NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lord Dennis

Go down 
+4
ghost rider
Christo
Noneck
Højland
8 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime5/5/2008, 19:02

Er jeg den eneste der er ved at være træt af at se på alle angriber Lord Dennis, og slipper afsted med omkring 2k råstoffer hvergang?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime5/5/2008, 19:04

Det er da kun om aftenen de slipper væk med 2k... om morgenen er det da næmmere 4k...

Gad vide om han overhovedet bygger gemmesteder?
Tilbage til toppen Go down
Højland

Højland


Antal indlæg : 153
Tilmeldt : 22/04/08
Geografisk sted : Silkeborg

Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime5/5/2008, 19:39

når dante kommer ind i ledelsen kl. 22, så sætter vi lige ham Wink på sagen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime5/5/2008, 19:41

Fsyndrom skrev:
Er jeg den eneste der er ved at være træt af at se på alle angriber Lord Dennis, og slipper afsted med omkring 2k råstoffer hvergang?

Nej! Bestemt ikke. Undskyld mig. Men hvor svært kan det være at bygge de gemmesteder. Det er der blevet opfordret til massere af gange.

Håber bestemt Dante løser problemet.

/Tjaran
Tilbage til toppen Go down
Noneck




Antal indlæg : 28
Tilmeldt : 30/04/08

Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime5/5/2008, 19:48

Jeg syntes snart at vi skal til at hjælpe hinanden i stedet for at "save" hinanden konstant på forum... Så drenge, byg da noget forsvar og gi´ dem der angriber jeres Wing kammerater en lille overraskelse...

De to altoverskyggende kodeord til at blive en stærk alliance er, samarbejde og sammenhold...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime5/5/2008, 20:10

Jo havde faktisk tage kontakt, men har udskud det da der var pult angreb.. Men er heller ikke sikker på der er så mange der gider at hjælpe til, når spilleren ikke gør så meget ved problemet selv.

Mener faktisk vi har haft opbakning hos ham, hvor jeg skrev hvilke ting han skulle huske at bygge for at forbygge mere farmeri. Eller tager jeg helt fejl, var det ikke i hans by vi nappede en masse fra Nibs?

Tower - som ikke er online mere idag
Tilbage til toppen Go down
Christo




Antal indlæg : 70
Tilmeldt : 29/04/08

Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime5/5/2008, 20:13

Der må være nogen i hans striketeam som kan komme med noget info her!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime5/5/2008, 20:20

Tower of Power skrev:
Jo havde faktisk tage kontakt, men har udskud det da der var pult angreb.. Men er heller ikke sikker på der er så mange der gider at hjælpe til, når spilleren ikke gør så meget ved problemet selv.

Mener faktisk vi har haft opbakning hos ham, hvor jeg skrev hvilke ting han skulle huske at bygge for at forbygge mere farmeri. Eller tager jeg helt fejl, var det ikke i hans by vi nappede en masse fra Nibs?

Tower - som ikke er online mere idag

Jo det var... 39 paladiner hvis jeg husker korrekt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime5/5/2008, 20:25

Dante skrev:
Tower of Power skrev:
Jo havde faktisk tage kontakt, men har udskud det da der var pult angreb.. Men er heller ikke sikker på der er så mange der gider at hjælpe til, når spilleren ikke gør så meget ved problemet selv.

Mener faktisk vi har haft opbakning hos ham, hvor jeg skrev hvilke ting han skulle huske at bygge for at forbygge mere farmeri. Eller tager jeg helt fejl, var det ikke i hans by vi nappede en masse fra Nibs?

Tower - som ikke er online mere idag

Jo det var... 39 paladiner hvis jeg husker korrekt...

Og hvis han ikke tage aktion, kan vi bare smide tropper væk i hans by på ny på ny..!
Tilbage til toppen Go down
Noneck




Antal indlæg : 28
Tilmeldt : 30/04/08

Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime5/5/2008, 21:08

Selvfølgelig skal alle hjælpe med forsvaret af deres egen by... Men det hjælper ikke noget at vi har travlt med at "save" hinanden på forum... Der skal holdes en "sober" tone og indenrigspolitik er op til vores ledelse, ikke os menige medlemmer... Kommer DCO med et forslag der skal stemmes om, bliver alle hørt i en debat og afgørelsen sker på demokratisk vis...

Men skal vi gøre os håb om at vinde noget som helst på denne server skal det være: "En for alle og alle for en"...

Jeg er da fuldt ud klar over at kæden ikke er stærkere end det svageste led, for at bruge et gammelt ordsprog... Men igen, jeg mener ikke at vi skal diskutere hinanden ved navns nævnelse på forum... Vi kan diskutere emnerne generelt... De individuelle sager må være op til vores ledelse, som vi alle lige har været med til at vælge...
Tilbage til toppen Go down
ghost rider




Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 07/04/08

Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime5/5/2008, 21:51

hejsa jeg har i et stykke tid sittet fra lord dennis,, og fik kørt hans 2 gemmesteder op trin 10.. men har desværre ikke tid mere pågrund af arbejde,,, ved at lord dennis gør det meget i råstoffer i starten,,, men mit råd til det, må være han at han skal lave gemmested nr 3,,

mvh ghost rider
Tilbage til toppen Go down
ghost rider




Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 07/04/08

Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime5/5/2008, 21:53

hov glemte at sige,,, har ikke sittet de sidste 14 dg for ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime5/5/2008, 21:54

ghost rider skrev:
hejsa jeg har i et stykke tid sittet fra lord dennis,, og fik kørt hans 2 gemmesteder op trin 10.. men har desværre ikke tid mere pågrund af arbejde,,, ved at lord dennis gør det meget i råstoffer i starten,,, men mit råd til det, må være han at han skal lave gemmested nr 3,,

mvh ghost rider

og 4...

kan du få ham til at finde en ny sitter ? gerne lidt tjept
Tilbage til toppen Go down
ghost rider




Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 07/04/08

Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime5/5/2008, 22:38

har faktisk lige prøvet at ringe til ham,, da han også er min kammerat til hverdag.. men får fat i ham i morgen... men det ændrer heller ikke på at han skal tage og stramme røv ballerne lidt nu..
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime5/5/2008, 22:45

Tak til noneck for de fine indlæg
Jeg er enig i at der ikke er nogen grund til at hænge nogen ud på forum. Det ville være rart hvis folk gad at smide en IGM til en fra ledelsen hvis de opdager denne slags fremover. Der skal selvfølgelig gøres noget ved dem der lader sig farme, det skader jo hele alliancen. Men vi kan jo desværre ikke bare smide en masse forsvars tropper afsted til en mand vi ikke ved om er online til at passe på dem. Vi har jo ingen info omkring korn level osv. De skal jo ikke stå og dø de kære bæster.
Det må forventes af et medlem af en så seriøs alliance som NB at man gør en indsats selv for at få opbakning og passe på sin by of råstoffer.
Tilbage til toppen Go down
ghost rider




Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 07/04/08

Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime5/5/2008, 22:46

ved også lord dennis var godt træt af hver gang han lavede tropper blev de mulet ,, når han var på arbejdet... så tænkte på om det kunne lade sig gøre at han laver tropper og lige så snart de færdige .. sender han dem hen til en i allyen,, der laver korn nok til det,, sådan gjorde jeg det sammen med tomson,, her i starten.. da jeg havde problemer med kanøfle kongen,,, det har jeg så ikke mere efter jeg trak min hær hjem .. og kanøflede ham... bare en tanke der måske også kunne være med til at hjælpe lord dennis,,,

mvh ghost rider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime5/5/2008, 22:55

I tror dante kan alt Very Happy

Bare fordi han lyder fornuftig, han skriver altid 100000 igms hvor der står alt muligt Razz

IK OS DANTE Wink

Lad os se hvad der sker, men er hvertfald træt af at se på det,.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime5/5/2008, 22:57

Fsyndrom skrev:
I tror dante kan alt Very Happy

Bare fordi han lyder fornuftig, han skriver altid 100000 igms hvor der står alt muligt Razz

IK OS DANTE Wink

Lad os se hvad der sker, men er hvertfald træt af at se på det,.

Jeg tror jeg får vældig travlt hvis jeg skal leve op til folks forventninger Laughing Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime6/5/2008, 07:52

Det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om
Tilbage til toppen Go down
lord dennis




Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 06/04/08

Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime6/5/2008, 18:56

Suspect kan lige pt 4500 i mit gemmer og arbejder på det men jeg kører på arbejde kl 04:00 og er hjemme igen kl 15:30 ca SÅ det må i sku indskylde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime6/5/2008, 19:09

GOdt at se dig på forumet Dennis...
Tilbage til toppen Go down
the_clint




Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 21/04/08

Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime6/5/2008, 20:00

Ja godt at se dig - du må lige råbe højt hvis du har brug for en sitter - de næste par dage kan jeg godt se efter dem imen du er på arbejde.

/Clinten
Tilbage til toppen Go down
The real Connor




Antal indlæg : 26
Tilmeldt : 23/04/08
Alder : 48
Geografisk sted : Holstebro

Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime7/5/2008, 23:25

Hartraft skrev:
Tak til noneck for de fine indlæg
Jeg er enig i at der ikke er nogen grund til at hænge nogen ud på forum. Det ville være rart hvis folk gad at smide en IGM til en fra ledelsen hvis de opdager denne slags fremover. Der skal selvfølgelig gøres noget ved dem der lader sig farme, det skader jo hele alliancen. Men vi kan jo desværre ikke bare smide en masse forsvars tropper afsted til en mand vi ikke ved om er online til at passe på dem. Vi har jo ingen info omkring korn level osv. De skal jo ikke stå og dø de kære bæster.
Det må forventes af et medlem af en så seriøs alliance som NB at man gør en indsats selv for at få opbakning og passe på sin by of råstoffer.

Synes ikke det er at hænge nogen ud, da det (for det meste) er konstruktiv kritik, og hvis folk fx er utilfredse med mig, vil jeg gerne høre det, og gode råd er altid velkomne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lord Dennis Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lord Dennis
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lord Dennis

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Alliancen :: Diverse-
Gå til: