NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 lige et dumt spøgsmål

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
gamepot(gnavpot)

gamepot(gnavpot)


Antal indlæg : 56
Tilmeldt : 22/04/08
Alder : 143
Geografisk sted : Trårød(vedbæk)

lige et dumt spøgsmål Empty
IndlægEmne: lige et dumt spøgsmål   lige et dumt spøgsmål Icon_minitime2/5/2008, 15:55

Kan man fremskaffe flere bygge felter, end dem man starter med?

er intresseret, da jeg skal bruge flere gemme steder, da jeg bliver raidet om natten.
og har lidt svart ved at gemme alle mine råstoffer. med de felster jeg har, og vil da også gerne bygge andre ting, end lige gemme steder Smile
Tilbage til toppen Go down
Christo




Antal indlæg : 70
Tilmeldt : 29/04/08

lige et dumt spøgsmål Empty
IndlægEmne: Sv: lige et dumt spøgsmål   lige et dumt spøgsmål Icon_minitime2/5/2008, 16:11

Først og fremmest: Der findes ingen dumme spørgsmål.

Men for at besvare dit endlige spørgsmål, så er svaret nej.

Du kan eventuelt sende 1 times produktion til en nabo fra alliancen. Ved det er træls, men er bedre råstofferne bliver i alliancen imo.

Du kan også prøve at time det sådan at tømmer dit lager inden du går i seng, kan være svært hvis man ikke er guldbruger
Tilbage til toppen Go down
the_clint




Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 21/04/08

lige et dumt spøgsmål Empty
IndlægEmne: Sv: lige et dumt spøgsmål   lige et dumt spøgsmål Icon_minitime2/5/2008, 16:33

Så vil jeg også gerne supplere med et (dumt) spørgsmål:

Hvad med råstoffer man har sat til salg, når man bliver raidet? - Tæller de oven i gemmestedernes værdi, eller bliver rub og stub nakket af de dumme tyskere ?

Jeg har heldigvis været forskånet for uventede gæster, så jeg har ikke selv haft mulighed for at teste Smile

/Clinten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lige et dumt spøgsmål Empty
IndlægEmne: Sv: lige et dumt spøgsmål   lige et dumt spøgsmål Icon_minitime2/5/2008, 16:37

forkert... råstoffer til salg på markedet er IKKE sikkre før de er accepteret og på vej...

og nej man kan ikke få flere byggefelter...
Tilbage til toppen Go down
FUP




Antal indlæg : 36
Tilmeldt : 01/05/08

lige et dumt spøgsmål Empty
IndlægEmne: Sv: lige et dumt spøgsmål   lige et dumt spøgsmål Icon_minitime2/5/2008, 17:25

Du kan rive bygninger ned når du har hovedbygning på trin 10 så bare byg gemmesteder og de nødvendige bygninger til units nye byer osv så kan du altid fjerne dem igen.
Når jeg spiller defensivt ( romer ) bygger jeg gemmesteder så jeg har nok til at gemme til 1 stk bosætter dog ikke altid så en germaner ikke kan få fat i noget da det vil kræve for meget bygge tid.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





lige et dumt spøgsmål Empty
IndlægEmne: Sv: lige et dumt spøgsmål   lige et dumt spøgsmål Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
lige et dumt spøgsmål
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Alliancen :: Diverse-
Gå til: