NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 HJ - HesteJazz

Go down 
+3
JanJacobsen
Hartraft
Stefanovich
7 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
JanJacobsen

JanJacobsen


Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 26/04/08
Alder : 35
Geografisk sted : Midtjylland

HJ - HesteJazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: HJ angreb?   HJ - HesteJazz - Page 2 Icon_minitime28/4/2008, 10:14

Troede utilfredsheden med Bh var større end HJ...

For mig lyder det idiotisk at angribe begge alliancer, man burde hellere gå sammen om at angribe én af dem..

Men nyhederne om et forbund mod HJ er nyt for mig.. Nogle saftige rygter i vil dele? Razz
Tilbage til toppen Go down
http://www.break.com
Gæst
Gæst




HJ - HesteJazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: HJ - HesteJazz   HJ - HesteJazz - Page 2 Icon_minitime28/4/2008, 15:24

Jeg synes vi skal holde langt fra både HJ og BH, hvis vi spiller kortene godt kan vi stå tilbage når de har udryddet hinanden...
Tilbage til toppen Go down
Modesty Blaise

Modesty Blaise


Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 26/04/08

HJ - HesteJazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: HJ - HesteJazz   HJ - HesteJazz - Page 2 Icon_minitime1/5/2008, 21:02

Umiddelbart tror jeg absolut ikke HJ og Bh vil være mulige at få noget op at køre med. I toppen føler de sig garanteret uovervindelige - og lad dem da blive i troen, så kan det være de glemmer at lave forsvarstropper.
Bedste træk vil efter min opfattelse være hvis vi kunne få et samarbejde op med TZ ´erne - uofficielt - hvis nødvendigt.
Hvis tzérne og vi holder os lidt nede på listerne - undgår at bruge krudt på at fighte indbyrdes samt får et godt samarbejde og vokser - kan vi sammenlagt stille mange store spillere og dermed have en chance. Sløringen vil for HJ ligge i at vi er fordelt i mange ´wings´og ikke umiddelbart virker truende - kun hvis man sætter sig ned og tæller store og aktive spillere sammen.
Men så er sammenhold og tæt samarbejde simpelthen et must.

Blot Miss Blaise´s tanker...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




HJ - HesteJazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: HJ - HesteJazz   HJ - HesteJazz - Page 2 Icon_minitime1/5/2008, 21:19

Jeg har før forslået samarbejde med TZ'erne så jeg kan kun støtte ModB... vi havde faktisk, i det gamle NWM forbund med dem der senere fusionerede med TZ og blev til en wing...
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

HJ - HesteJazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: HJ - HesteJazz   HJ - HesteJazz - Page 2 Icon_minitime1/5/2008, 21:20

Jeg har kontaktet dem og de har lovet mig et svar - hvilket jeg IKKE har fået endnu...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




HJ - HesteJazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: HJ - HesteJazz   HJ - HesteJazz - Page 2 Icon_minitime1/5/2008, 21:23

Hartraft skrev:
Jeg har kontaktet dem og de har lovet mig et svar - hvilket jeg IKKE har fået endnu...

Det kan være de har lidt kommunikations problemer mellem deres wings og ledelse... en situation der heller ikke er helt fremmed for os Razz Wink
Tilbage til toppen Go down
Modesty Blaise

Modesty Blaise


Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 26/04/08

HJ - HesteJazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: HJ - HesteJazz   HJ - HesteJazz - Page 2 Icon_minitime1/5/2008, 21:31

Forhåbentlig hjælper det lidt NB 1´erne er røget 6 alliancepladser op og pt. ligger i top 10 Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

HJ - HesteJazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: HJ - HesteJazz   HJ - HesteJazz - Page 2 Icon_minitime1/5/2008, 21:46

´Vi var oppe på 9. pladsen igår. Men Arcirion har valgt at slette sin account, så der røg vi lige lidt ned
Tilbage til toppen Go down
Dr. Citrus




Antal indlæg : 29
Tilmeldt : 21/04/08
Geografisk sted : Hvalsø

HJ - HesteJazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: HJ - HesteJazz   HJ - HesteJazz - Page 2 Icon_minitime1/5/2008, 21:55

jah.. det så jeg. det var ergeligt.. Sad
Tilbage til toppen Go down
sunking

sunking


Antal indlæg : 110
Tilmeldt : 30/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Vestsjælland

HJ - HesteJazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: HJ - HesteJazz   HJ - HesteJazz - Page 2 Icon_minitime1/5/2008, 21:56

10 plads det er sku os okay Wink en følende alliance Razz
Tilbage til toppen Go down
http://www.suburban-casuals.dk/
Sponsoreret inhold





HJ - HesteJazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: HJ - HesteJazz   HJ - HesteJazz - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
HJ - HesteJazz
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Den Centrale Overkommando :: Udvikling-
Gå til: