NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Afstemning om DCO medlemmer

Go down 
3 deltagere

Lad os så høre! Hvem skal det være:
Dante
Afstemning om DCO medlemmer Vote_lcap57%Afstemning om DCO medlemmer Vote_rcap
 57% [ 21 ]
Zodiac
Afstemning om DCO medlemmer Vote_lcap16%Afstemning om DCO medlemmer Vote_rcap
 16% [ 6 ]
Harly_Den_Tunge
Afstemning om DCO medlemmer Vote_lcap27%Afstemning om DCO medlemmer Vote_rcap
 27% [ 10 ]
Totale stemmer : 37
 

ForfatterBesked
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Afstemning om DCO medlemmer Empty
IndlægEmne: Afstemning om DCO medlemmer   Afstemning om DCO medlemmer Icon_minitime3/5/2008, 16:37

Hej allesammen. Nu kommer den længe ventede afstemning.

De 3 kandidater kan man læse om her:
https://tnwm.danskforum.net/bekendtgorelser-fra-den-centrale-overkommando-f2/nye-medlemmer-til-dco-soges-t219.htm#2028

Jeg tror ikke jeg behøver at sige mere, debatten herom har været frisk og aktiv.

Nå jo: Den spiller der får flest stemmer bliver det faste medlem, den der får næst mest bliver den midlertidige.

Denne afstemning kører til og med mandag aften klokken 22 så alle når at have en chance for at stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning om DCO medlemmer Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om DCO medlemmer   Afstemning om DCO medlemmer Icon_minitime6/5/2008, 00:24

Tillykke til harley og Dante Smile

Endelig fik vi DCO samlet og kan komme igang med arbejdet


Jeg vil lige sige en enkelt lille ting der irriterer mig

Vi er 71 medlemmer i alliancen og kun 34 stemmer på hvem der skal være nye i DCO
49 har været på i dag og stort set samtlige har været på forum mens afstemningen har stået på... HVOFOR HAR KUN 34 STEMT!?!?!?!?!??!?! Det er jo direkte uacceptabelt at folk ikke engang tager stilling til hvem der skal sidde i DCO... Kan vi overhovedet regne med at de resterende vil hjælpe med forsvar eller ligninde senere i spillet??!!?! Jeg er meget sur over at så mange ikke har stemt.


Hører de overhovedet til i alliancen?? (Ja sig endelig at jeg strammer den her, men jeg mener også det sidste så seriøst som det første)..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning om DCO medlemmer Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om DCO medlemmer   Afstemning om DCO medlemmer Icon_minitime6/5/2008, 00:35

Jeg må indrømme at jeg også er lid skuffet over det lave stemmetal.. man kan håbe at mange har valgt at stemme blankt... hvis dette ikke er tilfældet så ville det være svært at opnå et minimums stemmetal på lad sige 75% af alliancen...

Som sagt er jeg også skuffet over dette, men jeg er endnu mere skuffet over at kun 32 har tilmeldt sig troppentool en uge efter at Hartraft offentliggjorde at alle skulle tilmelde sig...
Tilbage til toppen Go down
winnie

winnie


Antal indlæg : 32
Tilmeldt : 21/04/08
Alder : 51
Geografisk sted : frederikssund

Afstemning om DCO medlemmer Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om DCO medlemmer   Afstemning om DCO medlemmer Icon_minitime6/5/2008, 00:39

ja tillykke til Dante og Harley

stemme% skuffende. Det giver stof til eftertanke
Tilbage til toppen Go down
the_clint




Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 21/04/08

Afstemning om DCO medlemmer Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om DCO medlemmer   Afstemning om DCO medlemmer Icon_minitime6/5/2008, 00:43

Angående afstemningen, så er der jo nok nogen der har haft svært ved at vælge mellem 3 værdige kandidater og derfor undladt at stemme.

Men tillykke begge 2. Rart at vi nu kan få en slagkraftig DCO
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning om DCO medlemmer Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om DCO medlemmer   Afstemning om DCO medlemmer Icon_minitime6/5/2008, 11:01

Tillykke med sejren dante Smile

ser frem til at høre efter dig ¨Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afstemning om DCO medlemmer Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om DCO medlemmer   Afstemning om DCO medlemmer Icon_minitime6/5/2008, 13:54

Tillykke med det, er sikker på det er de rigtige vi har valgt

Tower - Hil Dante og DCO
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Afstemning om DCO medlemmer Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om DCO medlemmer   Afstemning om DCO medlemmer Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Afstemning om DCO medlemmer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Den Centrale Overkommando :: Udvikling-
Gå til: