NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hemmeligholdes af striketeams?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
JanJacobsen

JanJacobsen


Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 26/04/08
Alder : 35
Geografisk sted : Midtjylland

Hemmeligholdes af striketeams? Empty
IndlægEmne: Hemmeligholdes af striketeams?   Hemmeligholdes af striketeams? Icon_minitime28/4/2008, 00:42

http://s5.travian.dk/spieler.php?uid=649

Burde vi ikke holde holdene hemmelige for offentligheden?
Tilbage til toppen Go down
http://www.break.com
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Hemmeligholdes af striketeams? Empty
IndlægEmne: Sv: Hemmeligholdes af striketeams?   Hemmeligholdes af striketeams? Icon_minitime28/4/2008, 01:01

Jo du har ganske ret... Det troede jeg også alle var indforståede med... Vi tager lige fat i dante
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hemmeligholdes af striketeams? Empty
IndlægEmne: Sv: Hemmeligholdes af striketeams?   Hemmeligholdes af striketeams? Icon_minitime28/4/2008, 01:02

Hvis du synes... men tror du ikke folk gætter dem anyways når vi ligger os i lille klump sammen på lars-tyndskids-mark ?

EDIT: har iøvrigt rettet det til personligt forbund... hvis i syntes det afslører færre alliance hemmeligheder...
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Hemmeligholdes af striketeams? Empty
IndlægEmne: Sv: Hemmeligholdes af striketeams?   Hemmeligholdes af striketeams? Icon_minitime28/4/2008, 01:06

Super... Der var du hurtigere end mig... Vi vil helst ud med så lidt oplysniger omkring vores infrastruktur til udenforstående alliancer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hemmeligholdes af striketeams? Empty
IndlægEmne: Sv: Hemmeligholdes af striketeams?   Hemmeligholdes af striketeams? Icon_minitime28/4/2008, 01:09

Hartraft skrev:
Super... Der var du hurtigere end mig... Vi vil helst ud med så lidt oplysniger omkring vores infrastruktur til udenforstående alliancer.

Ok, ikke så mærkeligt at jeg er hurtigere end dig når du skifter profilbillede i forbi farten Laughing no offence Wink

For at være ærlig så havde jeg ingen anelse om dette... endnu en grund til at lave en opslagstavle på forum...
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Hemmeligholdes af striketeams? Empty
IndlægEmne: Sv: Hemmeligholdes af striketeams?   Hemmeligholdes af striketeams? Icon_minitime28/4/2008, 01:10

Jep, det er en god ide...

Præcis det jeg lavede. Godt set. (nogen er bare for meget online Wink )

Jeg tænkte jeg må have den rette udstråling Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hemmeligholdes af striketeams? Empty
IndlægEmne: Sv: Hemmeligholdes af striketeams?   Hemmeligholdes af striketeams? Icon_minitime28/4/2008, 01:11

Jeg kan bedre lide det nye Cool
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hemmeligholdes af striketeams? Empty
IndlægEmne: Sv: Hemmeligholdes af striketeams?   Hemmeligholdes af striketeams? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hemmeligholdes af striketeams?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Den Centrale Overkommando :: Udvikling-
Gå til: