NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Poker !

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Poker ! Empty
IndlægEmne: Poker !   Poker ! Icon_minitime23/4/2008, 16:30

Det var da lige det vi manglede hva'? - En tråd om poker
Nu så jeg lige at zodiac nævnte det i sin præsentation af sig selv. Andre der vil melde sig under fanen?

Tænkte vi kunne udveksle erfaring /blære os, og tude ud over bad beats!

Andre der spiller på full tilt? så kunne vi da lige mødes og så skal jeg nok dele nogle solide sucks outs ud!! Twisted Evil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Poker ! Empty
IndlægEmne: Sv: Poker !   Poker ! Icon_minitime23/4/2008, 17:12

No limit Texas Hold'em

3 spillere... mig i midten med 5k, til højre en med 5k og en til venstre med 13k

Alle vil vi overleve og tjene penge i denne freerole vi deltog i.

Jeg sidder med en knægt og noget jeg ikke husker. På en eller anden måde har jeg alligevel lagt 4-5 hundrede i potten, men pointen er at den er hver at kæmpe for.

Floppet kommer og jeg har INTET, men jeg giver ikke op med det samm jeg bluffer og satser 1k, men 13k fyren raiser til 2k og ham til højre folder... Jeg forsøger at "dobbelbluffe" ved at reraise til 3k i håb om at han også havde bluffet (hvad han tidligere havde gjort). MEN HAN RAISER IGEN! fuck ham tænker jeg og diger til mig selv at det er forbi... jeg går med i håb om at turn og river måske kan hjælpe, men det gør de ikke og han provoker et all-in fra mig ved at satse hvad jeg har og jeg tænker fuck det og går med

Showdown:
Mig : High Card Jack
Ham : High Card nine

Behøver jeg sige mere Very Happy
Tilbage til toppen Go down
CrazyMonkey
Admin
CrazyMonkey


Antal indlæg : 59
Tilmeldt : 30/03/08
Alder : 34
Geografisk sted : Århus

Poker ! Empty
IndlægEmne: Sv: Poker !   Poker ! Icon_minitime23/4/2008, 17:17

xD fedt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Poker ! Empty
IndlægEmne: Sv: Poker !   Poker ! Icon_minitime23/4/2008, 17:21

Og dig som siger at poker ikke er et Hazard spil Very Happy Hvad vil du så kalde det når man caller en all-in med jack high?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Poker ! Empty
IndlægEmne: Sv: Poker !   Poker ! Icon_minitime23/4/2008, 17:35

I poker kan Har man selv indflydelse på om man taber... Det har man ikke i hazzardspil
Tilbage til toppen Go down
CrazyMonkey
Admin
CrazyMonkey


Antal indlæg : 59
Tilmeldt : 30/03/08
Alder : 34
Geografisk sted : Århus

Poker ! Empty
IndlægEmne: Sv: Poker !   Poker ! Icon_minitime23/4/2008, 17:44

Zodiac skrev:
I poker kan Har man selv indflydelse på om man taber... Det har man ikke i hazzardspil

tjaa.. teknisk set kan ludo egentlig godt regnes for et hasardspil, selvom man også godt kan have indflydelse på det.

Men det er da heller ikke så lang tid siden at en domstol erklærede poker for et hasardspil - man kan jo evt. lige læse http://politiken.dk/indland/article447985.ece hvis man skulle få lyst til at få det genopfrisket Very Happy

Men man må da sige at det er et spørgsmål der kan dele vandene Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Poker ! Empty
IndlægEmne: Sv: Poker !   Poker ! Icon_minitime23/4/2008, 17:48

Nice, vi har en fuldblods jurist i blandt os, det skal nok blive interresant Very Happy

Jeg gad nok se dig argumentere mod den her Zodiac Laughing
Tilbage til toppen Go down
CrazyMonkey
Admin
CrazyMonkey


Antal indlæg : 59
Tilmeldt : 30/03/08
Alder : 34
Geografisk sted : Århus

Poker ! Empty
IndlægEmne: Sv: Poker !   Poker ! Icon_minitime23/4/2008, 17:55

Dante skrev:
Nice, vi har en fuldblods jurist i blandt os, det skal nok blive interresant Very Happy

Jeg gad nok se dig argumentere mod den her Zodiac Laughing

Jeg ville måske vælge et andet ord en jurist.. Fx klæbehjerne Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Poker ! Empty
IndlægEmne: Sv: Poker !   Poker ! Icon_minitime23/4/2008, 18:01

Tjaa åbenlyse argumenter har jeg ikke, men bare min egen mening. At det ved lov er vedtaget at det er fuldstændig tilfældigt hvem der vinder en poker konkurrence kan jeg ikke rigtigt forstå... Altså prøv lige at kåre verdensmesteren i lotto Smile

Jeg er åben for at emnet bliver diskuteret, men min holdning til poker er sandsynligvis uændret i sidste ende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Poker ! Empty
IndlægEmne: Sv: Poker !   Poker ! Icon_minitime23/4/2008, 18:06

I den diskution har jeg nok ikke så meget at sige, da jeg mildest talt er en middelmådig pokerspiller Sleep

Det eneste jeg kan sige er nok, at for mig så er det ihvertfald et hasardspil Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
CrazyMonkey
Admin
CrazyMonkey


Antal indlæg : 59
Tilmeldt : 30/03/08
Alder : 34
Geografisk sted : Århus

Poker ! Empty
IndlægEmne: Sv: Poker !   Poker ! Icon_minitime23/4/2008, 18:09

Zodiac skrev:
Tjaa åbenlyse argumenter har jeg ikke, men bare min egen mening. At det ved lov er vedtaget at det er fuldstændig tilfældigt hvem der vinder en poker konkurrence kan jeg ikke rigtigt forstå... Altså prøv lige at kåre verdensmesteren i lotto Smile

Jeg er åben for at emnet bliver diskuteret, men min holdning til poker er sandsynligvis uændret i sidste ende

Wooohooo!! Jeg synes vi skal prøve at kåre en verdenmester i lotto Laughing

Jeg har dog på fornemmelsen at der ikke findes et verdensmesterskab i lotto Suspect
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Poker ! Empty
IndlægEmne: Sv: Poker !   Poker ! Icon_minitime23/4/2008, 18:36

Grunden til jeg ikke mener det er hasardspil er at der er hele det aspect med bluff og læsning af andre spillere... Det er hasardspil hvis man spiller med åbne kort Smile
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Poker ! Empty
IndlægEmne: Sv: Poker !   Poker ! Icon_minitime23/4/2008, 19:52

Helt præcist.

Zodiacs eksempel er jo lige præcis et godt eksempel på at man har indflydelse på hvem der vinder. De kunne jo begge have foldet flere gange undervejs.

Og det er jo ikke tilfældigt at det er mange af de samme spillere der vinder alle de store turneringer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Poker ! Empty
IndlægEmne: Sv: Poker !   Poker ! Icon_minitime23/4/2008, 20:34

Hartraft skrev:
Helt præcist.

Zodiacs eksempel er jo lige præcis et godt eksempel på at man har indflydelse på hvem der vinder. De kunne jo begge have foldet flere gange undervejs.

Og det er jo ikke tilfældigt at det er mange af de samme spillere der vinder alle de store turneringer.

TAK! Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Poker ! Empty
IndlægEmne: Sv: Poker !   Poker ! Icon_minitime23/4/2008, 21:35

men de har jo ikke indflydelse på kortene (burde de da ikke have) jeg er nu lidt neutral i den her, verdens mesteren sagde da han blev spurgt nogen lunde det samme: det kan være held hver gang, men i det lange løb er det de bedste der vinder. (skriver det som jeg husker det, Shocked )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Poker ! Empty
IndlægEmne: Sv: Poker !   Poker ! Icon_minitime23/4/2008, 21:39

Zodiac skrev:
Grunden til jeg ikke mener det er hasardspil er at der er hele det aspect med bluff og læsning af andre spillere... Det er hasardspil hvis man spiller med åbne kort Smile

Poker ville da godt nok være et kedeligt spil hvis man havde åbne kort Laughing Men hatten af for ham der tør at bluffe...
Tilbage til toppen Go down
Dr. Citrus




Antal indlæg : 29
Tilmeldt : 21/04/08
Geografisk sted : Hvalsø

Poker ! Empty
IndlægEmne: Sv: Poker !   Poker ! Icon_minitime23/4/2008, 22:04

det er ikke noget med at bluffe..
det er simpel sandsynlighedsregning..
enten har man en stor eller en lille Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Poker ! Empty
IndlægEmne: Sv: Poker !   Poker ! Icon_minitime23/4/2008, 22:05

Dante skrev:
Zodiac skrev:
Grunden til jeg ikke mener det er hasardspil er at der er hele det aspect med bluff og læsning af andre spillere... Det er hasardspil hvis man spiller med åbne kort Smile

Poker ville da godt nok være et kedeligt spil hvis man havde åbne kort Laughing Men hatten af for ham der tør at bluffe...

HAAHAA Laughing

Wish me luck. I dag prøver jeg sgu igen... 6 minutter til turneringen starter:)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Poker ! Empty
IndlægEmne: Sv: Poker !   Poker ! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Poker !
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Alliancen :: Snak-
Gå til: