NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lad nu være med at gøre dumme ting

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lad nu være med at gøre dumme ting Empty
IndlægEmne: Lad nu være med at gøre dumme ting   Lad nu være med at gøre dumme ting Icon_minitime1/5/2008, 16:20

Man skal ikke angribe natur medmindre man er klar... eller man virkelig har kornmangel.... vi skal helst ikke have for mange af dem her

->øv <-
Tilbage til toppen Go down
JanJacobsen

JanJacobsen


Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 26/04/08
Alder : 35
Geografisk sted : Midtjylland

Lad nu være med at gøre dumme ting Empty
IndlægEmne: Sv: Lad nu være med at gøre dumme ting   Lad nu være med at gøre dumme ting Icon_minitime1/5/2008, 16:25

Det angreb er nok det dummeste jeg i længere tid har set.
Nok meget godt du har undlagt navnet for ellers skulle jeg nok rykke den pågældende person rundt. Vil denne person gerne miste tropper, så kan han angribe Frost fra M.U.D.S.(Efter sigende sindsygt forsvar)

Men man skal jo have dem på et tidspunkt, men det er nok ALT tidligt for mange - det giver jeg dig ret i.


Men vigtigere ... HVEM ANGRIBER MED PRÆTORIANERE? scratch scratch scratch scratch


Sidst rettet af JanJacobsen 1/5/2008, 16:32, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
http://www.break.com
Højland

Højland


Antal indlæg : 153
Tilmeldt : 22/04/08
Geografisk sted : Silkeborg

Lad nu være med at gøre dumme ting Empty
IndlægEmne: Sv: Lad nu være med at gøre dumme ting   Lad nu være med at gøre dumme ting Icon_minitime1/5/2008, 16:25

Det der er simpelthen for dumt!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad nu være med at gøre dumme ting Empty
IndlægEmne: Sv: Lad nu være med at gøre dumme ting   Lad nu være med at gøre dumme ting Icon_minitime1/5/2008, 16:33

Jeg har selv angrebet natur... men jeg sørger for at begrænse mine tab til at det bringer tabet ind i den tid jeg farmer oasen (mens den er ryddet)

Det er god exp....
-> ok <-

Dantes Dash Trin 3 (Theutaterlyn)

Angreb: 990
Forsvar: 40/65
Offensiv-Bonus: 0%
Defensiv-Bonus: 0%
Genopbygning: 50/dag

Min helt egen oase-cleaner Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Højland

Højland


Antal indlæg : 153
Tilmeldt : 22/04/08
Geografisk sted : Silkeborg

Lad nu være med at gøre dumme ting Empty
IndlægEmne: Sv: Lad nu være med at gøre dumme ting   Lad nu være med at gøre dumme ting Icon_minitime1/5/2008, 18:46

ok, der var en ting jeg ikke vidste. Kan man farme en oase??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad nu være med at gøre dumme ting Empty
IndlægEmne: Sv: Lad nu være med at gøre dumme ting   Lad nu være med at gøre dumme ting Icon_minitime1/5/2008, 19:23

Højland skrev:
ok, der var en ting jeg ikke vidste. Kan man farme en oase??

Ja da Wink de er godt forsvaret, tilgengæld ved man hvad man får Laughing så man kan have en tømmeroase hvis man mangler tømmer generalt og en ler hvis det er det man mangler...

problemet ligger som sagt i at rydde dem uden at miste en halv cleaner på det...
Tilbage til toppen Go down
Højland

Højland


Antal indlæg : 153
Tilmeldt : 22/04/08
Geografisk sted : Silkeborg

Lad nu være med at gøre dumme ting Empty
IndlægEmne: Sv: Lad nu være med at gøre dumme ting   Lad nu være med at gøre dumme ting Icon_minitime1/5/2008, 20:12

Fedt, jeg går igang med det samme. Hvordan gør man så, sådan at det ikke er dumt? Altså bruger en halv cleaner på det!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad nu være med at gøre dumme ting Empty
IndlægEmne: Sv: Lad nu være med at gøre dumme ting   Lad nu være med at gøre dumme ting Icon_minitime1/5/2008, 20:39

Højland skrev:
Fedt, jeg går igang med det samme. Hvordan gør man så, sådan at det ikke er dumt? Altså bruger en halv cleaner på det!

Tja, den er svær enten løber du mange gange med en stærk helt... så længe han ikke dør, er det klart det bedste...

Ellers må man vælge sig nogle oaser som typisk er dårligere forsvaret end andre...

Dette gælder typisk ler-oaser og jern-oaser (+½korn/ler og ½korn/jern)

men hold dig langt fra 50% og 25% korn-oaser, de er godt forsvaret... ellers hold øjnene åbne, det hænder at andre rydder dem, og så skal man bare være på pletten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad nu være med at gøre dumme ting Empty
IndlægEmne: Sv: Lad nu være med at gøre dumme ting   Lad nu være med at gøre dumme ting Icon_minitime2/5/2008, 17:51

Pay off:

natur

Cool
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lad nu være med at gøre dumme ting Empty
IndlægEmne: Sv: Lad nu være med at gøre dumme ting   Lad nu være med at gøre dumme ting Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lad nu være med at gøre dumme ting
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Alliancen :: Kamprapporter-
Gå til: