NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 M.U.D.S. bliver til TZ

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




M.U.D.S. bliver til TZ Empty
IndlægEmne: M.U.D.S. bliver til TZ   M.U.D.S. bliver til TZ Icon_minitime10/5/2008, 07:42

da jeg vågnede op i dag, så jeg at MUDS er blevet til TZ, og derfor også har opsagt IAP med os,

hvordan skal vi reagere på dette?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




M.U.D.S. bliver til TZ Empty
IndlægEmne: Sv: M.U.D.S. bliver til TZ   M.U.D.S. bliver til TZ Icon_minitime10/5/2008, 10:21

Ligge og ned og græde!!!!
Tilbage til toppen Go down
Stefanovich

Stefanovich


Antal indlæg : 27
Tilmeldt : 22/04/08
Alder : 30
Geografisk sted : Tæt på en computer i vært fald:P

M.U.D.S. bliver til TZ Empty
IndlægEmne: Sv: M.U.D.S. bliver til TZ   M.U.D.S. bliver til TZ Icon_minitime10/5/2008, 10:50

Hvad med at snakke med HJ, om evt. Fusion ?

Så kan man lave en ny stor magt mod TZ'erne?
Tilbage til toppen Go down
Christo




Antal indlæg : 70
Tilmeldt : 29/04/08

M.U.D.S. bliver til TZ Empty
IndlægEmne: Sv: M.U.D.S. bliver til TZ   M.U.D.S. bliver til TZ Icon_minitime10/5/2008, 10:55

Der er godt nok ved at være mange TZ wings nu...
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

M.U.D.S. bliver til TZ Empty
IndlægEmne: Sv: M.U.D.S. bliver til TZ   M.U.D.S. bliver til TZ Icon_minitime10/5/2008, 11:09

Når TZ vælger bare at æde hele alliancer bare sådan, kan det jo umuligt gå godt. Kan I huske hvordan det var for os bare med vores lille fussion i sin tid? Det er altså en blandet land-handel bare sådan at æde en masse folk man ikke kender loyaliteten hos. Jeg har allerede føleren ude hos folk i TZ-HH og ikke alle er lige begejstret. En del overvejer at søge ind i NB.

Vores IAP er selvfølgelig gået tabt, og det er bare surt...
Tilbage til toppen Go down
Stefanovich

Stefanovich


Antal indlæg : 27
Tilmeldt : 22/04/08
Alder : 30
Geografisk sted : Tæt på en computer i vært fald:P

M.U.D.S. bliver til TZ Empty
IndlægEmne: Sv: M.U.D.S. bliver til TZ   M.U.D.S. bliver til TZ Icon_minitime10/5/2008, 11:34

Vi skal også holde os i nutiden.

Selv om der er mange der vil søge ind i os, vil vi stadig ik blive meget stærker end normalt.

Hvorfor ik lave en super alliance, er en masse store sammenlægninger, så vi allerede kan styre serveren.


Lidt ligesom RD, gjorde på speeden, Og HT-DK Gjorde på den gamle server 1
Osv
osv
osv

Tænker lidt på en sammenlægning med folk i NV, Altså HJ - BH - EP
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

M.U.D.S. bliver til TZ Empty
IndlægEmne: Sv: M.U.D.S. bliver til TZ   M.U.D.S. bliver til TZ Icon_minitime10/5/2008, 12:22

Stefan, du siger selv at vi skal holde os til nutiden og se realiteterne i øjnene. Realiteten er at HJ og BH IKKE er interesserede i os. Ganske simpelt
Tilbage til toppen Go down
Stefanovich

Stefanovich


Antal indlæg : 27
Tilmeldt : 22/04/08
Alder : 30
Geografisk sted : Tæt på en computer i vært fald:P

M.U.D.S. bliver til TZ Empty
IndlægEmne: Sv: M.U.D.S. bliver til TZ   M.U.D.S. bliver til TZ Icon_minitime10/5/2008, 12:24

Nej okay, Det glemte jeg vist Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




M.U.D.S. bliver til TZ Empty
IndlægEmne: Sv: M.U.D.S. bliver til TZ   M.U.D.S. bliver til TZ Icon_minitime10/5/2008, 12:26

nej vi er alt for små, til de overhovedet gider svare os!

men jeg har hørt en fugl synge om at HJ og BH ikke har noget samarbejde, men om det bliver ved med det, efter at MUDS er gået over til TZ, ja det ved jeg ikke
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

M.U.D.S. bliver til TZ Empty
IndlægEmne: Sv: M.U.D.S. bliver til TZ   M.U.D.S. bliver til TZ Icon_minitime10/5/2008, 12:29

tjaaa...

Tror ikke man skal se TZ som en trussel.

Den måde de bare optager en hel alliance bare sådan, vidner om at de ikke helt har styr på deres alliance. Alt det bøvl vi havde med vores lille fussion i sin tid, kan jeg kun forestille mig bliver femdoblet hos dem. De aner jo ikke hvor de har deres nye medlemmer...

Jeg spår at det falder fra hinanden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




M.U.D.S. bliver til TZ Empty
IndlægEmne: Sv: M.U.D.S. bliver til TZ   M.U.D.S. bliver til TZ Icon_minitime10/5/2008, 12:39

Hartraft skrev:
tjaaa...

Tror ikke man skal se TZ som en trussel.

Den måde de bare optager en hel alliance bare sådan, vidner om at de ikke helt har styr på deres alliance. Alt det bøvl vi havde med vores lille fussion i sin tid, kan jeg kun forestille mig bliver femdoblet hos dem. De aner jo ikke hvor de har deres nye medlemmer...

Jeg spår at det falder fra hinanden

de optager jo ikke en hel alliance, MUDS er gået over til dem, skriftet navnet, tror stadig det er MUDS struktur i de har... men de opruster er helt klart. hvad EP vælger af gøre bliver spændende, også med CULT SØ
Tilbage til toppen Go down
Christo




Antal indlæg : 70
Tilmeldt : 29/04/08

M.U.D.S. bliver til TZ Empty
IndlægEmne: Sv: M.U.D.S. bliver til TZ   M.U.D.S. bliver til TZ Icon_minitime10/5/2008, 14:29

Jeg ville frygte TZ utrolig meget - Vores forsvars kordinator på server1 er nemlig blandt dem og han er en voldsom go spiller i denfensiven såvel som offensiven. Det kan folk der har forsøgt at farme PTP på serv1 bekrafte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




M.U.D.S. bliver til TZ Empty
IndlægEmne: Sv: M.U.D.S. bliver til TZ   M.U.D.S. bliver til TZ Icon_minitime10/5/2008, 14:49

Christo skrev:
Jeg ville frygte TZ utrolig meget - Vores forsvars kordinator på server1 er nemlig blandt dem og han er en voldsom go spiller i denfensiven såvel som offensiven. Det kan folk der har forsøgt at farme PTP på serv1 bekrafte.

nej, jeg har farmet PTP Razz men så lavede vi en IAP...
Tilbage til toppen Go down
Christo




Antal indlæg : 70
Tilmeldt : 29/04/08

M.U.D.S. bliver til TZ Empty
IndlægEmne: Sv: M.U.D.S. bliver til TZ   M.U.D.S. bliver til TZ Icon_minitime10/5/2008, 14:57

Jeg vil æde min hat på at det er løgn. Du har ikke farmet nogen fra PTP E! uden at ryge i baghold på et eller andet tidspunkt, med mindre du/i har en spion i PTP
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




M.U.D.S. bliver til TZ Empty
IndlægEmne: Sv: M.U.D.S. bliver til TZ   M.U.D.S. bliver til TZ Icon_minitime10/5/2008, 15:02

jeg angreb sammen med en anden spiller, adskillige gange i løbet af tre dage den samme spille med stort udbytte...
>jeg har ingen anelse om vi har spioner i PTP

ham jeg angreb var fra jeres boot-camp, som jeg ikke kan huske hvad hedder
Tilbage til toppen Go down
Christo




Antal indlæg : 70
Tilmeldt : 29/04/08

M.U.D.S. bliver til TZ Empty
IndlægEmne: Sv: M.U.D.S. bliver til TZ   M.U.D.S. bliver til TZ Icon_minitime10/5/2008, 16:37

Hedder meget simpelt PTP BC

I PTP skal man selv søge om opbakning - Hvis det er en knapt så aktiv spiller så er det klart. Men jeg æder stadig min gamle hat på at du ikke har gjort det på PTP E! Du kan sagten bombe alt korn væk + kornkammer... Vi har i en by præsteret at samle 5k+ forsvars tropper i en by uden kornmarker og kun plads til 6300 i kornkammeret, og tropperne stod i byen i 13 timer før modstanderen gik i fælden.
Tilbage til toppen Go down
sunking

sunking


Antal indlæg : 110
Tilmeldt : 30/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Vestsjælland

M.U.D.S. bliver til TZ Empty
IndlægEmne: Sv: M.U.D.S. bliver til TZ   M.U.D.S. bliver til TZ Icon_minitime10/5/2008, 17:03

har det på samme måde farmer en fra boot-campen i stor stil
Tilbage til toppen Go down
http://www.suburban-casuals.dk/
Gæst
Gæst




M.U.D.S. bliver til TZ Empty
IndlægEmne: Sv: M.U.D.S. bliver til TZ   M.U.D.S. bliver til TZ Icon_minitime10/5/2008, 17:41

Christo skrev:
Hedder meget simpelt PTP BC

I PTP skal man selv søge om opbakning - Hvis det er en knapt så aktiv spiller så er det klart. Men jeg æder stadig min gamle hat på at du ikke har gjort det på PTP E! Du kan sagten bombe alt korn væk + kornkammer... Vi har i en by præsteret at samle 5k+ forsvars tropper i en by uden kornmarker og kun plads til 6300 i kornkammeret, og tropperne stod i byen i 13 timer før modstanderen gik i fælden.

Nej Very Happy jeg har aldrig farmet PTP E, men heller ikke prøvet Wink Cool
Tilbage til toppen Go down
Christo




Antal indlæg : 70
Tilmeldt : 29/04/08

M.U.D.S. bliver til TZ Empty
IndlægEmne: Sv: M.U.D.S. bliver til TZ   M.U.D.S. bliver til TZ Icon_minitime10/5/2008, 18:22

Kan du ligge nogle kamprapport ind Sunking?

Så skal jeg nok sørge for at ordne noget opbakning. Kunne jo også pulte dig lidt ned alene, nu du har været så flink ative dig til kende på serv1 hehe
Tilbage til toppen Go down
sunking

sunking


Antal indlæg : 110
Tilmeldt : 30/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Vestsjælland

M.U.D.S. bliver til TZ Empty
IndlægEmne: Sv: M.U.D.S. bliver til TZ   M.U.D.S. bliver til TZ Icon_minitime10/5/2008, 18:33

Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.suburban-casuals.dk/
Christo




Antal indlæg : 70
Tilmeldt : 29/04/08

M.U.D.S. bliver til TZ Empty
IndlægEmne: Sv: M.U.D.S. bliver til TZ   M.U.D.S. bliver til TZ Icon_minitime10/5/2008, 19:30

Okey der var så ifattelig langt ud til dig med pulter...
Tilbage til toppen Go down
sunking

sunking


Antal indlæg : 110
Tilmeldt : 30/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Vestsjælland

M.U.D.S. bliver til TZ Empty
IndlægEmne: Sv: M.U.D.S. bliver til TZ   M.U.D.S. bliver til TZ Icon_minitime10/5/2008, 19:41

ja kunne jeg se hehe
Tilbage til toppen Go down
http://www.suburban-casuals.dk/
Sponsoreret inhold





M.U.D.S. bliver til TZ Empty
IndlægEmne: Sv: M.U.D.S. bliver til TZ   M.U.D.S. bliver til TZ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
M.U.D.S. bliver til TZ
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Den Centrale Overkommando :: Udenrigspolitik-
Gå til: