NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvad er meningen med den her?

Go down 
+3
nat
Cdon
Christo
7 deltagere
ForfatterBesked
Christo




Antal indlæg : 70
Tilmeldt : 29/04/08

Hvad er meningen med den her? Empty
IndlægEmne: Hvad er meningen med den her?   Hvad er meningen med den her? Icon_minitime4/5/2008, 21:22

http://travilog.org.ua/dk/7183086/1d3d7d8fb6ede9c7dcb409ab594a985c

Det er en spiller fra NB#2 der angreb en fra NB#1

Er ikke sikker på at det er det rigtige sted at lægge den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er meningen med den her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er meningen med den her?   Hvad er meningen med den her? Icon_minitime4/5/2008, 21:37

Hvis dette var overlagt bør Mhi udelukkes fra alliance øjeblikkeligt Exclamation
Jeg vil gerne lige tilføje at Mhi udspionerede Meatlover før angrebet.

Hvornår indtrådte Meatlover i alliancen ? dette kan jeg ikke se.


Jeg vil også gerne have en GOD forklaring fra Nat, da dette opfattes som alliance spionage!

http://travilog.org.ua/dk/4133962/5df47682de2a69097cd78ceef1d7016d
Tilbage til toppen Go down
Cdon

Cdon


Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 24/04/08

Hvad er meningen med den her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er meningen med den her?   Hvad er meningen med den her? Icon_minitime4/5/2008, 22:03

- og den forklaring skal nok komme meget hurtigt !!!!! Shocked
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er meningen med den her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er meningen med den her?   Hvad er meningen med den her? Icon_minitime4/5/2008, 22:41

Haha, tamt.

UD med dem!
Tilbage til toppen Go down
nat




Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 21/04/08

Hvad er meningen med den her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er meningen med den her?   Hvad er meningen med den her? Icon_minitime4/5/2008, 22:44

min forklaring er meget enkel, havde snakket med Kiane om en plads til min bosættere, og der blev sagt ja, men han/hun havde ikke lige nogle fælder pt, så et stykke tid efter da min bosætter var færdi skulle jeg se om der var bygget nogle fælder, men Kiane var ikke online, så jeg sendte en spejder for at se om den gik i en fælde, ville ikke sende en "almindelig" soldat da jeg enten kunne dræbe noget eller tage noget. +hesten var er del hurtigere om at komme frem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er meningen med den her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er meningen med den her?   Hvad er meningen med den her? Icon_minitime4/5/2008, 23:08

nat skrev:
min forklaring er meget enkel, havde snakket med Kiane om en plads til min bosættere, og der blev sagt ja, men han/hun havde ikke lige nogle fælder pt, så et stykke tid efter da min bosætter var færdi skulle jeg se om der var bygget nogle fælder, men Kiane var ikke online, så jeg sendte en spejder for at se om den gik i en fælde, ville ikke sende en "almindelig" soldat da jeg enten kunne dræbe noget eller tage noget. +hesten var er del hurtigere om at komme frem

Ideen er god nok.... bortset fra at spejdere aldig falder i fælder (medmindre de angriber sammen med andre tropper)... derfor virker det meget mistænkeligt Rolling Eyes

Når ledelsen jo har lavet initiativer som truppentool netop for at begrænse hinandes viden om hvilke tropper de forskellige spillere har, er det ikke så heldigt at spionere hinanden...

-------------------------------------------------------------------------------------

Desuden har Mhi sendt denne igm til mig (læs nedefra og op):

Hey Dante

Det må i sq undskylde, det var en smutter Sad

Havde ikke lige set hans alliance Sad

Jeg sender øjblikkeligt resurcerne tilbage, samt en undskyld besked.

Mvh
Mhi
____________
Dante skrev:

Hey Mhi

Kom venligst til forum med det samme, og forsvar dine angreb på Meatlover...



Jeg siger dette af egen interesse og ikke på vegne af DCO

-Dante


Sidst rettet af Dante 4/5/2008, 23:15, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
nat




Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 21/04/08

Hvad er meningen med den her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er meningen med den her?   Hvad er meningen med den her? Icon_minitime4/5/2008, 23:12

hmm viste ikk at spejdere ikk gik i fælder...
Tilbage til toppen Go down
the_clint




Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 21/04/08

Hvad er meningen med den her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er meningen med den her?   Hvad er meningen med den her? Icon_minitime4/5/2008, 23:12

No harm done Smile

Men godt der er nogen der er vågne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er meningen med den her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er meningen med den her?   Hvad er meningen med den her? Icon_minitime4/5/2008, 23:13

nat skrev:
hmm viste ikk at spejdere ikk gik i fælder...

Vi laver vel alle fejl Smile Det sjove er at jeg ikke havde været i tvivl om formålet hvis du bare havde sendt en falanks Neutral
Tilbage til toppen Go down
nat




Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 21/04/08

Hvad er meningen med den her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er meningen med den her?   Hvad er meningen med den her? Icon_minitime4/5/2008, 23:28

tja det ville nu have været lidt svært da jeg er romer Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er meningen med den her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er meningen med den her?   Hvad er meningen med den her? Icon_minitime4/5/2008, 23:58

nat skrev:
tja det ville nu have været lidt svært da jeg er romer Very Happy

Surprised ... du forstår hvad jeg mener...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er meningen med den her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er meningen med den her?   Hvad er meningen med den her? Icon_minitime5/5/2008, 00:01

Smile
Tilbage til toppen Go down
The real Connor




Antal indlæg : 26
Tilmeldt : 23/04/08
Alder : 48
Geografisk sted : Holstebro

Hvad er meningen med den her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er meningen med den her?   Hvad er meningen med den her? Icon_minitime5/5/2008, 00:16

Genialt billede Daniel. Håber fandme du fik noget ud af det, når du nu havde gjort så meget ud af det. Kommer nok snart til kbh, og så skal vi da lige ha en tur som på New Zealand Twisted Evil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad er meningen med den her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er meningen med den her?   Hvad er meningen med den her? Icon_minitime5/5/2008, 00:18

Haha ja det var fanme en sjov Zombie aften Smile

Helt sikkert, vi skal sku ud og give den gas som i Down Town Auckland Dan drunken
Tilbage til toppen Go down
The real Connor




Antal indlæg : 26
Tilmeldt : 23/04/08
Alder : 48
Geografisk sted : Holstebro

Hvad er meningen med den her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er meningen med den her?   Hvad er meningen med den her? Icon_minitime5/5/2008, 00:19

Tower of Power skrev:
Haha ja det var fanme en sjov Zombie aften Smile

Helt sikkert, vi skal sku ud og give den gas som i Down Town Auckland Dan drunken

Vil jeg se frem til min ven Cool
Tilbage til toppen Go down
nat




Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 21/04/08

Hvad er meningen med den her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er meningen med den her?   Hvad er meningen med den her? Icon_minitime5/5/2008, 00:32

Dante skrev:
nat skrev:
tja det ville nu have været lidt svært da jeg er romer Very Happy

Surprised ... du forstår hvad jeg mener...

Ja det gør jeg Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kiane




Antal indlæg : 4
Tilmeldt : 27/04/08

Hvad er meningen med den her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er meningen med den her?   Hvad er meningen med den her? Icon_minitime5/5/2008, 09:02

det er rigtigt han spurgte om fælder og de er der også nu Wink har ik noget imod angrebet
Tilbage til toppen Go down
FUP




Antal indlæg : 36
Tilmeldt : 01/05/08

Hvad er meningen med den her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er meningen med den her?   Hvad er meningen med den her? Icon_minitime6/5/2008, 15:45

Meatlover var gul allerede om morgen den 4/5 og blev grov farmet. Han blev smidt ud samme aften så vidt jeg husker og jeg kan godt forstå at man ikke bare kan se til mens en fra ens alliance mister råstoffer på den måde og samtidig er gul. Havde han været min nabo havde jeg også farmet ham så kunne jeg jo altid sende råstoffer tilbage hvis der var en god grund til han var gul. Jeg havde dog informeret ledelsen om min ide før jeg bare farmede på vedkommende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad er meningen med den her? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er meningen med den her?   Hvad er meningen med den her? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad er meningen med den her?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Alliancen :: Diverse-
Gå til: