NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 øv, der forsvandt min ene farm hær

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




øv, der forsvandt min ene farm hær Empty
IndlægEmne: øv, der forsvandt min ene farm hær   øv, der forsvandt min ene farm hær Icon_minitime5/5/2008, 15:06

Nå ja, det måtte vel gå galt før eller siden... men de fik da tjent sig selv ind... Crying or Very sad

Op på hesten igen, og genopbygge Neutral

AV

Er der nogen der skal bruge korn? Razz jeg tjener mere end 600 i timen nu, så jeg er frisk på nogle handler...

EDIT: det var faktisk godt at min helt ikke var med, for så havde han været død... og det koster lige så meget at genoplive ham som at bygge 10 lyn Smile
Tilbage til toppen Go down
JanJacobsen

JanJacobsen


Antal indlæg : 95
Tilmeldt : 26/04/08
Alder : 35
Geografisk sted : Midtjylland

øv, der forsvandt min ene farm hær Empty
IndlægEmne: Sv: øv, der forsvandt min ene farm hær   øv, der forsvandt min ene farm hær Icon_minitime5/5/2008, 17:04

Generelt er det altid en skidt ide at angribe store gallere.

Vi er enormt stærke defensivt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.break.com
Gæst
Gæst




øv, der forsvandt min ene farm hær Empty
IndlægEmne: Sv: øv, der forsvandt min ene farm hær   øv, der forsvandt min ene farm hær Icon_minitime5/5/2008, 17:13

Stor og stor... jeg havde ikke regnet med så meget fra en by med 139 indbyggere...

Men "ja" jeg skulle have passet mere på...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




øv, der forsvandt min ene farm hær Empty
IndlægEmne: Sv: øv, der forsvandt min ene farm hær   øv, der forsvandt min ene farm hær Icon_minitime5/5/2008, 17:45

Av mand og jeg synes det var synd for mig at min hero og 29 lyn sidder fast i en opbakket by!!!

Nu kan jeg ikke sitte dig når d ikke ser det og angribe ham med dine lyn Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




øv, der forsvandt min ene farm hær Empty
IndlægEmne: Sv: øv, der forsvandt min ene farm hær   øv, der forsvandt min ene farm hær Icon_minitime5/5/2008, 17:51

Det værste er at Siameser ikke er opbakket... det er hans egen hær...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




øv, der forsvandt min ene farm hær Empty
IndlægEmne: Sv: øv, der forsvandt min ene farm hær   øv, der forsvandt min ene farm hær Icon_minitime5/5/2008, 18:58

Ej pis mand... nå men jeg bliver altså bare boende hos ham og æder mad... Jeg må bare farme med mine forsvars units..... Skal bare lige have spioner igen
Tilbage til toppen Go down
FUP




Antal indlæg : 36
Tilmeldt : 01/05/08

øv, der forsvandt min ene farm hær Empty
IndlægEmne: Sv: øv, der forsvandt min ene farm hær   øv, der forsvandt min ene farm hær Icon_minitime6/5/2008, 15:18

Hvor stor er den forsvars hær og vil i have hjælp til at fjene den?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




øv, der forsvandt min ene farm hær Empty
IndlægEmne: Sv: øv, der forsvandt min ene farm hær   øv, der forsvandt min ene farm hær Icon_minitime6/5/2008, 15:41

Som jeg skrev via IGM til dig har han, da jeg angreb ham, 87 falanks 2 spioner og en helt

Men lad være med at angribe Siameser før i har skrevet til mig via IGM, hvis det er for at slippe mine heste fri
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




øv, der forsvandt min ene farm hær Empty
IndlægEmne: Sv: øv, der forsvandt min ene farm hær   øv, der forsvandt min ene farm hær Icon_minitime6/5/2008, 15:47

Kender I spioner? Very Happy

Så snart man har nogle skal man da næste altid udspionere, nye farms inden man angriber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




øv, der forsvandt min ene farm hær Empty
IndlægEmne: Sv: øv, der forsvandt min ene farm hær   øv, der forsvandt min ene farm hær Icon_minitime6/5/2008, 17:35

Man kan ikke udspionere fælder vel.... sååh det hjælper jo ikke mig i den situation Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




øv, der forsvandt min ene farm hær Empty
IndlægEmne: Sv: øv, der forsvandt min ene farm hær   øv, der forsvandt min ene farm hær Icon_minitime6/5/2008, 22:54

Nej det korrekt Wink

men man kan altid se hvor mange troops han har stået
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




øv, der forsvandt min ene farm hær Empty
IndlægEmne: Sv: øv, der forsvandt min ene farm hær   øv, der forsvandt min ene farm hær Icon_minitime7/5/2008, 14:25

JoJo Fsyn men husk lige at tropper ikke altid bliver stående i byen:)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




øv, der forsvandt min ene farm hær Empty
IndlægEmne: Sv: øv, der forsvandt min ene farm hær   øv, der forsvandt min ene farm hær Icon_minitime7/5/2008, 14:50

Ganske rigtigt, men så ved man hvad han har Wink

mener da dante blev slået ned var det 79 falanks
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




øv, der forsvandt min ene farm hær Empty
IndlægEmne: Sv: øv, der forsvandt min ene farm hær   øv, der forsvandt min ene farm hær Icon_minitime7/5/2008, 15:14

Fsyndrom skrev:
Ganske rigtigt, men så ved man hvad han har Wink

mener da dante blev slået ned var det 79 falanks

Det har du fuldstændig ret i Razz jeg burde have scoutet, men de fleste af mine scouts var hos gigantor og jeg troede ikke der ville stå så meget hos en 110 indbyggere stor og halv inaktiv galler...

Jeg tog et sats og tabte... men sådan er spillet vel også til tider Smile det er der ikke noget at gøre ved...

Men jeg fik da 5 pladser på off listen så jeg kom helt op på 25 pladsen... jeg var i 12 timer den mest aggresive galler på serveren... men så overhælede Xano mig igen Crying or Very sad
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





øv, der forsvandt min ene farm hær Empty
IndlægEmne: Sv: øv, der forsvandt min ene farm hær   øv, der forsvandt min ene farm hær Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
øv, der forsvandt min ene farm hær
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Alliancen :: Kamprapporter-
Gå til: