NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Galler efterlyses

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Sigmaril

Sigmaril


Antal indlæg : 69
Tilmeldt : 22/04/08

Galler efterlyses Empty
IndlægEmne: Galler efterlyses   Galler efterlyses Icon_minitime24/4/2008, 11:15

Mere specifikt søger jeg en galler, der har et par tomme fælder, og som ikke ligger alt for langt fra -16|33.

Min første bosætter ser meget snart dagens lys, og jeg vil ikke have ham stående hjemme, da jeg tit får besøg af wannabe-farmers.

Derfor vil jeg gerne have mine bosættere sat i en fælde, så de er sikret for overfald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Galler efterlyses Empty
IndlægEmne: Sv: Galler efterlyses   Galler efterlyses Icon_minitime24/4/2008, 15:15

Dantes Inferno -20 | -19
Tilbage til toppen Go down
Sigmaril

Sigmaril


Antal indlæg : 69
Tilmeldt : 22/04/08

Galler efterlyses Empty
IndlægEmne: Sv: Galler efterlyses   Galler efterlyses Icon_minitime24/4/2008, 15:36

Tak. Jeg har fundet mit fængsel nu :-)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Galler efterlyses Empty
IndlægEmne: Sv: Galler efterlyses   Galler efterlyses Icon_minitime24/4/2008, 22:18

Vil nogen forklarer hvordan dette fungere?
Tilbage til toppen Go down
mmdgh




Antal indlæg : 40
Tilmeldt : 22/04/08

Galler efterlyses Empty
IndlægEmne: Sv: Galler efterlyses   Galler efterlyses Icon_minitime24/4/2008, 22:21

Dante,
Jeg kan se at du stiller værelser til rådighed - kan jeg også deponere et par bosættere hos dig i løbet af de næste par dage??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Galler efterlyses Empty
IndlægEmne: Sv: Galler efterlyses   Galler efterlyses Icon_minitime24/4/2008, 23:25

Der er snart flere bosættere end soldater i min by Laughing og det siger ikke så lidt...

Selvfølgelig kan du det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Galler efterlyses Empty
IndlægEmne: Sv: Galler efterlyses   Galler efterlyses Icon_minitime24/4/2008, 23:30

tomson skrev:
Vil nogen forklarer hvordan dette fungere?

Ved at sende bosættere i fælder hos en allie kan de ikke dræbes af fjender f.eks, midt om natten... Når de skal bruges sender ham der har fanget dem bare bosætterne hjem igen.... smart^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Galler efterlyses Empty
IndlægEmne: Sv: Galler efterlyses   Galler efterlyses Icon_minitime24/4/2008, 23:43

Zodiac skrev:
tomson skrev:
Vil nogen forklarer hvordan dette fungere?

Ved at sende bosættere i fælder hos en allie kan de ikke dræbes af fjender f.eks, midt om natten... Når de skal bruges sender ham der har fanget dem bare bosætterne hjem igen.... smart^^

Så langt var jeg med tror jeg. Men skal byen man sender bosætterne hen til være rømmet for tropper, eller falder de der i med det samme?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Galler efterlyses Empty
IndlægEmne: Sv: Galler efterlyses   Galler efterlyses Icon_minitime24/4/2008, 23:45

Fordelen med fælder er jo netop at hvis du ikke fanger alle modstandere på en gang kæmper du først mod dem der ikke blev fanget... først derefter kan, hvis angriberen har levende tropper, angriberen befri sine fangede tropper... så ja bosætteren falder direkte i fælden
Tilbage til toppen Go down
mmdgh




Antal indlæg : 40
Tilmeldt : 22/04/08

Galler efterlyses Empty
IndlægEmne: Sv: Galler efterlyses   Galler efterlyses Icon_minitime24/4/2008, 23:55

Dante skrev:
Der er snart flere bosættere end soldater i min by Laughing og det siger ikke så lidt...

Selvfølgelig kan du det

cool - tak skal du ha
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Galler efterlyses Empty
IndlægEmne: Sv: Galler efterlyses   Galler efterlyses Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Galler efterlyses
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Alliancen :: Diverse-
Gå til: