NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 angående gule/røde prikker på forum

Go down 
+2
CrazyMonkey
Højland
6 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




angående gule/røde prikker på forum Empty
IndlægEmne: angående gule/røde prikker på forum   angående gule/røde prikker på forum Icon_minitime1/5/2008, 22:05

Disse personer har gule Exclamation prikker på forum:
Wong Gilleleje 27/04/08
thchristensen 27/04/08
ghost rider 27/04/08

Disse personer har røde Exclamation Exclamation prikker på forum:
Hallio 25/04/08
benja,nicklas 24/04/08

Og ham her har grå Exclamation Exclamation Exclamation prik på forum
Ragnarok 23/04/08

Jeg vil med glæde tage kontakt til dem (for at få en ordenlig forklaring), men jeg har ingen autoritet...


Sidst rettet af Dante 2/5/2008, 00:50, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Højland

Højland


Antal indlæg : 153
Tilmeldt : 22/04/08
Geografisk sted : Silkeborg

angående gule/røde prikker på forum Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule/røde prikker på forum   angående gule/røde prikker på forum Icon_minitime1/5/2008, 22:38

Du søger lige ind i DCO Dante... Ikke!!
Tilbage til toppen Go down
CrazyMonkey
Admin
CrazyMonkey


Antal indlæg : 59
Tilmeldt : 30/03/08
Alder : 34
Geografisk sted : Århus

angående gule/røde prikker på forum Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule/røde prikker på forum   angående gule/røde prikker på forum Icon_minitime1/5/2008, 22:41

Jeg synes det er dumt at der er nogle folk der ikke tjekker forum. Hvis man ikke tjekker forummet, ved man jo ikke hvad der foregår i alliancen!
Jeg tror desuden at der er nogle, der bare logger ind og så ikke læser forum. Hvilket er lige så ærgerligt.

Jeg kan godt prøve at tage kontakt til dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




angående gule/røde prikker på forum Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule/røde prikker på forum   angående gule/røde prikker på forum Icon_minitime1/5/2008, 22:43

CrazyMonkey skrev:
Jeg synes det er dumt at der er nogle folk der ikke tjekker forum. Hvis man ikke tjekker forummet, ved man jo ikke hvad der foregår i alliancen!
Jeg tror desuden at der er nogle, der bare logger ind og så ikke læser forum. Hvilket er lige så ærgerligt.

Jeg kan godt prøve at tage kontakt til dem.

Det er jeg glad for Smile hvis man ikke gider tjekke hvad resten af alliancen laver... så behøver man ikke en alliance efter min mening
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




angående gule/røde prikker på forum Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule/røde prikker på forum   angående gule/røde prikker på forum Icon_minitime1/5/2008, 23:13

Ligesom at vi skal have kort snor med folk der ikke er online ofte nok, skal vi også have en politik der sætter retningslinier for aktivitet på forum... Efter min mening er det næsten lige så slemt ikke at være på forum som online... Især længere henne på serveren kan det være katastrofalt hvis alliancen som helhed ikke tjekker forum!!!
Tilbage til toppen Go down
the_clint




Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 21/04/08

angående gule/røde prikker på forum Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule/røde prikker på forum   angående gule/røde prikker på forum Icon_minitime1/5/2008, 23:22

Roligt nu drengene - Glemmer i ikke lige tage højde for at man godt kan være væk i et par dage - uden at ens rige behøver at ligge i ruiner. Det er vel derfor man har sig en sitter eller 2. Men ok - hvis man aldrig har vist sit grimme ansigt på forum kræver det selvfølgeligt en forklaring.

Ps. Det var en fed kamp i parken Smile - og tak til min sitter der holdt tyskerne fra døren.

/Clinten
Tilbage til toppen Go down
CrazyMonkey
Admin
CrazyMonkey


Antal indlæg : 59
Tilmeldt : 30/03/08
Alder : 34
Geografisk sted : Århus

angående gule/røde prikker på forum Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule/røde prikker på forum   angående gule/røde prikker på forum Icon_minitime1/5/2008, 23:27

Det er jo selvfølgelig rigtigt at man kan være væk nogle dage - og en sitter kan jo ikke tjekke forummet for en Wink

Så derfor skal man nok ikke være nær så udfarende med at straffe medlemmer hvis de ikke har tjekket det i et par dage (men det er jo en helt anden sag hvis man altid tjekker det med flere dages mellemrum)..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




angående gule/røde prikker på forum Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule/røde prikker på forum   angående gule/røde prikker på forum Icon_minitime1/5/2008, 23:35

ok, det med sitter havde jeg ikke overvejet scratch en gul prik i ny og næ på forum kan altså godt accepteres....

Men derfor må det stadig ikke være for hyppigt især ikke for ledere...

Rød er uacceptabelt medmindre redaktøren er blevet oplyst om at man er på ferie etc...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




angående gule/røde prikker på forum Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule/røde prikker på forum   angående gule/røde prikker på forum Icon_minitime1/5/2008, 23:37

Dante skrev:
ok, det med sitter havde jeg ikke overvejet scratch en gul prik i ny og næ på forum kan altså godt accepteres....

Men derfor må det stadig ikke være for hyppigt især ikke for ledere...

Rød er uacceptabelt medmindre redaktøren er blevet oplyst om at man er på ferie etc...

Du tager ordene ud af munden på mig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
the_clint




Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 21/04/08

angående gule/røde prikker på forum Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule/røde prikker på forum   angående gule/røde prikker på forum Icon_minitime1/5/2008, 23:46

Men vi ku da nemt få skrevet ind i ordensreglerne at man lige poster en note om at man er taget 14 dage til langbortistan. Så slipper man også for at fyre igm afsted til en der aldrig svarer
Tilbage til toppen Go down
Sigmaril

Sigmaril


Antal indlæg : 69
Tilmeldt : 22/04/08

angående gule/røde prikker på forum Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule/røde prikker på forum   angående gule/røde prikker på forum Icon_minitime2/5/2008, 00:36

Dette har mig bekendt stået på vores forside siden dag 1:

Citat :
- At du har lyst til at være på vinderholdet!
- At du er erfaren, amibitiøs, aktiv og seriøs
- At du er loyal
- At du ikke i øjeblikket har alvorlige konflikter med andre store alliancer
- At du har minimum 15 % af dit befolknings tal i krigere
- At du er DAGLIGT aktiv på forum
- At du har min. vøres Ø i indb.
- At du bor i Nordvest (-|+)

Det kan derfor ikke komme bag på nogen at forum-aktivitet er et krav. Jeg mener derfor godt at vi kan gøre rød prik til udsmidningsgrundlag (og da 100% grå prik).
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




angående gule/røde prikker på forum Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule/røde prikker på forum   angående gule/røde prikker på forum Icon_minitime5/5/2008, 13:43

Jeg vil gerne lige genoplive denne tråd:

Vi har pt 71 medlemmer i NB - Af dem har:

-# 67 tilmeldt sig forum

-# 31 tilmedt sig truppentool

-# 52 været online på forum inden for de sidste 24 time

-# 51 skrevet minimum 1 indlæg

-# 32 stemt på hvem der skulle være det nye medlem i DCO


Behøver jeg at sige mere?
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

angående gule/røde prikker på forum Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule/røde prikker på forum   angående gule/røde prikker på forum Icon_minitime5/5/2008, 14:38

Godt arbejde Dante.

Jeg kan oplyse at jeg har skrevet et udkast til en helt ny forfatning til NB, den skærper kravene en hel del. Når du kommer ind i DCO i aften kan vi drøfte nærmere.

Forum aktivitet er selvfølgelig en nødvendighed, det er jo her tingene sker. Præcis som det står i beskrivelsen.
Tilbage til toppen Go down
CrazyMonkey
Admin
CrazyMonkey


Antal indlæg : 59
Tilmeldt : 30/03/08
Alder : 34
Geografisk sted : Århus

angående gule/røde prikker på forum Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule/røde prikker på forum   angående gule/røde prikker på forum Icon_minitime5/5/2008, 15:14

For ikke så lang tid siden fandt jeg faktisk frem til, hvem der manglede at oprette sig på forum, og skrev en IGM til dem. Og af dem er der stadig to-tre stykker der mangler at oprette sig. En anden vidste ikke hvordan man gjorde.
Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor man ikke vil oprette sig på forummet - for det kan jo ikke være glemsomhed, når man minder dem om det. Jeg kan altså heller ikke forstå hvorfor man ikke har skrevet til en af lederne eller lignende, hvis man ikke kan finde ud af at oprette sig på forum.
Tilbage til toppen Go down
Harly_Den_Tunge

Harly_Den_Tunge


Antal indlæg : 93
Tilmeldt : 22/04/08
Alder : 50
Geografisk sted : Århus

angående gule/røde prikker på forum Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule/røde prikker på forum   angående gule/røde prikker på forum Icon_minitime5/5/2008, 15:33

Dante skrev:
Jeg vil gerne lige genoplive denne tråd:

Vi har pt 71 medlemmer i NB - Af dem har:

-# 67 tilmeldt sig forum

-# 31 tilmedt sig truppentool

-# 52 været online på forum inden for de sidste 24 time

-# 51 skrevet minimum 1 indlæg

-# 32 stemt på hvem der skulle være det nye medlem i DCO


Behøver jeg at sige mere?

Det er fandme godt arbejde Dante!
Godt du pointere det.. Der er klart en del spillere som simpelhen ikke er "inde i kampen"
Tilbage til toppen Go down
http://harly.net
Gæst
Gæst




angående gule/røde prikker på forum Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule/røde prikker på forum   angående gule/røde prikker på forum Icon_minitime5/5/2008, 18:04

Endnu en grund til at stemme på dig Dante Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





angående gule/røde prikker på forum Empty
IndlægEmne: Sv: angående gule/røde prikker på forum   angående gule/røde prikker på forum Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
angående gule/røde prikker på forum
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Alliancen :: Diverse-
Gå til: