NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alternative kamprapporter

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alternative kamprapporter Empty
IndlægEmne: Alternative kamprapporter   Alternative kamprapporter Icon_minitime27/4/2008, 20:27

Jeg troede ikke man kunne det her Surprised

Hvad skal man bruge 1 spion til hvis han ikke engang kan stoppe 1, så vidt jeg ved, ved han ikke engang han er blevet udspioneret da der skal dø en spion fra fjenden først.... Neutral
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alternative kamprapporter Empty
IndlægEmne: Sv: Alternative kamprapporter   Alternative kamprapporter Icon_minitime27/4/2008, 20:34

Dante skrev:
Jeg troede ikke man kunne det her Surprised

Hvad skal man bruge 1 spion til hvis han ikke engang kan stoppe 1, så vidt jeg ved, ved han ikke engang han er blevet udspioneret da der skal dø en spion fra fjenden først.... Neutral

Jeg har også været ude for dette... Nu har jeg 2 spioner:)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alternative kamprapporter Empty
IndlægEmne: Sv: Alternative kamprapporter   Alternative kamprapporter Icon_minitime27/4/2008, 20:49

At der så var det her når man ankommer 15 min efter, er en anden sag Suspect
Tilbage til toppen Go down
mmdgh




Antal indlæg : 40
Tilmeldt : 22/04/08

Alternative kamprapporter Empty
IndlægEmne: Sv: Alternative kamprapporter   Alternative kamprapporter Icon_minitime28/4/2008, 01:48

Zodiac skrev:
Dante skrev:
Jeg troede ikke man kunne det her Surprised

Hvad skal man bruge 1 spion til hvis han ikke engang kan stoppe 1, så vidt jeg ved, ved han ikke engang han er blevet udspioneret da der skal dø en spion fra fjenden først.... Neutral

Jeg har også været ude for dette... Nu har jeg 2 spioner:)

Bare kald mig Mr ”play it safe” men jeg har altid 5 spioner hjemme for at være sikker på at intet slipper ud… Mit problem er bare, at nu er Nibs for eksempel begyndt at sende blokke af 5 spioner for at være sikker på at få noget med info med hjem

- det her er ved at udvikle sig til et bizart våbenkapløb scratch
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alternative kamprapporter Empty
IndlægEmne: Sv: Alternative kamprapporter   Alternative kamprapporter Icon_minitime28/4/2008, 07:30

Hmm, hvis de store vil have informationer ud af deres spioner, så skal de nok få det. At 5 spioner ikke kommer hjem er jo bare en opfordring til dem om at sende 20 næste gang. Det er jo lige så vigtigt for os at vi ved hvad de ved og hvornår de ved det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alternative kamprapporter Empty
IndlægEmne: Sv: Alternative kamprapporter   Alternative kamprapporter Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alternative kamprapporter
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Alliancen :: Kamprapporter-
Gå til: