NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Komisk?

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Komisk? Empty
IndlægEmne: Komisk?   Komisk? Icon_minitime2/5/2008, 06:23

Vi har de 2 største spillere indbygger mæssigt i NB2# og ligger rang 21, NB1# ligger rang 10 og har ikke de 2 største spillerer? Very Happy

Undre mig lidt over dette, drunken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Komisk? Empty
IndlægEmne: Sv: Komisk?   Komisk? Icon_minitime2/5/2008, 08:39

tja umiddelbart har jeg ikke noget imod ikke at være i top 20... da jeg synes dette kan tiltrække for meget opmærksomhed.. på godt og ondt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Komisk? Empty
IndlægEmne: Sv: Komisk?   Komisk? Icon_minitime2/5/2008, 12:07

jeg undre mig faktisk lidt over at alle nye medlemmer er kommer ind i #1 , det skaber jo ulighed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Komisk? Empty
IndlægEmne: Sv: Komisk?   Komisk? Icon_minitime2/5/2008, 12:11

Kunne det ikke være en idé, at samle de store spillere i den ene alliance, og de små i den anden. Det gør at den ene alliance rykker op på ranglisten, og tiltrækker flere gode medlemmer, og den anden kan man bruge til små spillere på prøve eller optagelse til den store alliance. Visse krav skal dog stilles til at komme i den store, og dem i den små, vil måske kæmpe mere for det, for at komme over i den store..

Bare et forslag, da en 10,ende plads ikke er godt nok på alliance stillingen..

Chillum
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Komisk? Empty
IndlægEmne: Sv: Komisk?   Komisk? Icon_minitime2/5/2008, 12:14

Chillum skrev:
Kunne det ikke være en idé, at samle de store spillere i den ene alliance, og de små i den anden. Det gør at den ene alliance rykker op på ranglisten, og tiltrækker flere gode medlemmer, og den anden kan man bruge til små spillere på prøve eller optagelse til den store alliance. Visse krav skal dog stilles til at komme i den store, og dem i den små, vil måske kæmpe mere for det, for at komme over i den store..

Bare et forslag, da en 10,ende plads ikke er godt nok på alliance stillingen..

Chillum

både og, men er ret sikker på alliancerne skal ligge mere eller mindre lige/side om side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Komisk? Empty
IndlægEmne: Sv: Komisk?   Komisk? Icon_minitime2/5/2008, 12:16

medmindre vi laver en wing til... en såkaldt børnehave wing, for små medlemmer og uerfarne spillere
Tilbage til toppen Go down
Dr. Citrus




Antal indlæg : 29
Tilmeldt : 21/04/08
Geografisk sted : Hvalsø

Komisk? Empty
IndlægEmne: Sv: Komisk?   Komisk? Icon_minitime2/5/2008, 12:19

haha.. det er komisk..
børnehave Wing Laughing Laughing Laughing
Tilbage til toppen Go down
sunking

sunking


Antal indlæg : 110
Tilmeldt : 30/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Vestsjælland

Komisk? Empty
IndlægEmne: Sv: Komisk?   Komisk? Icon_minitime2/5/2008, 13:07

ideen om at rykke alle de store spiller i den ene wing er okay - tror blot der vil komme lidt konsekvenser for den lille wing fx øget farmning af dem ..
Hvi man laver sadanne to wing skal den store bare hele tiden være opmærksom og sætte en stopper for farmning af de mindre i den anden wing ..
Opdeling ville også betyde at flere mindre spillere ville være nødt til at tage ansvar og få en ledende rolle i deres lille NB-wing - måske meget godt for forum og alliancerne i det hele taget Wink
Så ville det godt kunne fungere syns selv ideen er rigtig god og man kunne da overveje en afstemning for at se hvordan folk ville se på det - bare en idee .. Kan ihvertfald godt selv se fordelene

SUnking
Tilbage til toppen Go down
http://www.suburban-casuals.dk/
Cdon

Cdon


Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 24/04/08

Komisk? Empty
IndlægEmne: Sv: Komisk?   Komisk? Icon_minitime2/5/2008, 13:55

Hvis vi nu først får ryddet op i de spillere....
-som er farme, der ikke passer på deres råstoffer !!
-inaktive på forum
osv...

Så tror jeg mere der kun vil være en stor seriøs ally tilbage !!!

Så kan man ta' diskutionen bagefter, ang wings, opdeling osv.. !!

Men vi er nød til at få ryddet op først..
Tilbage til toppen Go down
Ralf1




Antal indlæg : 10
Tilmeldt : 23/04/08
Alder : 72
Geografisk sted : Kliplev, Sønderjylland

Komisk? Empty
IndlægEmne: Sv: Komisk?   Komisk? Icon_minitime2/5/2008, 14:09

Jeg ved ikke hvad den diskusion skal til for (stor, større, størst), jeg kan ikke se hvad det har med sagen at gøre hvor stor man er, jeg mener man hellere skulle dele op efter pladsering, nogle gange har det ikke været muligt at hjælpe fordi det tog for langt tid at komme frem, da jeg startede i alliancen var jeg en af de mindste det er jeg ikke længere og jeg har tænkt mig at blive en af de største.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Komisk? Empty
IndlægEmne: Sv: Komisk?   Komisk? Icon_minitime2/5/2008, 14:27

Jeg er enig med cdon i at vi først skal lave lidt husrengøring og fjerne det værste skidt og møg... Jeg mener dog også at det er vigtigt at de i alliancen der ligger tæt på hinanden skal have rigtig god kommunikation med hinanden.. Det kan være altafgørende..

- Ny ledelse
- Regeler om udsmidning
- Udsmidning

Mener disse punkter skal ordnes før vi diskuterer hvorvidt NB skal deles op på anden måde
Tilbage til toppen Go down
The real Connor




Antal indlæg : 26
Tilmeldt : 23/04/08
Alder : 48
Geografisk sted : Holstebro

Komisk? Empty
IndlægEmne: Sv: Komisk?   Komisk? Icon_minitime3/5/2008, 01:09

Synes ideen med to stærke alliancer som vi har nu er helt genialt. Vil dog gerne ha begge to i top 20, da det så virker lidt mere afskrækkende og måske har en præventiv effekt på evt farmere.

Når det er sagt, så synes jeg dog ikke, men skal skelne for meget til størrelsen på alliancen og rangeringen, da man ikke helt kan regne med dem mht, hvor stærke de er. Vigtigst er det at alliancen ligger nogenlunde samlet, så man har mulighed for hurtigt at kunne bakke hinanden op. Desuden skal man være solidarisk, hvilket hjælper selv over for store angreb. På server to slog vores mellemstore alliance ALLE angreb tilbage, hvilket vi KUN kunne pga solidariteten samt vores placering. (Endte selvfølgelig med vi joinede en en af de største, så vi kunne vinde slutspillet Wink, hvilket vi lige manglede 4 timer i at gøre)

P.s HADER AT TABE
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Komisk? Empty
IndlægEmne: Sv: Komisk?   Komisk? Icon_minitime3/5/2008, 02:03

The real Connor skrev:
Synes ideen med to stærke alliancer som vi har nu er helt genialt. Vil dog gerne ha begge to i top 20, da det så virker lidt mere afskrækkende og måske har en præventiv effekt på evt farmere.

Når det er sagt, så synes jeg dog ikke, men skal skelne for meget til størrelsen på alliancen og rangeringen, da man ikke helt kan regne med dem mht, hvor stærke de er. Vigtigst er det at alliancen ligger nogenlunde samlet, så man har mulighed for hurtigt at kunne bakke hinanden op. Desuden skal man være solidarisk, hvilket hjælper selv over for store angreb. På server to slog vores mellemstore alliance ALLE angreb tilbage, hvilket vi KUN kunne pga solidariteten samt vores placering. (Endte selvfølgelig med vi joinede en en af de største, så vi kunne vinde slutspillet Wink, hvilket vi lige manglede 4 timer i at gøre)

P.s HADER AT TABE

4 timer, stadig ikke nok. Derfor er det heller ikke "godt nok" hvis man ser på det sådan. I kan være stolte over jeres resultat, fuld forståeligt. Men nr 2 eller 3 er ik godt nok.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Komisk? Empty
IndlægEmne: Sv: Komisk?   Komisk? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Komisk?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Alliancen :: Snak-
Gå til: