NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Farvel

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Farvel Empty
IndlægEmne: Farvel   Farvel Icon_minitime10/5/2008, 23:17

Hej alle Smile

Jeg må desværre sige, at dette nok bliver min sidste besked på forum Shocked

Jeg har besluttet mig for at trække mig fra DCO, og helt ud af NB.
Dette gør jeg fordi jeg føler det samme som mange også går og tænker:

Denne alliance falder fra hinanden, folk er uenige og lige siden fussion er det kun gået en vej for samarbejdsviljen i NB.
Vi har mistet overblikket, jeg føler ikke længere at vi har et overblik over hvad alliancen vil på denne server:
- Hvor vil vi bygge WW?
- Hvornår begynder vores striketeams at fungere?
- Hvad vil vi gøre for at være blandt de bedste?

Alt dette og meget mere synes denne alliance mangler! Og hvem kan man give skylden? Tja, det må vel næsten være mig og resten af DCO.

Hvilket også er en grund til at forlader alliancen. Jeg har også i høj grad fejlet i at bringe denne alliance tilbage i spillet. Jeg ansøgte om at komme i DCO, fordi jeg havde en forhåbning om at jeg kunne bringe alliancen tilbage i spillet, men jeg erfarede at det er meget sværere og meget mere krævende at tage stilling til så mange forskellige menneskers holdninger end jeg havde regnet med.

Hvordan skal vi fx forholde os til optagelse af små spillere?
- Nogen mener at vi skal afvise alle med lavere Ø end vores! - fair nok

- Nogen mener at vi skal give de erfarne der kommet sent igang en chance! - også fornuftigt at overveje

- Andre mener at vi skal optage de fleste, og lave en boot-camp til, hvorfra vi kan udvælge de bedste til at komme med! - kynisk men effektivt

Et andet problem er truppentool: potentiele spioner vs organisering

Alt i alt må jeg bare beklage at denne handling fra min side kun hjælper med at kaste alliancen yderliger ud i kaos Crying or Very sad

I vil sikkert alle mistænke mig for spionage nu, men et så usselt træk kunne aldrig falde mig ind... desuden ville det da være dumt at trække sig som spion lige efter man har fået adgang til alt det spioner gerne vil vide.

Nu er der kun tilbage at sige: held og lykke til jer alle, om i så bliver i alliancen eller om i søger lykke andre steder Wink
Hvis i har spørgsmål der ikke handler om hvorfor jeg pludselig trækker mig, så besvarer jeg dem gerne over igm.

PS: husk at slette mig fra forum OG truppentoo
PPS: Bare rolig Cdon, jeg vil ikke holde dine bosættere som gidssler Wink l

- Dante
Tilbage til toppen Go down
 
Farvel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Den Centrale Overkommando :: Bekendtgørelser fra Den Centrale Overkommando-
Gå til: