NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sitter-informationstråden

Go down 
+2
Hartraft
Sigmaril
6 deltagere
ForfatterBesked
Sigmaril

Sigmaril


Antal indlæg : 69
Tilmeldt : 22/04/08

Sitter-informationstråden Empty
IndlægEmne: Sitter-informationstråden   Sitter-informationstråden Icon_minitime10/5/2008, 12:25

Først lige lidt gjalde: Jeg synes det er ekstremt ufedt (for ikke at tale om udemokratisk) at slette et relevant indlæg i en post, bare fordi den er kritisk, uden at lægge den et andet sted hen eller gøre opmærksom på at man har slettet den.

Det værende sagt, kommer her mit indlæg:

Er det ikke lidt dumt, at lægge sitter-info ud til fri aflæsning? Vi VED vi har spioner, og det gør en spions arbejde uendelig meget lettere, at han/hun bare kan kigge på listen og så lige checke hvem der er offline, og hvis sitter også er offline. Vupti, så har man et overraskelsesangreb, der ikke bliver opdaget...
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Sitter-informationstråden Empty
IndlægEmne: Sv: Sitter-informationstråden   Sitter-informationstråden Icon_minitime10/5/2008, 12:31

Hvad er blevet slettet hvorfra?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sitter-informationstråden Empty
IndlægEmne: Sv: Sitter-informationstråden   Sitter-informationstråden Icon_minitime10/5/2008, 12:40

tror det blev slettet fra tråden hvos man skulle ligge sine sitter oplysninger, men der stod jo godt nok at det ikke var til debat i den tråd
Tilbage til toppen Go down
CrazyMonkey
Admin
CrazyMonkey


Antal indlæg : 59
Tilmeldt : 30/03/08
Alder : 34
Geografisk sted : Århus

Sitter-informationstråden Empty
IndlægEmne: Sv: Sitter-informationstråden   Sitter-informationstråden Icon_minitime10/5/2008, 12:49

Jeg havde skrevet i tråden at den kun var til information og at der ikke skulle diskuteres. Altså skal diskussionen foregå et andet sted, som fx her.
Det er ikke meningen at sitter-informationstråden skal bruges til at diskutere i, derfor blev indlægget slettet (man kan ikke flytte enkelte indlæg).
Tilbage til toppen Go down
sunking

sunking


Antal indlæg : 110
Tilmeldt : 30/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Vestsjælland

Sitter-informationstråden Empty
IndlægEmne: Sv: Sitter-informationstråden   Sitter-informationstråden Icon_minitime10/5/2008, 13:50

`ja okay fair nok du slettede vores indlæg - men står stadig ved min holdning Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.suburban-casuals.dk/
Højland

Højland


Antal indlæg : 153
Tilmeldt : 22/04/08
Geografisk sted : Silkeborg

Sitter-informationstråden Empty
IndlægEmne: Sv: Sitter-informationstråden   Sitter-informationstråden Icon_minitime10/5/2008, 13:55

sunking skrev:
`ja okay fair nok du slettede vores indlæg - men står stadig ved min holdning Very Happy

CM kunne dog godt have informeret om sletningen. Og så lave en tråd herinde Wink Men lad os da fortsætte debatten herinde

Att: Sigmaril

Du er nædt til at forklare mig hvordan en spion, ja og HJ kan have gavn af vores sitter oplysninger?
Tilbage til toppen Go down
sunking

sunking


Antal indlæg : 110
Tilmeldt : 30/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Vestsjælland

Sitter-informationstråden Empty
IndlægEmne: Sv: Sitter-informationstråden   Sitter-informationstråden Icon_minitime10/5/2008, 13:58

hvis de ved hvem der er sitter for hvem kan man via en spion finde ud af om det er muligt at lave et overraskelses angreb for eksempel .. forstår du ? alså hvis både spilleren og hans sittere ikke er på samme tid vil man kunne cleane hele ens spillers hær for eksempel Mad
Tilbage til toppen Go down
http://www.suburban-casuals.dk/
Sigmaril

Sigmaril


Antal indlæg : 69
Tilmeldt : 22/04/08

Sitter-informationstråden Empty
IndlægEmne: Sv: Sitter-informationstråden   Sitter-informationstråden Icon_minitime10/5/2008, 14:16

Præcis hvad Sunking sagde...

En eventuel fjende, lad os bare kalde dem HJ for nemhedens skyld, får en spion ind i vores alliance, som vi for nemhedens skyld kan kalde JJ.

En spiller fra HJ med en stor hær, eksempelvis NIBS, kunne så stå med sin hær og ikke have noget at lave, så han kunne tænke: "Jeg smadrer lige en af NB's hære".

Så ville han kontakte sin spion, JJ, og få ham til at kigge på sitter-oplysningerne og finde en spiller, der ikke er online, med en sitter, der heller ikke er online.

Og vupti, så er NIBS' 1000 køller og 200 Teutoner på vej derhen for at høste lidt erfaring til hans helt.

Et andet scenarie kunne være, at vi i NB får os en rigtig stor cleaner, der er en torn i øjet på HJ. JJ kunne så sidde på lur og vente til at cleanerens ejer og sittere er offline, og så alarmere HJ med det samme, og endnu engang vupti... Asskicking til os..
Tilbage til toppen Go down
Sigmaril

Sigmaril


Antal indlæg : 69
Tilmeldt : 22/04/08

Sitter-informationstråden Empty
IndlægEmne: Sv: Sitter-informationstråden   Sitter-informationstråden Icon_minitime10/5/2008, 14:17

Det er selvfølgelig bare hypotetiske eksempler, men jeg kan bare ikke se hvad informationerne gavner os, i forhold til hvad det gavner vores modstandere...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sitter-informationstråden Empty
IndlægEmne: Sv: Sitter-informationstråden   Sitter-informationstråden Icon_minitime10/5/2008, 14:59

Det positive ved at lave en sitter tråd er så hvis nu vi siger at en spiller får en gul-prik, lad os bare sige sigmaril for nemhedens skyld Wink
Så kan ledelsen, hvis denne tråd ikke var der, intet andet gøre end at sidde og trille tommel fingre.
Men ellers kunne vi gå ind her og se: aha, ham og ham er sigmarils sittere, så sender jeg dem sq lige en igm om at de skal tjekke sigmarils profil...

Jeg må indrømme at jeg har hørt om mange mærkelige informationer som fjenden kunne bruge mod en, men sådan noget som hvem der er hvems sittere er noget langt ude...
Men selvfølgelig, hvis i den nærmeste fremtid får en sværm af tilfældige heldige angreb efter os fra Nibs, så kunne det godt være vi skulle ligge denne tråd et sted hen hvor knap så mange har adgang...
Tilbage til toppen Go down
Sigmaril

Sigmaril


Antal indlæg : 69
Tilmeldt : 22/04/08

Sitter-informationstråden Empty
IndlægEmne: Sv: Sitter-informationstråden   Sitter-informationstråden Icon_minitime10/5/2008, 16:51

Så vil jeg jo nok umiddelbart mene at det er den gule prik's eget ansvar at sørge for ikke at blive gul Smile

Men det er nok bare mig....
Tilbage til toppen Go down
pisund




Antal indlæg : 33
Tilmeldt : 21/04/08

Sitter-informationstråden Empty
IndlægEmne: Sv: Sitter-informationstråden   Sitter-informationstråden Icon_minitime10/5/2008, 17:27

Sigmaril skrev:
Så vil jeg jo nok umiddelbart mene at det er den gule prik's eget ansvar at sørge for ikke at blive gul Smile

Men det er nok bare mig....
s

den teori kan jeg sagtens følge Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sitter-informationstråden Empty
IndlægEmne: Sv: Sitter-informationstråden   Sitter-informationstråden Icon_minitime10/5/2008, 17:37

pisund skrev:
Sigmaril skrev:
Så vil jeg jo nok umiddelbart mene at det er den gule prik's eget ansvar at sørge for ikke at blive gul Smile

Men det er nok bare mig....
s

den teori kan jeg sagtens følge Very Happy

Ja, men i den perfekte teori ville vi slet ikke behøve sittere fordi vi naturligvis alle sidder ved computeren og trykker på F5 24/7
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sitter-informationstråden Empty
IndlægEmne: Sv: Sitter-informationstråden   Sitter-informationstråden Icon_minitime10/5/2008, 22:10

Dante skrev:
pisund skrev:
Sigmaril skrev:
Så vil jeg jo nok umiddelbart mene at det er den gule prik's eget ansvar at sørge for ikke at blive gul Smile

Men det er nok bare mig....
s

den teori kan jeg sagtens følge Very Happy

Ja, men i den perfekte teori ville vi slet ikke behøve sittere fordi vi naturligvis alle sidder ved computeren og trykker på F5 24/7

min F5 knap virker ikke fordi jeg har trykket så sindsygt meget på det, Very Happy travian har også andre omkostninger end guld
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sitter-informationstråden Empty
IndlægEmne: Sv: Sitter-informationstråden   Sitter-informationstråden Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sitter-informationstråden
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Alliancen :: Diverse-
Gå til: