NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 By nummer 2 omkring 1. maj ?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




By nummer 2 omkring 1. maj ? Empty
IndlægEmne: By nummer 2 omkring 1. maj ?   By nummer 2 omkring 1. maj ? Icon_minitime27/4/2008, 19:50

Hej alle

Umiddelbart ser det ud til at jeg har bosættere parat til at kunne grundlægge by nummer 2 omkring 1.maj.

Hvad med jer andre ? Vi skal gerne afsted nogenlunde samtidig.

Derudover har Tower snakket med The Real Connor om at vi kan "angribe" hans by så vores bosættere bliver gemt i hans fælder. Så bliver de ikke nakket af en tilfældig germaner ;-)

/Tjaran
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




By nummer 2 omkring 1. maj ? Empty
IndlægEmne: Sv: By nummer 2 omkring 1. maj ?   By nummer 2 omkring 1. maj ? Icon_minitime27/4/2008, 21:31

Jeg er også klar ca. 1. maj. Men jeg foreslår at vi venter til 2. maj, da jeg ikke regner med at være hjemme 1. maj.
Jeg gemmer mine bosættere hos Dante.
Den første bliver trænet i aften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




By nummer 2 omkring 1. maj ? Empty
IndlægEmne: Sv: By nummer 2 omkring 1. maj ?   By nummer 2 omkring 1. maj ? Icon_minitime28/4/2008, 10:36

2.maj passer også mig fint..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




By nummer 2 omkring 1. maj ? Empty
IndlægEmne: Sv: By nummer 2 omkring 1. maj ?   By nummer 2 omkring 1. maj ? Icon_minitime28/4/2008, 14:08

Hej alle

Due to popular demand grundlægger vi by nummer 2 2.maj.

Jeg skriver et oplæg om hvor det bliver hende og hvordan vi fordeler cropperne senere ;-)

/Tjaran
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




By nummer 2 omkring 1. maj ? Empty
IndlægEmne: Sv: By nummer 2 omkring 1. maj ?   By nummer 2 omkring 1. maj ? Icon_minitime28/4/2008, 23:22

Connor har trukket sin tilbud tilbage, så vi skal finde en ny
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




By nummer 2 omkring 1. maj ? Empty
IndlægEmne: Sv: By nummer 2 omkring 1. maj ?   By nummer 2 omkring 1. maj ? Icon_minitime30/4/2008, 16:53

Nåh Tjaran kommer der snart noget info om hvor vi skal hen? og om cropper´s Smile

Jeg har to bosætter nu.. jeg er væk resten af dagen idag Tjaran så jeg håber bare at Nibs ikke kigger forbi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




By nummer 2 omkring 1. maj ? Empty
IndlægEmne: Sv: By nummer 2 omkring 1. maj ?   By nummer 2 omkring 1. maj ? Icon_minitime30/4/2008, 17:42

Jeg går igang med at lede i aften. Stay tuned !

/Tjaran
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





By nummer 2 omkring 1. maj ? Empty
IndlægEmne: Sv: By nummer 2 omkring 1. maj ?   By nummer 2 omkring 1. maj ? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
By nummer 2 omkring 1. maj ?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Striketeams :: Striketeam 2 - Red Squadron-
Gå til: