NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 udsmidning af tum

Go down 
+2
Modesty Blaise
Sigmaril
6 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




udsmidning af tum Empty
IndlægEmne: udsmidning af tum   udsmidning af tum Icon_minitime3/5/2008, 22:38

jeg vil gerne stille spørgsmålet om tum egner sig til at være med i denne alliance

det her var hvad jeg så, da jeg tjekkede vores angreb i NB #1 http://travilog.org.ua/dk/5492979/492b1f006c0b7a31a841038e4940f08e
og for nogle dage siden var det helt utroligt så meget som vi mistede fra denne spiller, altså dette er ikke første gang store beløb er mistet fra denne by.

måske skal han ikke smides ud men straffes, påtvivnges en sitter eller noget andet, skriv forslag til straffe, så tilføjer jeg dem i afstemingen

jeg har ikke nogen magt til at bestemme noget men håber lidt på at denne afstemning er med til at det bliver taget op i DCO

EDIT, et kig på hans landsby:
http://travilog.org.ua/dk/1610685/417926575ce58a61d11933f42648f3e4
http://travilog.org.ua/dk/9570008/b2a735d9898db051fbd5a749a58de414
http://travilog.org.ua/dk/9288337/798ad3e99902ddeb60453fea8154d813
http://travilog.org.ua/dk/2428947/fa32f45ca05f062bb6706139d8c1e229
Tilbage til toppen Go down
Sigmaril

Sigmaril


Antal indlæg : 69
Tilmeldt : 22/04/08

udsmidning af tum Empty
IndlægEmne: Sv: udsmidning af tum   udsmidning af tum Icon_minitime3/5/2008, 23:04

Disse angreb er ikke enestående. Det er daglige handlinger.

Jeg forstår egentlig ikke hvorfor en afstemning er nødvendigt. Tum er en meget mere værdifuld spiller som vores farm, end som allieret....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udsmidning af tum Empty
IndlægEmne: Sv: udsmidning af tum   udsmidning af tum Icon_minitime3/5/2008, 23:15

Jeg synes at Tum skal stilles til regnskab hos Hartraft eller en anden i DCO (lidt senere) og jeg bryder mig ikke om spillere der lader sig farme...

men...

Jeg synes det er en MEGET forkert måde at fremstille ham på, jeg synes det er uacceptabel at holde en uofficiel afstemning om hvorvidt han skal ud!!! ...jeg er glad for at du er engageret Theax... men husk lige at det er rigtige levende mennesker vi snakker om!!
hold det venligst propert og tag det op med Hartraft ig istedet... dette er uhørt.. jeg kan kun opfordre folk til:

IKKE AT STEMME!
Tilbage til toppen Go down
Modesty Blaise

Modesty Blaise


Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 26/04/08

udsmidning af tum Empty
IndlægEmne: Sv: udsmidning af tum   udsmidning af tum Icon_minitime3/5/2008, 23:16

Som tums aller nærmeste nabo vil jeg komme med et indlæg.

Da jeg blev nb´er var det mig der nævnte tum som muligt nyt medlem. Neutral
Ikke at jeg kendte eller havde kontakt til tum - andet end selvfølgelig havde registreret tum var stor indbyggermæssig og stadig voksende. Jeg havde ikke selv forsøgt farming så var han jo måske nok ikke bleven anbefalet Wink

Efter hans medlemskabet fangede jeg som alle andre at der var stødt massiv og vellykket farmning til. Jeg kontaktede tum i går og har tilbudt sitter assistance og er blevet sat på i går.

Uden at ville forråde nogen sitter stillid håber jeg at det vil være acceptabelt at sige at der er noget at samle op på men nu også noget at bygge videre på. Når forsvaret er oppe er den klar - om man så kan sige...

Min menig er ellers som andres - det er uacceptable farminger for en alliance som vores. Om der skal forsøges en redningsaktion eller ej lader jeg andre bestemme.

Uanset udfald er han jo en nabo tæt ved - så...... scratch
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udsmidning af tum Empty
IndlægEmne: Sv: udsmidning af tum   udsmidning af tum Icon_minitime3/5/2008, 23:26

Meget enig med Dante.

Eventuelle udsmidninger bør ikke sættes til afstemning selv om det er fedt at Theax er opmærksom på at han bliver farmet.

Kan vi lave en arbejdsgang med at man kan sende en igm til en fra ledelsen hvis man er i tvivl om folk stadigvæk er seriøse.

Det kan jo være at folk lige havde to dårlige dage irl eller lignende !

/Tjaran
Tilbage til toppen Go down
Sigmaril

Sigmaril


Antal indlæg : 69
Tilmeldt : 22/04/08

udsmidning af tum Empty
IndlægEmne: Sv: udsmidning af tum   udsmidning af tum Icon_minitime3/5/2008, 23:26

Tak, MB, for at bevare håbet hvor de fleste andre har givet op. Jeg vil stadig personligt mene at vi får mere ud at selv at farme ham, men jeg håber at blive modbevist.
Tilbage til toppen Go down
Modesty Blaise

Modesty Blaise


Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 26/04/08

udsmidning af tum Empty
IndlægEmne: Sv: udsmidning af tum   udsmidning af tum Icon_minitime3/5/2008, 23:44

Tak - men jeg har ingen mening Question
Men vil gøre hvad jeg kan for at hjælpe hvor påkrævet og nødvendigt - hvis jeg skal.
Afgørelsen er ledelsens.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udsmidning af tum Empty
IndlægEmne: Sv: udsmidning af tum   udsmidning af tum Icon_minitime3/5/2008, 23:48

Tjaran skrev:
Meget enig med Dante.

Eventuelle udsmidninger bør ikke sættes til afstemning selv om det er fedt at Theax er opmærksom på at han bliver farmet.

Kan vi lave en arbejdsgang med at man kan sende en igm til en fra ledelsen hvis man er i tvivl om folk stadigvæk er seriøse.

Det kan jo være at folk lige havde to dårlige dage irl eller lignende !

/Tjaran

Jeg synes også det skal ordnes på den måde... jeg ved ikke om det bliver sådan, eller om jeg kommer i ledelsen, men hvis jeg gør må alle da gerne sende "klager" om spillere til mig, så skal jeg nok tage kontakt
Tilbage til toppen Go down
Mokka




Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 21/04/08

udsmidning af tum Empty
IndlægEmne: Sv: udsmidning af tum   udsmidning af tum Icon_minitime4/5/2008, 00:08

Jeg har altså ikke lyst til at stemme om det på det grundlag, jeg kender til. Hvad siger Tum selv til alt det her. Vil han spille eller vil han ikke spille. Det er vel bare det, det kommer an på. Efter min mening kan vi ikke forsvare at have en spiller i alliancen, hvis han ikke er interesseret i alles bedste. Og vi kan heller ikke leve med, at han konstant skal sittes, for at vi ved hvad der blir af hans råstoffer. Så igen - hvad siger han selv?
Hvis det senere viser sig, at han ikke har noget at sige til sit forsvar, så vil jeg gerne være med i en afstemning - og SÅ siger jeg ja til udsmidning.
Tilbage til toppen Go down
Højland

Højland


Antal indlæg : 153
Tilmeldt : 22/04/08
Geografisk sted : Silkeborg

udsmidning af tum Empty
IndlægEmne: Sv: udsmidning af tum   udsmidning af tum Icon_minitime4/5/2008, 00:24

Dette er ikke et emne som et menigt medlem af alliancen skal tage op, dette er en uofficiel afstemning, som vi intet kan bruge til-

dejligt med engagerede spillere, men dette er en sag for ledelsen, ikke for os andre.

Kan kun opfordre folk til ikke at stemme.
Tilbage til toppen Go down
flumse

flumse


Antal indlæg : 75
Tilmeldt : 21/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Silkeborg

udsmidning af tum Empty
IndlægEmne: Sv: udsmidning af tum   udsmidning af tum Icon_minitime4/5/2008, 00:32

kan kun holde med Højland og Dante i det her...

godt initiativ, men vil ikke stemme...
Tilbage til toppen Go down
Harly_Den_Tunge

Harly_Den_Tunge


Antal indlæg : 93
Tilmeldt : 22/04/08
Alder : 50
Geografisk sted : Århus

udsmidning af tum Empty
IndlægEmne: Sv: udsmidning af tum   udsmidning af tum Icon_minitime4/5/2008, 00:55

Modesty Blaise skrev:
Som tums aller nærmeste nabo vil jeg komme med et indlæg.

Da jeg blev nb´er var det mig der nævnte tum som muligt nyt medlem. Neutral
Ikke at jeg kendte eller havde kontakt til tum - andet end selvfølgelig havde registreret tum var stor indbyggermæssig og stadig voksende. Jeg havde ikke selv forsøgt farming så var han jo måske nok ikke bleven anbefalet Wink

Efter hans medlemskabet fangede jeg som alle andre at der var stødt massiv og vellykket farmning til. Jeg kontaktede tum i går og har tilbudt sitter assistance og er blevet sat på i går.

Uden at ville forråde nogen sitter stillid håber jeg at det vil være acceptabelt at sige at der er noget at samle op på men nu også noget at bygge videre på. Når forsvaret er oppe er den klar - om man så kan sige...

Min menig er ellers som andres - det er uacceptable farminger for en alliance som vores. Om der skal forsøges en redningsaktion eller ej lader jeg andre bestemme.

Uanset udfald er han jo en nabo tæt ved - så...... scratch

Hvis du er sitter for ham...
Hov drenge...
Det er jo en fin mulighed til at lave en effektiv lille "overraskelse" til den næster angriber...
Da du som sitter kan have styr på kornlager osv, kunne vi vel hurtigt stille en defense hær over i den by...
Altid sjovt at snuppe en farmers tropper...
Tilbage til toppen Go down
http://harly.net
Modesty Blaise

Modesty Blaise


Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 26/04/08

udsmidning af tum Empty
IndlægEmne: Sv: udsmidning af tum   udsmidning af tum Icon_minitime4/5/2008, 01:01

Jeg kan jo ikke svare på hans vegne.
Nu skulle Tum jo også gerne være med på den selv.
- men muligheden foreligger helt bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Modesty Blaise

Modesty Blaise


Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 26/04/08

udsmidning af tum Empty
IndlægEmne: Sv: udsmidning af tum   udsmidning af tum Icon_minitime5/5/2008, 07:57

MB slipper lige sittertjansen hos tum her mandag - onsdag pga IRL-kursus. Sleep
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





udsmidning af tum Empty
IndlægEmne: Sv: udsmidning af tum   udsmidning af tum Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
udsmidning af tum
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Alliancen :: Diverse-
Gå til: