NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Nye medlemmer til DCO søges

Go down 
ForfatterBesked
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime1/5/2008, 21:37

Hej Allesammen

Jeg må beklage at meddele at Tomson nu også har fratrådt sig sin stilling som medlem i ledelsen, midlertidigt... Dette betyder at undertegnede lige nu (læs: de sidste par dage) sidder med hele den daglige ledelse. Det går ikke - Dels fordi jeg ikke har tid, men også fordi det ikke er sundt for demokratiet. Selv den bedste kan blive ramt af magtliderlighed og magt misbrug. Hvem ved, måske selveste Hartraft kunne falde i... Wink

Derfor søger jeg nu ét fuldtids og permanent medlem af DCO, og ét på ubestemt tid.. Først nævnte SKAL være fra #2, eller være villig til at flytte over i #2.

Jeg tænker at I i denne tråd kan stille kandidater op (gerne jer selv) og skrive begrundelse herfor. Senere vil der selvfølgelig være afstemning om de opstillede kandidater

Håber alt er klart
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime2/5/2008, 00:48

Første ansøgning. (hvis andre skulle have en i baghånden, send den da i en IGM til mig og jeg poster den her):

Hey alle

Efter at have siddet og grublet over det, og taget det op med min striketeam leder.

Har jeg besluttet at stille op til den midlertidige plads i DCO, med håb om at dette evt kunne blive permanent, hvis jeg føler mig tilrette, og især hvis folk er generalt tilfredse med mig.

Kvalifikationer imo:
- Jeg er meget aktiv på forum, og i spillet generalt.

- Jeg giver udtryk for mine meninger, og står ved dem! men er samtidig også åben for kritik.

- Jeg mener at alt skal gennemføres grundigt og helst demokratisk, medmindre jeg vurdere at tiden er for knap til demokrati, så vil jeg kun tage det op med resten af DCO.

- Jeg udøver en hård disciplin, og en af mine mærkesager er at sørge for at kun de bedste har plads i denne alliance, på godt og ondt.

- Af taktik går jeg i starten nok mest ind for en defensiv strategi, med massivt fællesforsvar, med andre ord; forsvarskoordinatoerne kommer i sving.

Jeg vil have at denne alliance skal være den bedste, og jeg vil have at vi er respekteret. Jeg vil prøve at opbygge et tillids forhold til alle, så jeg kan hjælpe med alt, også de små enkelt spørgsmål fra spillere er jeg villig til at gå i dybten med.

På den negative side er dette første gang jeg sidder i en alliance ledelse, så jeg vil fortsat lade Hartraft stå ved roret.
Men når jeg føler mig fortrolig med dagsordnen, skal jeg nok gøre mit bedste for at komme til ord.
Dette betyder naturligvis at jeg også er meget modtaglig for kritik, gerne over igm hvor jeg aldrig står tilbage for en god diskussion.

Jeg håber at jeg har beskrevet mine mål godt nok: hvis der er nogle spørgsmål så skriv endelig en igm.

Tak til dem, der gav mig modet på at stille op.
- Dante
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime2/5/2008, 16:50

Endnu en fin ansøgning. Denne gang fra Zodiac:

Hej med jer alle sammen. Jeg har besluttet at stille op til ledelsen i NB.

Hartaft har bemærket at, gætter jeg, det ikke er godt for ledelsen at have 2 fra samme striketeam i ledelsen (Mig og Dante), men det er jo ikke fordi mig og Dante så vil gennemtrumfe at Striketeam 1 skal boostes til slutspillet eller noget, så kan egentlig ikke se problemet? Men argumenter gerne imod dette

Jeg vil ikke lyve for jer. Jeg har ikke været i ledelse før og har heller aldrig haft nogen anden form for lederpost. Dog mener jeg selv jeg har udviklet en god forståelse for spillets fasseter.

Politik:
Med hensyn til alliancens størrelse, mener jeg ikke det er et must at vi i vores situation går efter at kravle endnu længere op. Medlemmer skal ikke kun være i alliancen for at give indbyggertal. De skal også være klar til at samarbejde med andre i NB, både stort og småt. Derfor mener jeg at inaktive spillere, bystyrende så vel som forumovervågelse, skal have kort snor. Jeg går ind for hård diciplin.

Med hensyn til krig mod andre alliancer, mener jeg at vi er alt for tidligt på serveren til at det giver mening at indgå i nogen form for offensiv. jeg mener generelt at det er for alliancens bedste at sætte organiseret forsvar op i stedet for organiseret angreb.

Jeg er online som minimum 1 gang om dagen, men det henner at jeg er på flere timer i døgnet hvis det sker noget spændende (Så spiller jeg poker imens^^).

Jeg er åben for kritik og hører gerne på forslag fra alle medlemmer enten via forum eller IGM.

Det var alt fra mig.. Hvis der er noget i mener jeg har udeladt noget så send blot en IGM:)
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime3/5/2008, 16:32

DCO ansøgning

På opfordring af Hartraft, skriver jeg denne ansøgning.

Kvalifikationer:
Jeg er erfaren travian spiller og er meget aktiv - både i selve travian og på forum.

Jeg har en del erfaring med travian og har tidligere haft ledelsesposter (Speedserveren)

Jeg er ambitiøs på alliancens vejne og vil gøre mit til at vi kommer længere på i rank og ikke ender som farms for de store alliancer.

Jeg tror meget på sammenhold og teamplay.

Jeg tror på en rationel og fornuftig spillestil, men mener ikke at man kommer langt i spillet som alliance uden at have konsekvens - både overfor angribere af vores spillere, men også i egne rækker.

Jeg tror på en demokratisk process mht. beslutningerne i alliancen.

Hvorfor vælge mig:

Jeg mener vi skal have mere styr på nogle ting.

- Spillere der "lader" sig farme meget og lader fjenden slippe afsted med mange ressourcer, skal hjælpes med at forebygge dette.

- Jeg mener vi skal være mere proaktive for at opnå kontrol med vores områder

- I kombination med trooptool (Tak til Leth), striketeams og DCO, skal vi effektivisere alliancens evne til at mobilisere opbakning og angreb

- Hvad angår taktik, er jeg deffensiv - Dog mener jeg at vi skal bide fra os hvis det er nødvendigt. Feks vi en alliance tager en crop15 lige mellem os. Eller hvis en spiller systematisk farmer en spiller fra alliancen. Dette skal dog altid gøres med sund fornuft, da en krig på nuværende tidspunkt ikke tjener os.

- Da jeg arbejder i IT branchen er jeg online konstant og meget aktiv i spillet. Jeg er på travian minimun 5 gange dagligt - ofte mere

- Jeg er venlig og flink og tror på den gode tone

- Jeg er åben overfor berettiget kritik - såfremt den er formuleret ordentlig og givet i den rette kontext.


Hvis i vælger mig til denne post, vil jeg gøre alt hvad jeg kan for at vi skal blive effektive, dygtige og sammenspillede. Det er min ambition at vi bliver en stor alliance, som selv de helt store alliancer, vil tænke to gange over at angribe og farme.

Mvh.
Harly_Den_Tunge
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nye medlemmer til DCO søges
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Den Centrale Overkommando :: Bekendtgørelser fra Den Centrale Overkommando-
Gå til: