NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 angående gule prikker

Go down 
5 deltagere

Hvad synes I
1
angående gule prikker Vote_lcap42%angående gule prikker Vote_rcap
 42% [ 8 ]
2
angående gule prikker Vote_lcap58%angående gule prikker Vote_rcap
 58% [ 11 ]
Totale stemmer : 19
 
Poll closed

ForfatterBesked
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

angående gule prikker Empty
IndlægEmne: angående gule prikker   angående gule prikker Icon_minitime30/4/2008, 11:48

Jeg har det sådan at jeg er lidt træt af at se gule prikker - det er vi vel mange der er enige om.

Vi har jo skrevet i vores profil at vi som udgangspunkt ikke tollerere gule prikker.

Jeg vil gerne høre hvad folket siger angående det. I kan stemme 1 eller 2

1. Første gule prik uden at det er varslet på forhånd - UD! og herefter er det tilladt at farme vedkommende
2. 2. advarsler - UD! og igen, regn med at blive farmet


(Iøvrigt: Ja det er ulovligt at farme folk fra egen alliance, så det skal vi ikke ha noget af)
Tilbage til toppen Go down
JanJacobsen

JanJacobsen


Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 26/04/08
Alder : 35
Geografisk sted : Midtjylland

angående gule prikker Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule prikker   angående gule prikker Icon_minitime30/4/2008, 11:59

Jeg mener ikke, at en seriøst alliance skal tolerer gule prikker.

Hvis folk ikke er 100 % engageret i spillet og alliancen, så hører de ikke hjemme i NB, da vi har store ambitioner.

Nu skal vi naturligvis acceptere at man ikke kan være på hele tiden. Derfor skal der arrangeres sittere hos alle medlemmer, som ved de ikke er i stand til at komme på i en længere periode!

En så seriøs alliance som NB må forbeholde sig ret til at stille krav til sine medlemmer.
- Navnet forpligter!!
Tilbage til toppen Go down
http://www.break.com
Sigmaril

Sigmaril


Antal indlæg : 69
Tilmeldt : 22/04/08

angående gule prikker Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule prikker   angående gule prikker Icon_minitime30/4/2008, 13:03

Det er ALLEREDE en regel, at vi SKAL have en sitter. Derfor er det ikke acceptabelt overhovedet. Hvis du bare EN dag ikke kan logge på, så sig det til din sitter.

Derfor mener jeg Nul_tolerance
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




angående gule prikker Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule prikker   angående gule prikker Icon_minitime30/4/2008, 13:04

Jeg stemmer for at: grøn = ud... kun blå kan accepteres... Laughing
Tilbage til toppen Go down
Sigmaril

Sigmaril


Antal indlæg : 69
Tilmeldt : 22/04/08

angående gule prikker Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule prikker   angående gule prikker Icon_minitime30/4/2008, 13:05

Citat :
Jeg stemmer for at: grøn = ud... kun blå kan accepteres...

Så ska jeg vist ha mig en sitter mere Razz Så kan han blive smidt ud mens han plejer min konto Very Happy
Tilbage til toppen Go down
pisund




Antal indlæg : 33
Tilmeldt : 21/04/08

angående gule prikker Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule prikker   angående gule prikker Icon_minitime30/4/2008, 14:37

2 advarsler, efter en skal man have en chance for at forbedre sig..vise at man vil Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




angående gule prikker Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule prikker   angående gule prikker Icon_minitime30/4/2008, 16:03

Igen må jeg sige at jeg ikke forstår afstemningen... Jeg gentager så her:

Hvis jeg får 1 gul prik i næste uge og dermed en advarsel og så gul prik igen om 6 måneder.. Tæller de så bare for 2 og så er det bare ærgeligt.. Den største spiller på serveren kan godt være det og samtidig have haft gul prik 2 gange i løbet af serverens levetid....

Igen vil jeg sige at en nul_tolerence er for hård.. Man skal have en chance for at forklare sig... F.eks. mener jeg selv jeg er ret seriøs og da jeg spilelde på server 1 fik jeg faktisk en gul prik... Jeg kan fortælle at jeg aldrig har haft tømmermænd så længe før... Fik af en eller anden årsag heller ikke snakket med min sitter (kender ham endda IRL).. Derfor synes jeg det er forkert.
Tilbage til toppen Go down
mmdgh




Antal indlæg : 40
Tilmeldt : 22/04/08

angående gule prikker Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule prikker   angående gule prikker Icon_minitime30/4/2008, 16:25

Zodiac skrev:
Igen må jeg sige at jeg ikke forstår afstemningen... Jeg gentager så her:

Hvis jeg får 1 gul prik i næste uge og dermed en advarsel og så gul prik igen om 6 måneder.. Tæller de så bare for 2 og så er det bare ærgeligt.. Den største spiller på serveren kan godt være det og samtidig have haft gul prik 2 gange i løbet af serverens levetid....

Igen vil jeg sige at en nul_tolerence er for hård.. Man skal have en chance for at forklare sig... F.eks. mener jeg selv jeg er ret seriøs og da jeg spilelde på server 1 fik jeg faktisk en gul prik... Jeg kan fortælle at jeg aldrig har haft tømmermænd så længe før... Fik af en eller anden årsag heller ikke snakket med min sitter (kender ham endda IRL).. Derfor synes jeg det er forkert.

Jeg er helt enig - har allerede nævnt det i tråden om advarsler. Man bør have mulighed for at forklare sig, samt der skal være en forældelse på advarsler (ja, det gælder også gule prikker)
Tilbage til toppen Go down
pisund




Antal indlæg : 33
Tilmeldt : 21/04/08

angående gule prikker Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule prikker   angående gule prikker Icon_minitime30/4/2008, 17:36

mmdgh skrev:
Zodiac skrev:
Igen må jeg sige at jeg ikke forstår afstemningen... Jeg gentager så her:

Hvis jeg får 1 gul prik i næste uge og dermed en advarsel og så gul prik igen om 6 måneder.. Tæller de så bare for 2 og så er det bare ærgeligt.. Den største spiller på serveren kan godt være det og samtidig have haft gul prik 2 gange i løbet af serverens levetid....

Igen vil jeg sige at en nul_tolerence er for hård.. Man skal have en chance for at forklare sig... F.eks. mener jeg selv jeg er ret seriøs og da jeg spilelde på server 1 fik jeg faktisk en gul prik... Jeg kan fortælle at jeg aldrig har haft tømmermænd så længe før... Fik af en eller anden årsag heller ikke snakket med min sitter (kender ham endda IRL).. Derfor synes jeg det er forkert.

Jeg er helt enig - har allerede nævnt det i tråden om advarsler. Man bør have mulighed for at forklare sig, samt der skal være en forældelse på advarsler (ja, det gælder også gule prikker)

helt sikkert, jeg tænker også gule prikker inden for en kort tids horisont
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




angående gule prikker Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule prikker   angående gule prikker Icon_minitime30/4/2008, 21:04

mmdgh skrev:

Jeg er helt enig - har allerede nævnt det i tråden om advarsler. Man bør have mulighed for at forklare sig, samt der skal være en forældelse på advarsler (ja, det gælder også gule prikker)

ja, men de må forklare sig når de er BLEVET smidt ud, og så kan de komme med i alliancen, jeg kan ikke se nogen grund til at vi venter på at de logger på så vi kan få en forklaring
Tilbage til toppen Go down
mmdgh




Antal indlæg : 40
Tilmeldt : 22/04/08

angående gule prikker Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule prikker   angående gule prikker Icon_minitime30/4/2008, 23:05

theax skrev:
mmdgh skrev:

Jeg er helt enig - har allerede nævnt det i tråden om advarsler. Man bør have mulighed for at forklare sig, samt der skal være en forældelse på advarsler (ja, det gælder også gule prikker)

ja, men de må forklare sig når de er BLEVET smidt ud, og så kan de komme med i alliancen, jeg kan ikke se nogen grund til at vi venter på at de logger på så vi kan få en forklaring

Altså nu er det jo ikke Danmarks Riges Grundlov af 5. juni 1953, som vi er ved at redigere, så der behøver efter min mening ikke tages højde for alle eventualiteter – jeg har tillid til, at ledelsen kan vurdere, om en person skal smides ud før denne har forklaret sig (hvis der er total radiotavshed). Men som udgangspunkt skal personen have en chance for at ”forsvare” sig, før udsmidningen finder sted.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





angående gule prikker Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule prikker   angående gule prikker Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
angående gule prikker
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Alliancen :: Diverse-
Gå til: