NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Nye medlemmer til DCO søges

Go down 
+6
winnie
sunking
FUP
Dr. Citrus
Højland
pisund
10 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
pisund




Antal indlæg : 33
Tilmeldt : 21/04/08

Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime1/5/2008, 21:58

2 navne faldt mig ind da jeg læste flg.

https://tnwm.danskforum.net/bekendtgorelser-fra-den-centrale-overkommando-f2/nye-medlemmer-til-dco-soges-t219.htm#1793


Dante og Zodiac, ved selvfølgelig ikke om det er noget for dem Smile


begrundelsen derfor er at de begge er meget aktive på forum, jeg syntes de har nogle fornuftige holdninger, erfaring med spillet og så tror jeg de vil kunne bidrage med meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime1/5/2008, 22:11

Tak for det Very Happy

Jeg tror dog måske at jeg har mere lyst til at slå folk oven i hovedet for ikke at være aktive på forum og lade sig farme...

Men jeg vil da gerne overveje det Very Happy drunken
Tilbage til toppen Go down
Højland

Højland


Antal indlæg : 153
Tilmeldt : 22/04/08
Geografisk sted : Silkeborg

Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime1/5/2008, 22:37

Enig med Pisund
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime1/5/2008, 23:00

Man bliver jo helt beæret.. Jeg melder ud i morgen efter klokken 12 om jeg vil stille op som kandidat
Tilbage til toppen Go down
Dr. Citrus




Antal indlæg : 29
Tilmeldt : 21/04/08
Geografisk sted : Hvalsø

Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime1/5/2008, 23:43

fedt.. det skal nok blive godt.. hvis de to kommer i ledelsen Smile
Tilbage til toppen Go down
FUP




Antal indlæg : 36
Tilmeldt : 01/05/08

Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime1/5/2008, 23:56

Da jeg er forholdsvis ny følger jeg flertalets beslutning.
Tilbage til toppen Go down
sunking

sunking


Antal indlæg : 110
Tilmeldt : 30/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Vestsjælland

Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime2/5/2008, 00:04

Kender jeg ikke endnu - men går ind for demokratiet ..
og støtter op om flertallets beslutninger Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.suburban-casuals.dk/
winnie

winnie


Antal indlæg : 32
Tilmeldt : 21/04/08
Alder : 51
Geografisk sted : frederikssund

Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime2/5/2008, 00:36

enig Very Happy

jeg tror vi vil være i meget sikre hænder hos Dante og Zodiac
Tilbage til toppen Go down
Sigmaril

Sigmaril


Antal indlæg : 69
Tilmeldt : 22/04/08

Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime2/5/2008, 00:40

Dante og Zodiac er begge gode bud, og helt fint med mig.

Personligt ville jeg gerne stille op til noget, men det ville blive tidsbegrænset, da min kæreste er højgravid og har termin på lørdag.

Jeg ville dog sagtens kunne stå for nogle af de "mindre" poster, som eksempelvis kontrollere trooptool og dele dummebøder ud for manglende opdateringer, eller lignende.
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime2/5/2008, 00:41

Jeg er meget enig med at Dante og Zodiac er rigtig gode forslag, men begge er fra "den samme fløj", og jeg kunne godt tænke mig noget mere alsidighed i DCO. Disse skal vist også skoles lidt i forum manére Laughing

Så kom endelig med flere forslag. Selvom man er ny kan man jo sagtens stille sig selv eller andre op.
Tilbage til toppen Go down
sunking

sunking


Antal indlæg : 110
Tilmeldt : 30/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Vestsjælland

Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime2/5/2008, 00:44

har overvejet det men der er ganske enkelt for meget arbejde i det samtidig med eksamner og har lige været nødt til at fratræde min major stilling på server 1 grundet det samme så sorry Neutral
Tilbage til toppen Go down
http://www.suburban-casuals.dk/
Gæst
Gæst




Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime2/5/2008, 01:01

Hartraft skrev:
Disse skal vist også skoles lidt i forum manére Laughing

Selvfølgelig, formalitet følger med ansvar... no doubt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime2/5/2008, 01:38

Hartaft du siger at det ikke er "godt" at have 2 DCO fra samme NB wing.... ER der ikke 3 i ledelsen og 2 wings??

Do the math Wink

Vil dog lige fastslå at jeg først i morgen tager stilling om jeg vil stille op
Tilbage til toppen Go down
Sigmaril

Sigmaril


Antal indlæg : 69
Tilmeldt : 22/04/08

Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime2/5/2008, 02:12

Jeg tror han med "samme fløj" mener samme striketeam, ikke samme Wing Wink

dog bare et gæt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime2/5/2008, 06:27

100% dante, han laver en masse på forum + han er aktiv, og samtidig en god og seriøs spiller med ambitionerne iorden.

Hvis han ikke bliver en del af ledelsen, eftersom han skrev en IGM til mig med et flot tilbud. Synes jeg det er dybt repsektløs, hvis ikke han blir en del af ledelsen.
Tilbage til toppen Go down
Højland

Højland


Antal indlæg : 153
Tilmeldt : 22/04/08
Geografisk sted : Silkeborg

Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime2/5/2008, 08:42

Fsyndrom skrev:
100% dante, han laver en masse på forum + han er aktiv, og samtidig en god og seriøs spiller med ambitionerne iorden.

Hvis han ikke bliver en del af ledelsen, eftersom han skrev en IGM til mig med et flot tilbud. Synes jeg det er dybt repsektløs, hvis ikke han blir en del af ledelsen.

Det sal flertallet jo bestemme, men jeg synes også at Dante har en god chance! Smile
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime3/5/2008, 11:26

Fsyndrom skrev:
100% dante, han laver en masse på forum + han er aktiv, og samtidig en god og seriøs spiller med ambitionerne iorden.

Hvis han ikke bliver en del af ledelsen, eftersom han skrev en IGM til mig med et flot tilbud. Synes jeg det er dybt repsektløs, hvis ikke han blir en del af ledelsen.

Det kan da aldrig komme på tale at det er "dybt respektløs" hvis han ikke bliver valgt ind. Det bliver ved demokratisk afstemning og her bestemmer flertallet. Det er da heller ikke dybt respektløst at helle thorning tabte sidste valg!?

Selv hvis det var ledelsen egen beslutning hvem der bliver optaget som DCO medlem er det stadig ikke respektløst. Han har jo intet krav på at komme ind.

Men som sagt, han har en god chance

Og nej, og nej: Da jeg skrev at de var fra samme fløj mente jeg ikke fra wings eller striketeams. Jeg mener at de begge representere præcis det samme. I alle diskussioner på forum er de altid på samme side og mener det samme. Jeg har nogen gange svært ved at huske hvem der har sagt hvad af de to. De har samme syn på næsten alting, hvor jeg mener at DCO bør have en bredere reference og berøringsflade

Jeg vil dog gerne slå fast at jeg synes begge er gode kandidater. I må ikke tolke ovenstående som noget som helst andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime3/5/2008, 11:41

Nårh.. nu forstår jeg hvad du mener med forskellige...

Men hvis vi begge får stemmer nok (hvis), så vil det vel bare betyde at folk støtter de holninger (som ganske rigtigt ofte er de samme), og så vil det vel ikke være forkert at der sidder to i DCO med ofte de samme holdninger.... lidt ligesom hvis venstre fik 80% af stemmerne, så ville det hellere ikke være forkert at deres indflydelse var større.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime3/5/2008, 12:36

Hvis der er nogen med en modsat vinkel af mig og Dante kan de jo bare stille op... Kan stadig ikke se problemet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime3/5/2008, 12:48

Afstemning?
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime3/5/2008, 13:49

Dante skrev:
Nårh.. nu forstår jeg hvad du mener med forskellige...

Men hvis vi begge får stemmer nok (hvis), så vil det vel bare betyde at folk støtter de holninger (som ganske rigtigt ofte er de samme), og så vil det vel ikke være forkert at der sidder to i DCO med ofte de samme holdninger.... lidt ligesom hvis venstre fik 80% af stemmerne, så ville det hellere ikke være forkert at deres indflydelse var større.

PRÆCIS

Det er nemlig korrekt!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime3/5/2008, 14:18

Nå nu har vi dag efterhånden givet folk chancen for at stille op??? Der er 2 kanditater der har stillet om og der mangler 2 medlemmer af DCO...

Altså bliver der ingen "valgkamp"

Skal vi så ikke sætte en tråd op hvor folk kan argumentere for og imod kandidaterne og eventuelt en afstemning?? Dette er henvendt dig Hartaft

Kan ikke se hvorfor vi skal vente længere på at få denne alliance til at fungere... Det mener jeg personligt ikke den gør til fyldest i øjeblikket
Tilbage til toppen Go down
CrazyMonkey
Admin
CrazyMonkey


Antal indlæg : 59
Tilmeldt : 30/03/08
Alder : 34
Geografisk sted : Århus

Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime3/5/2008, 15:33

Der bliver vel stadig et valg - der er jo kun én permanent plads i DCO der er fri og der skal vel stadigvæk et valg til, om hvem der skal have den permanente plads, og hvem der skal have den midlertidige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime3/5/2008, 15:38

Jamen hvad venter vi så på?? (!)

Lad os se hvad folket siger...
Tilbage til toppen Go down
the_clint




Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 21/04/08

Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime3/5/2008, 15:56

Permanent / midlertidig - Den tid den sorg.

Skal vi ikke bare byde dem begge velkommen - få biksen op at køre med en slagkraftig ledelse, så kan de for min skyld slås indbyrdes om hvem der skal være hvad.

Hvis alting skal gå i afstemninger går der jo næsten ungdomshus i det. (desværre, vi holder først mandagsmøde på mandag, så vi lader stå til indtil da)

Ind med dem begge og lad dem tage arbejdshandskerne på !

Just my 5 cents

/Clinten
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nye medlemmer til DCO søges Empty
IndlægEmne: Sv: Nye medlemmer til DCO søges   Nye medlemmer til DCO søges Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nye medlemmer til DCO søges
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Alliancen :: Diverse-
Gå til: