NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Masterplanen

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Masterplanen Empty
IndlægEmne: Masterplanen   Masterplanen Icon_minitime6/5/2008, 14:06

Hej alle

Jeg har siddet lidt og brygget på en masterplan for vores kære striketeam. Giv' endelig jeres holdning til kende.

Det handler grundlæggende om det måde vi vil spille på !

Er det offensivt eller mere afslappet.

1. Den offensive indgangsvinkel ?
- Når vores croppere begynder at ramme 5-6 i råstoffer begynder at producere Imperinanere og krikker i stor stil.
- En enkelt spiller bliver udvalgt til at bygge pulter og går målrettet efter dette
- Vi bygger selvfølgelig også paladser/residens. Men ikke så ekstremt hidsigt som på nuværende tidspunkt.
- Dvs. vi leger BH i vores nye område og pulter os til cropperne hvis de ikke er ledige Twisted Evil

2. Den afslappede indgangsvinkel.
- Når vores croppere begynder at ramme 5-6 i råstoffer bygger vi palads i samme voldsomme tempo som sidst.
- Grundlægger en endnu en cropper og satser derefter på supportbyer.
- Et enkelt medlem bliver udpeget som den offensive. Resten er primært defensive.

3. Simmeren
Nej. Travian er ikke Simcity127. Basta ! Og så det er super kedeligt.

Hvad har i mest lyst til ?
/Tjaran
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Masterplanen Empty
IndlægEmne: sit or sut   Masterplanen Icon_minitime6/5/2008, 16:38

altså vi bør jo have en god base, så når vi rammer de 5-6 i ress, så synes jeg vi bør bygge lidt forsvar så vi kan forsvarer hvis andre få lyst til at komme ud til os, men efterfølgende bør vi klart begynde at øve os på mindre allies.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Masterplanen Empty
IndlægEmne: Sv: Masterplanen   Masterplanen Icon_minitime6/5/2008, 18:57

Jeg er sku mere til at vi giver den lidt gas med angrebs tropper, og så overtager vi de cropper vi har lyst til når andre har brugt guld på at få dem op på små 150 ++
Jeg vil gerne have lidt action, kan huske fra s2 at man ikke rigtig gider at bygge flere nye byer efter d 4 så heller overtage en ny som starter på 90% fuld produktion med det samme.

Tower.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Masterplanen Empty
IndlægEmne: Sv: Masterplanen   Masterplanen Icon_minitime6/5/2008, 20:56

Jeg stemmerogså for at vi forsøger at overtage de croppere vi skal bruge i stedet for at grundlægge dem selv. På den kan vi også grundlægge en support næste gang i stedet for crop - det vil gøre opbygning af senatorer mm noget lettere (og billigere).
Men jeg synes vi udnævner én til at bygge pulter i første omgang, og de andre bygger angreb. Så kan vi sku altid bygge forsvar i vores gamle hovedbyer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Masterplanen Empty
IndlægEmne: Sv: Masterplanen   Masterplanen Icon_minitime6/5/2008, 21:27

Hørt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Masterplanen Empty
IndlægEmne: hot or not...   Masterplanen Icon_minitime6/5/2008, 23:53

jamen , så skal den da have gas...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Masterplanen Empty
IndlægEmne: Sv: Masterplanen   Masterplanen Icon_minitime7/5/2008, 16:29

bygger I residens eller palads i jeres 15croppere?
Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er smartest at bygge en residens til trin 10, grundlægge by, og så bygge palads i stedet, eller bare bygge palads fra starten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Masterplanen Empty
IndlægEmne: Sv: Masterplanen   Masterplanen Icon_minitime7/5/2008, 16:42

Turambar skrev:
bygger I residens eller palads i jeres 15croppere?
Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er smartest at bygge en residens til trin 10, grundlægge by, og så bygge palads i stedet, eller bare bygge palads fra starten.

Uha.. den er sgu' sværre. Jeg hælder dog mest til at bygge palads til cropperen.

Selv om palads er lidt dyrere, kan det ikke betale sig at rive den ned igen. Når vi har råd til at rive residens ned og bygge palads, burde vi jo for længst have råd til bygge over lvl 10.

Jeg har selv kultur point 31.05.08 klokken 14:20 til den tredje by. I andre har sikkert før da jeg kom bagefter i starten.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Masterplanen Empty
IndlægEmne: Sv: Masterplanen   Masterplanen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Masterplanen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Striketeams :: Striketeam 2 - Red Squadron-
Gå til: