NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 IAP med NATO?

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




IAP med NATO? Empty
IndlægEmne: IAP med NATO?   IAP med NATO? Icon_minitime25/4/2008, 01:28

Har god kontakt med Mofobo fra NATO og vi ønsker for det bedre for både NB og NATO, at vi gerne vil indgå i IAP

Jeg har sendt en IGM til Tomson, men synes lige alle skal have mulighed for at se hvilket forsæag jeg har. I øvrigt er det jo heller ikke Tomson der er enevældig konge mere Very Happy Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




IAP med NATO? Empty
IndlægEmne: Sv: IAP med NATO?   IAP med NATO? Icon_minitime25/4/2008, 01:45

NATO er jo en rimlig mægtig alliance, og vi farmer så vidt jeg ved ikke nogen af deres medlemmer så det er vist det man kalder en win / win situation Laughing
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




IAP med NATO? Empty
IndlægEmne: Sv: IAP med NATO?   IAP med NATO? Icon_minitime25/4/2008, 02:19

Jeg er på ret god fod med flere af deres største medlemmer. Hvis jeg skal kontakte nogle skal i bare sige til.

/Tjaran
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

IAP med NATO? Empty
IndlægEmne: Sv: IAP med NATO?   IAP med NATO? Icon_minitime25/4/2008, 08:40

Selvfølgelig har vi ikke farmet nogen fra NATO, de bor jo herre langt væk. Det kunne da være fint med en IAP, men måske en smule nytteløs, da ingen af os jo ville angribe hinanden alligevel... Men det kunne da være en god start til et senere samarbejde i slutspillet...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




IAP med NATO? Empty
IndlægEmne: Sv: IAP med NATO?   IAP med NATO? Icon_minitime25/4/2008, 08:48

Jeg kan sige så meget som at NATO ligger hele vejen rundt om både mig og Zodiac Razz

Vi ligger jo i SV Exclamation
Tilbage til toppen Go down
The real Connor




Antal indlæg : 26
Tilmeldt : 23/04/08
Alder : 48
Geografisk sted : Holstebro

IAP med NATO? Empty
IndlægEmne: Sv: IAP med NATO?   IAP med NATO? Icon_minitime25/4/2008, 08:51

Synes det er glimrende at indgå en IAP eller forbund med dem. Langsigtet er det godt, og desuden styrker det implicit vores alliance, da vi så virker stærkere og mere afskrækkende...
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

IAP med NATO? Empty
IndlægEmne: Sv: IAP med NATO?   IAP med NATO? Icon_minitime25/4/2008, 09:09

Jeg er enig I at det ville være godt langsigtet, der er jeg skam helt enig

Det ændre selvfølgelig tingene en del når I bor helt dernede. Det er også kun fordi I er nogle gamle NWM rotter at dette er tilladt Razz

Det ændre selvfølgelig den anden halvdel af min holdning. Vi snakker sammen i ledelsen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




IAP med NATO? Empty
IndlægEmne: Sv: IAP med NATO?   IAP med NATO? Icon_minitime25/4/2008, 09:15

Dante skrev:
Jeg kan sige så meget som at NATO ligger hele vejen rundt om både mig og Zodiac Razz

Vi ligger jo i SV Exclamation

Jeg ved at jeres strikeleader, Fsyndrom, har plander om at flytte jer til NordVest. Så I bliver ikke liggende.

Men jeg kan godt se fordelen for jer, og for alliancen generelt. Som Hartraft siger, så tager vi det op i ledelsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




IAP med NATO? Empty
IndlægEmne: Sv: IAP med NATO?   IAP med NATO? Icon_minitime25/4/2008, 14:38

Nej vi bliver ikke liggende... Vi kommer dog til at have minimum en landsby der så hvorfor ikke beskytte dem... og som plus have samarbejde med NATO.... Jeg er uforstående overfor noogen former for protest
Tilbage til toppen Go down
flumse

flumse


Antal indlæg : 75
Tilmeldt : 21/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Silkeborg

IAP med NATO? Empty
IndlægEmne: Sv: IAP med NATO?   IAP med NATO? Icon_minitime25/4/2008, 18:37

jeg tror på det kunne blive godt, selvom at de ikke just ligger lige op af os...
vi ligger trods alt ikke alt for langt væk fra hinanden...
kan dog godt have lidt usikkerhed i hvor meget vi får gavn af det i den første lange stykke tid...

kan i øvrigt heller ikke se nogen prostester...

men lad os lige tænke godt over det...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




IAP med NATO? Empty
IndlægEmne: Sv: IAP med NATO?   IAP med NATO? Icon_minitime27/4/2008, 14:28

Hartraft skrev:
Selvfølgelig har vi ikke farmet nogen fra NATO, de bor jo herre langt væk.

haha her lige sendt et farmer angreb afsted mod en nato spiller
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




IAP med NATO? Empty
IndlægEmne: Sv: IAP med NATO?   IAP med NATO? Icon_minitime27/4/2008, 18:17

theax skrev:
Hartraft skrev:
Selvfølgelig har vi ikke farmet nogen fra NATO, de bor jo herre langt væk.

haha her lige sendt et farmer angreb afsted mod en nato spiller

Det er jo ikke sjovt!! Ikke smart at angribe en alliance vi snakker IAP om..... seriøsitet tak
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




IAP med NATO? Empty
IndlægEmne: Sv: IAP med NATO?   IAP med NATO? Icon_minitime27/4/2008, 18:24

Zodiac skrev:
theax skrev:
Hartraft skrev:
Selvfølgelig har vi ikke farmet nogen fra NATO, de bor jo herre langt væk.

haha her lige sendt et farmer angreb afsted mod en nato spiller

Det er jo ikke sjovt!! Ikke smart at angribe en alliance vi snakker IAP om..... seriøsitet tak

ja jeg kan så også lige oplyse at jeg ikke fik noget ud af angrebet, og jeg ikke har tænkt mig at gøre det igen,

og det skal også lige siges at det ikke er medvilje at jeg sendte et angreb af sted mod en nato spiller, plejer bare at tjekke om de galler, germaner eller romer her i starten, jeg vil dog også bøje mig så langt ned og sige at jeg er villig til at sende en undskyldning hvis ledelsen synes det passende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




IAP med NATO? Empty
IndlægEmne: Sv: IAP med NATO?   IAP med NATO? Icon_minitime27/4/2008, 18:25

theax skrev:
Zodiac skrev:
theax skrev:
Hartraft skrev:
Selvfølgelig har vi ikke farmet nogen fra NATO, de bor jo herre langt væk.

haha her lige sendt et farmer angreb afsted mod en nato spiller

Det er jo ikke sjovt!! Ikke smart at angribe en alliance vi snakker IAP om..... seriøsitet tak

ja jeg kan så også lige oplyse at jeg ikke fik noget ud af angrebet, og jeg ikke har tænkt mig at gøre det igen,

og det skal også lige siges at det ikke er medvilje at jeg sendte et angreb af sted mod en nato spiller, plejer bare at tjekke om de galler, germaner eller romer her i starten, jeg vil dog også bøje mig så langt ned og sige at jeg er villig til at sende en undskyldning hvis ledelsen synes det passende

Ah så langt behøver du nok ikke gå, og undskyld den hårde toner før, men det var godt nok også et fejltrin du lavede der
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




IAP med NATO? Empty
IndlægEmne: Sv: IAP med NATO?   IAP med NATO? Icon_minitime28/4/2008, 18:13

Jeg har været væk i weekenden og har derfor ikke været på forum i lang tid.. En af mine mærkesager i øjeblikket er at få den IAP med NATO op at stå... Mofobo skriver til mig at i er igang med at finde ud af noget ledelse til ledelse... øhh må jeg få en update fra nogen der ved noget??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




IAP med NATO? Empty
IndlægEmne: Sv: IAP med NATO?   IAP med NATO? Icon_minitime28/4/2008, 19:27

Zodiac skrev:
Jeg har været væk i weekenden og har derfor ikke været på forum i lang tid.. En af mine mærkesager i øjeblikket er at få den IAP med NATO op at stå... Mofobo skriver til mig at i er igang med at finde ud af noget ledelse til ledelse... øhh må jeg få en update fra nogen der ved noget??

Hvis det er tilfældet har vi virkeligt et kommunikations problem her i NB!! Så det kan jeg ikke forestille mig at vi er igang med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




IAP med NATO? Empty
IndlægEmne: Sv: IAP med NATO?   IAP med NATO? Icon_minitime28/4/2008, 19:35

tomson skrev:
Zodiac skrev:
Jeg har været væk i weekenden og har derfor ikke været på forum i lang tid.. En af mine mærkesager i øjeblikket er at få den IAP med NATO op at stå... Mofobo skriver til mig at i er igang med at finde ud af noget ledelse til ledelse... øhh må jeg få en update fra nogen der ved noget??

Hvis det er tilfældet har vi virkeligt et kommunikations problem her i NB!! Så det kan jeg ikke forestille mig at vi er igang med.

Mofobo skriver til mig "Hej nu har jeg snakket med min ledelse, de har vist også allerede en snak igang med jeres ledelse, så nu ser vi... "... Tomson, du skrev selv til mig "Skal nok se på det. Vi har bare gang i så meget at et konkret tilbud ville være lettere. Men jeg tager det op med de andre."

Ja du siger i har andre ting kørende og det er også forståeligt..... MEN... Du sagde du ville kigge på det... komonikationsproblemer kan du godt sige, men af hvilken årsag??(!)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




IAP med NATO? Empty
IndlægEmne: Sv: IAP med NATO?   IAP med NATO? Icon_minitime28/4/2008, 19:36

tomson skrev:
Zodiac skrev:
Jeg har været væk i weekenden og har derfor ikke været på forum i lang tid.. En af mine mærkesager i øjeblikket er at få den IAP med NATO op at stå... Mofobo skriver til mig at i er igang med at finde ud af noget ledelse til ledelse... øhh må jeg få en update fra nogen der ved noget??

Hvis det er tilfældet har vi virkeligt et kommunikations problem her i NB!! Så det kan jeg ikke forestille mig at vi er igang med.

Hvorfor ikke scratch det er da ret lige til synes jeg...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




IAP med NATO? Empty
IndlægEmne: Sv: IAP med NATO?   IAP med NATO? Icon_minitime28/4/2008, 20:31

Alt jeg sagde før var, at hvis vi er igang med forhandlinger med NATO i øjeblikket, snakker vi ikke sammen i ledelsen da jeg ikke har hørt noget. Så derfor kan jeg ikke bekræfte at vi er igang med forhandlinger med NATO.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




IAP med NATO? Empty
IndlægEmne: Sv: IAP med NATO?   IAP med NATO? Icon_minitime28/4/2008, 20:46

tomson skrev:
Alt jeg sagde før var, at hvis vi er igang med forhandlinger med NATO i øjeblikket, snakker vi ikke sammen i ledelsen da jeg ikke har hørt noget. Så derfor kan jeg ikke bekræfte at vi er igang med forhandlinger med NATO.

Det er da for galt.... Da DU har sagt til mig at DU ville tage det op med ledelsen?????? tror du ikke du måske skal tage det op med dem før i kan snakke om det, da det kun er dig der ved det her... Resten af ledelsen har i hvert fald ikke givet lyd fra sig efter weekenden
Tilbage til toppen Go down
rasputin




Antal indlæg : 1
Tilmeldt : 27/04/08

IAP med NATO? Empty
IndlægEmne: Sv: IAP med NATO?   IAP med NATO? Icon_minitime29/4/2008, 00:03

Hvis der er en snak om iap igang så er det vist ikke en særlig seriøs eftersom jeg i nat blev angrebet i 2 af mine byer af Calle..... en af de fremtrædende medlemmer af NATO.....

Men jeg synes så meget desto mere det kunne være godt med en IAP

Har ikke brug for kamp på flere fronter lige pt....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




IAP med NATO? Empty
IndlægEmne: Sv: IAP med NATO?   IAP med NATO? Icon_minitime29/4/2008, 00:11

rasputin skrev:
Hvis der er en snak om iap igang så er det vist ikke en særlig seriøs eftersom jeg i nat blev angrebet i 2 af mine byer af Calle..... en af de fremtrædende medlemmer af NATO.....

Men jeg synes så meget desto mere det kunne være godt med en IAP

Har ikke brug for kamp på flere fronter lige pt....

Mener du ikke at du blev angrebet to gange i en af dine byer? For du har da ikke to byer...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





IAP med NATO? Empty
IndlægEmne: Sv: IAP med NATO?   IAP med NATO? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
IAP med NATO?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» IAP med NATO

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Den Centrale Overkommando :: Udvikling-
Gå til: