NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Nyt muligt medlem

Go down 
+5
Zodiac
Dante
winnie
the_clint
Hartraft
9 deltagere

Skal Jernskallen med i NB
Ja
Nyt muligt medlem Vote_lcap64%Nyt muligt medlem Vote_rcap
 64% [ 9 ]
Nej
Nyt muligt medlem Vote_lcap36%Nyt muligt medlem Vote_rcap
 36% [ 5 ]
Totale stemmer : 14
 
Poll closed

ForfatterBesked
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Nyt muligt medlem Empty
IndlægEmne: Nyt muligt medlem   Nyt muligt medlem Icon_minitime5/5/2008, 23:17

Ansøgningsskema:

1) Lidt om dig selv :
* Hvor gammel er du? Spiller du alene, eller har du en Co-player eller en forælder/ven der hjælper dig? *
Svar :

40 år, tømrer.
Har en sitter aftale med en erfaren spiller.

2) Hvad hedder du i spillet, og hvor ligger dine byer, og hvor mange indbyggere har byerne/totalt?
Svar :

Jernskallen, ligger i Nordvest.
36 indbyggere Smile


3) Hvad er din erfaring med travian? beskriv hvor erfaren du syntes du er, og hvordan du spiller!
* Ting som er særligt interessant og vigtigt for os at vide er:
- nuværende hær?
- hvad er din spille stil? er du en offensiv satan eller har du fyldt din by med gemmesteder?
- igangværende konflikter eller personlige venskaber med dine naboer?
- online døgnet rundt eller måske aldrig på i weekenderne fordi du spiller fra skole/arbejde?
- Bruger du guld/spiller du med PLUS!-konto?
- har du prøvet slutspil før?
- har du spillet på andre servere, og i så fald hvilke alliancer har du været i? *
Svar :

Igen hær.

typisk defensiv spiller, med gode offensive evner (bygger dog aldrig gemmesteder)

Døgndrifts spiller (24/7), sikrer altid at have sitter hvis jeg ikke kan være på i over 5 timer. Har aldrig haft en farvet prik.

Brænder guld af som en sindsyg, også bare hvis jeg syntes mine ressource lagre ser pænere ud med lige meget i hver.

Server 2, Ulvene. Måtte desværre stoppe ved slutspillet pga. af en rejse til cuba. Kontoen blev kørt videre.

4) Kender du nogen i NB som kan tale din sag? Fortæl dem, at du søger ind og bed dem om at stemme på dig og samtidig lægge et godt ord ind for dig, på din afstemning.
- Fortæl os, hvorfor du synes vi lyder som en alliance for dig, hvorfor du mener du er noget for os, samt hvad kan du bidrage alliancen med! *
Svar :

Tjaran, The real Conner og Tower of power.

Jeg vil være ærlig og sige, at jeg søger optagelse i alliancen, fordi det er her mine venner er. Det er da også et plus at alliancen har gjort krav på NV.

Jeg er på det hold der vinder serveren, sådan er det og jeg mener da selv at det er et udemærket bidrag til alliancen.



5) Ansøger accepterer følgende ;
- Gule prikker er grimme og forbudte!
- Ved at søge ind lover du at være online flere gange i døgnet som minimum,
- man skal have minimum én sitter fra NB
-Det forventes at du har læst og forstået følgende links:
* http://www.travian.dk/spielregeln.php
* http://forum.travian.dk/viewtopic.php?t=941&sid=bada2535080182e32c4c2fe7982df536
* http://www.travian.dk/anleitung.php?s=3
- Man adlyder ledelsen, hvis der skulle være brug for opbakning osv.
- Vi forventer man udviser loyalitet og fællesskabsfølelse.
- Man er aktiv på forum, ved som minimum at læse og holde sig orienteret hver dag.
- Man registrerer sin hær på truppentool og opdaterer jævnligt

Underskrift for accept :

Mads Jernskalle
Tilbage til toppen Go down
the_clint




Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 21/04/08

Nyt muligt medlem Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt muligt medlem   Nyt muligt medlem Icon_minitime5/5/2008, 23:32

Jeg undlader at stemme og vil lade det være op til Tjaran, The real Conner og Tower of power.

/Clinten
Tilbage til toppen Go down
winnie

winnie


Antal indlæg : 32
Tilmeldt : 21/04/08
Alder : 51
Geografisk sted : frederikssund

Nyt muligt medlem Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt muligt medlem   Nyt muligt medlem Icon_minitime5/5/2008, 23:38

jeg har stemt nej af 2 grunde han bygger ikke gemmesteder det syntes jeg er lidt risikofyldt og så er han alt for lille endnu måske sener vil min stemme falde anderledes
Tilbage til toppen Go down
Dante

Dante


Antal indlæg : 335
Tilmeldt : 08/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Reserve-Sverige

Nyt muligt medlem Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt muligt medlem   Nyt muligt medlem Icon_minitime5/5/2008, 23:40

Han virker fornuftig... men 36 indbyggere går mod alle mine principper... men venter også med at stemme

EDIT: jeg er enig med Winnie, ingen gemmesteder! jeg håber da for ham at han snart får nogle forsvartropper!
Tilbage til toppen Go down
Zodiac

Zodiac


Antal indlæg : 138
Tilmeldt : 09/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Bornholm

Nyt muligt medlem Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt muligt medlem   Nyt muligt medlem Icon_minitime5/5/2008, 23:50

Jeg har lige et spørgsmål... Hvornåe startede han på serveren??

øhm med hensyn til gemmesteder synes jeg ikke det er noget problem... man behøber ikke have gemmesteder i mit hoved så længe man passer på sine råstoffer. (Jeg mener ikke nødvendigvis man skal have forsvarstropper for at forsvare sine råstoffer)

Ingen hær.. tjaa det tror jeg altså heller ikke jeg havde ved 60 - 70 indbyggere...

Jeg vil gerne lige have svar på spørgamålet om hvornår han startede før jeg tager stilling
Tilbage til toppen Go down
sunking

sunking


Antal indlæg : 110
Tilmeldt : 30/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Vestsjælland

Nyt muligt medlem Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt muligt medlem   Nyt muligt medlem Icon_minitime5/5/2008, 23:51

syns at vi skal sige han skal have en pop på min 100 før vi overvejer det Laughing
Tilbage til toppen Go down
http://www.suburban-casuals.dk/
Dante

Dante


Antal indlæg : 335
Tilmeldt : 08/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Reserve-Sverige

Nyt muligt medlem Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt muligt medlem   Nyt muligt medlem Icon_minitime5/5/2008, 23:53

Det er rigtigt at man ikke behøver gemmesteder, men næsten uanset hvor skarp man er på markedspladsen kan man ikke undgå at en eventuel farmer får bare en lille bitte smule med... og hvis det først er tilfældet, så ville jeg som farmer ihvertfald få blod på tanden...
Tilbage til toppen Go down
Harly_Den_Tunge

Harly_Den_Tunge


Antal indlæg : 93
Tilmeldt : 22/04/08
Alder : 50
Geografisk sted : Århus

Nyt muligt medlem Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt muligt medlem   Nyt muligt medlem Icon_minitime5/5/2008, 23:54

Jeg giver et JA til ham.. Tror på han nok skal blive en god medspiller.
Selvom han kun har 36 i pop, har han tilsyneladende gejsten og kender åbentbart flere spillere IRL... (Tjaran, The real Conner og Tower of power)
Mener som altid at "voksne spillere" er gode at have med Wink

PS: Enig Dante.. Gemmesteder kommer man ikke udenom Rolling Eyes


Sidst rettet af brian.harly@gmail.com 5/5/2008, 23:55, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://harly.net
sunking

sunking


Antal indlæg : 110
Tilmeldt : 30/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Vestsjælland

Nyt muligt medlem Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt muligt medlem   Nyt muligt medlem Icon_minitime5/5/2008, 23:55

nemlig DAnte
Tilbage til toppen Go down
http://www.suburban-casuals.dk/
sunking

sunking


Antal indlæg : 110
Tilmeldt : 30/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Vestsjælland

Nyt muligt medlem Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt muligt medlem   Nyt muligt medlem Icon_minitime5/5/2008, 23:56

kan følge dig brian.harly@gmail.com
Ingen tvivl han virker som en moden spiller med masser af gåpåmod
Tilbage til toppen Go down
http://www.suburban-casuals.dk/
Zodiac

Zodiac


Antal indlæg : 138
Tilmeldt : 09/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Bornholm

Nyt muligt medlem Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt muligt medlem   Nyt muligt medlem Icon_minitime6/5/2008, 00:00

Jeg snakker om gemmesteder fordi en af jer snakkede om at i havde 3 gange trin 10 eller et eller andet.... personlige har jeg ikke mere end et gemmested som ikke engang er udbygget... Ja det er godt at have det på lavt niveau, men kan ikke rigtig se det som argument mod ham når han er så lille.... Med 36 indbygggere er han da forhåbenlig under begynderbeskyttelse???!!! og er han det er gemmested jo ligemeget

eller er den meget kort stadig og bliver først lang senere på serveren (har jeg ikke lige tjek på??)
Tilbage til toppen Go down
Zodiac

Zodiac


Antal indlæg : 138
Tilmeldt : 09/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Bornholm

Nyt muligt medlem Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt muligt medlem   Nyt muligt medlem Icon_minitime6/5/2008, 00:07

Jeg kan oplyse jer om at han har begynderbeskyttelse til den 9. maj klokken 19 (det er kun den 5. maj i dag)

Gemmesteder + hær = ikke relevant


Sidst rettet af Zodiac 6/5/2008, 00:42, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
winnie

winnie


Antal indlæg : 32
Tilmeldt : 21/04/08
Alder : 51
Geografisk sted : frederikssund

Nyt muligt medlem Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt muligt medlem   Nyt muligt medlem Icon_minitime6/5/2008, 00:26

citat jernskallen

"bygger dog aldrig gemmesteder"

og NB'er så vil der komme en del forsøg på farming da der har og er nogle ret gode farme ind i mellem.
Det gør mig betænkelig og vil gerne se tiden an
Tilbage til toppen Go down
Christo




Antal indlæg : 70
Tilmeldt : 29/04/08

Nyt muligt medlem Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt muligt medlem   Nyt muligt medlem Icon_minitime6/5/2008, 00:39

Stemmer nej af samme årsag som winnie
Tilbage til toppen Go down
Tjaran




Antal indlæg : 50
Tilmeldt : 07/04/08

Nyt muligt medlem Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt muligt medlem   Nyt muligt medlem Icon_minitime6/5/2008, 00:46

Hej alle

Jernskallen er en gammel bekendt fra server 2. En moden og erfaren spiller.

Han er tidligere leder af en slags uofficiel udviklingswing til kløveret på server 2 og kender spillet godt.

Hans pop skyldes at han først lige er startet og han bliver på nuværende tidspunkt boostet af mindst 3 NB'ere.

Kontoen er delt imellem ham selv og Zoja (også tidligere Ulv fra server 2).

Jeg kan kun anbefale ham.

At han på nuværende tidspunkt ikke bygger gemmesteder skyldes 24/7 online aktivitet og at han kender spillet !

Hvis man kun er defensiv spiller har man allerede tabt.

/Tjaran
Tilbage til toppen Go down
Dante

Dante


Antal indlæg : 335
Tilmeldt : 08/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Reserve-Sverige

Nyt muligt medlem Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt muligt medlem   Nyt muligt medlem Icon_minitime6/5/2008, 00:51

Efter den fine anbefaling fra Tjaran så får han da et "ja"... Hvorfor skriver han ikke at det er Dual-account??
Det er da af enorm vigtighed...
Tilbage til toppen Go down
winnie

winnie


Antal indlæg : 32
Tilmeldt : 21/04/08
Alder : 51
Geografisk sted : frederikssund

Nyt muligt medlem Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt muligt medlem   Nyt muligt medlem Icon_minitime6/5/2008, 00:54

et dumt ? Embarassed hvad er en Dual-accont ?
Tilbage til toppen Go down
Dante

Dante


Antal indlæg : 335
Tilmeldt : 08/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Reserve-Sverige

Nyt muligt medlem Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt muligt medlem   Nyt muligt medlem Icon_minitime6/5/2008, 00:58

winnie skrev:
et dumt ? Embarassed hvad er en Dual-accont ?

To spillere på samme konto = dobbelt så aktiv (medmindre de er ligesom mig, for der er jo ikke 48 timer i døgnet Razz )
Tilbage til toppen Go down
Tjaran




Antal indlæg : 50
Tilmeldt : 07/04/08

Nyt muligt medlem Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt muligt medlem   Nyt muligt medlem Icon_minitime6/5/2008, 01:00

winnie skrev:
et dumt ? Embarassed hvad er en Dual-accont ?

Delt konto
Jernskallens konto er delt imellem 2 spillere hvor Jernskallen(Mads) er den faste. Zoja er kigger ofte ind og da han kender kontoen overtager han den når Jernskallen(Mads) er væk i mere end 2-3 dage. (Hvis det sker).

Dual konto
Det er "desværre" ikke en rigtig dual-konto. Hvor 2 spillere starter samtidig og den enes eneste funktion er at støtte den andens konto. Selvfølgelig indenfor spillets regler !

/Tjaran
Tilbage til toppen Go down
Dante

Dante


Antal indlæg : 335
Tilmeldt : 08/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Reserve-Sverige

Nyt muligt medlem Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt muligt medlem   Nyt muligt medlem Icon_minitime6/5/2008, 01:13

Nåh så det er ikke en dual konto, han har bare en fast sitter Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nyt muligt medlem Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt muligt medlem   Nyt muligt medlem Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nyt muligt medlem
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Alliancen :: Nye medlemmer-
Gå til: