NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Dantes farvel

Go down 
+2
Harbinger
Stefanovich
6 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dantes farvel Empty
IndlægEmne: Dantes farvel   Dantes farvel Icon_minitime10/5/2008, 23:31

Jeg havde en anelse om at det ville ske. Dante trækker sig fra DCO og endda også fra NB Shocked

Jeg mener selv at dette er et godt tidspunkt selv at lægge kortene på bordet...

Jeg har i den seneste tid flere gange overvejet selv at forlade alliancen og som dante også kommentere er det fordi jeg ikke synes at denne alliance fungerer...

Som Dante ville jeg selv søge ind i DCO for at rette op på det hele, men var da glad for at se at dante blev valgt ind da han kører ca samme politik som mig... Men da det ikke virkede som om vi kom videre selv med 3 i DCO jeg mere eller mindre stod inde for, kan jeg ikke se andet for end at melde mig ud...
Tilbage til toppen Go down
Stefanovich

Stefanovich


Antal indlæg : 27
Tilmeldt : 22/04/08
Alder : 30
Geografisk sted : Tæt på en computer i vært fald:P

Dantes farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Dantes farvel   Dantes farvel Icon_minitime11/5/2008, 00:52

Ej folkens.

NU MÅ I SKU TAGE JER SAMMEN!

Hvis i mener denne alliance er ved at falde sammen, så få den da til at lade være og hvis et intiativ til den ikke skal gøre.


Dante.

Undskyld sproget men jeg mener du er et tudefjæs og burde spille sims2 ikke travian,

Du er medlem i DCO.
Du er en vi burde se optil og tænke, " Han har stor stil " Men nu tænker vi.

Skod.. Han melder sig ud.

Dante, det er slet ikke travian ånd at melde sig ud!

Zordic

samme herfra.

Hvis lige et intiativ til vi skal holde sammen i svære tider.


Jeg faldt lige over at Dante snakkede om " Hvor skal vi bygge WW " Tjooo...

INGEN VED og erko kan vi ikke sige det på forhånd. Så derfor behøver man ikke diskutere noget.

WW'erene bliver flyttet forskelligesteder fra nu af i travian.dk

Jeg har en sidste kommentar til jer der overvejer det " KOM DOG IND I KAMPEN MAN "
Tilbage til toppen Go down
Harbinger




Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 04/05/08
Alder : 41

Dantes farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Dantes farvel   Dantes farvel Icon_minitime11/5/2008, 01:22

Først og fremmest, så tak for indsatsen Dante, hvis du stadig har adgang til at læse denne slags!

Dernæst, så er det op til os, at sørge for, at holde hovedet koldt. Det kan let opleves som et tegn på nedsmeltning, at mange modstridende meninger gives til kende. Det ved jeg alt om, fra ledelse med frivillig arbejdskraft i min hverdag. Derfor kender jeg godt Dantes frustrationer omkring, at det er umuligt at gøre alle tilfredse.

Det er bare vigtigt, at disse meningsudvekslinger om Ø, bootcamp, Trooptools osv, at de ses for hvad de i virkeligheden er et udtryk for. Nemlig passion og engagement!! Det er demokratiets vilkår, at man ALDRIG når derhen hvor alle synes, at tingene bliver gjort på den rigtige måde. Deri ligger ledelsens primære opgave: At når alle gode meninger er tilkendegivet, så lukkes diskusionen og en beslutning træffes, og effektueres.

Og her vil jeg gerne give ledelsen ros. Jeg synes i har dealet med udfordringerne godt, og i har taget beslutninger! Om de kunne være taget anderledes kan vi i sagens natur blive ved med at diskutere, men det er faktisk mindre vigtigt!

Jeg ved, at mit eget pop på 201 ligger i den lave ende, og jeg er rimelig ny i alliancen, så for nogen vil min mening være mindre værd. Det er også ok. Jeg vil blot sige, at jeg genkender situationer som disse, frustrationer som disse fra mit eget liv, og at jeg tror på denne alliance og den ledelse, der stadig er der!

Lad os give dem den opbakning de fortjener!! Exclamation Exclamation
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Dantes farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Dantes farvel   Dantes farvel Icon_minitime11/5/2008, 02:17

Tusind tak for støtten Harbinger og Stefan.

Jeg må sige at jeg er meget skuffet over Dantes farvel. Ja, jeg forstår INGENTING. Jeg synes tingene fungere fuldstændigt som de skal og helt upåklageligt her i NB... (Ghantel er f.eks. 20 minutter fra at løbe ind i en KÆMPE forsvarshær i min 9c. Og så er det farvel til ham de næste mange dage)

Jeg mistænker lidt Dante for at bruge det som en dårlig undskyldning for at søge ind i en af de allerstørste alliance. En fej hund i mine øjne, der ikke tør tage kampen op men vælger at stikke halen mellem benene og ren de til de store for at få lov at være skødehund der. Jeg er utroligt skuffet.
Jeg er klar over at der er en del følelser mellem linjerne (og på dem) i dette indlæg, men det er virkelig noget skidt at komme hjem til efter en RIGTIG fed koncert med Digiis. (tjek dem i øvrigt på myspace).

Nu er det som Harbinger siger vigtigt at slå koldt vand i blodet, og se fremad på hvad der nu skal ske.

Det eneste jeg lige kan vurdere ud fra de par minutter jeg har haft til at synke det her er: Dette er prisen for demokratiet og ytringsfriheden! Vi har givet alle folk en del medbestemmelse og derigennem er der blevet luftet en masse forskellige strategier og tanker fra en hel masse hjerner, og selvfølgelig vil det give debat og stridigheder. Når der er så mange mennesker der skal blive enige om noget, kan man jo ikke forvente at det bliver nemt. Men det er sådan vi synes det skal være i et broderskab, og jeg håber at I alle stadig er med mig på den front. Vi vil det her projekt sammen, ikke individuelt og diktatorisk, vi vil samarbejde og god holdånd, vi vil demokrati og broderskab og sammen med alt dette følger debat, stridigheder og skuffelser. Det er prisen vi betaler, og jeg er klar til det! Hvad med jer? Er I med mig?!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dantes farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Dantes farvel   Dantes farvel Icon_minitime11/5/2008, 02:21

Det eneste jeg har at sige til dette, er det er blot et håbløst forsøg på at råbe om hjælp med de ord der er blevet skrevet her.

Jeg ved at der er mange som syntes denne alliance er ved at falde fuldstændig fra hinanden, jeg har modtaget mange IGMs for mine kritiske indlæg. Så jeg er faktisk fuld forståeligt for denne beslutning.

I må da kunne åbne øjnene og tage kritiken til jer, jeg har overvejet hvad man kunne gøre. Men har ikke følget mig skide velkommen i denne alliance ligesom tomson tråtte af ledelsen, da jeg har et personligt bånd til ham.
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Dantes farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Dantes farvel   Dantes farvel Icon_minitime11/5/2008, 02:26

Fsyn: Du er skide velkommen. Din tone har til tider ikke været skide velkommen.

Jeg forstår ikke jeres påstand om at denne alliance falder fra hinanden? Hvor ser I beviserne. Folk strømmer jo til fra nær og fjern. Der er en del fra det gamle MUDS der er på vej. Den første ligger allerede til afstemning. En stor og stærk spiller som vi kan være stolte af.

Hvor ser I beviset for at dette er ved at falde fra hinanden? Jeg ser ingen - udover et svagt DCO medlem som ikke var opgave voksen.

Alt fungerer: Opbakningen, Forummet, Holdånden, Samarbejdet mellem wingsene, DCO, TT, afstemningerne og alt. Peg noget ud for mig der ikke virker
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dantes farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Dantes farvel   Dantes farvel Icon_minitime11/5/2008, 02:41

Jeg nævner ingen navne, men har fået mange mange igms fra spillere i alliancen som giver mig fuldstændig ret i hvad der sker i alliancen. Jeg undskylder for den hårde tone. Men håbede det skiulle til for at i kunne åbne øjnene lidt. Dog fik jeg en advarsel istedet. Latterligt og håbløst.

Grunden til den er ALT for svag denne alli, er at folk er for lave Ø, for uerfarne, for inaktive eller ikke passer I NB alliancen.

Jeg opgiver forum, nogle af dem her bliver mine sidste beskeder.. Jeg mener dog at Dante gjorde en del for at prøve at gøre noget for NB, men han følte sig ikke skide tilpas i DCO tror jeg. I bund og grund er det dig der har sidste ord I alle diskutitonerne Hartraft.

Im off @ Forum!
Tilbage til toppen Go down
Noneck




Antal indlæg : 28
Tilmeldt : 30/04/08

Dantes farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Dantes farvel   Dantes farvel Icon_minitime11/5/2008, 02:50

Jeg er tilbøjelig til at give Hartraft ret... Dante var fuld af fine ord og gode intentioner, ihvertfald i sine indlæg på forum... Han opnår den post, nemlig medlemskab af DCO, hvor han for alvor kan få medbestemmenhed på aller højeste plan, og hvad sker der, han stikker halen mellem benene...

Jeg tror simpelthen heller ikke han var opgaven voksen...

Det kan da aldrig være verdens undergang at et medlem eller to vælger at forlade alliancen... Vi er ved at få tingene på rette spor, men intet ændrer sig "over night"...

Hvis vi alle ser fremad og spørger os selv, hvad kan jeg personligt gøre, for at gøre min alliance endnu bedre, så når vi langt...
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Dantes farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Dantes farvel   Dantes farvel Icon_minitime11/5/2008, 02:54

Nej nu bliver jeg alligevel en smule irreteret og sur. Det er jo komplet latterlige beskyldninger. Det vil jeg slet ikke kommentere på, jeg synes mine handlinger, engagement og aktivitet taler sit eget tydelige sprog i denne sag.

Dante ligger som han har redt. Vi har gjort alt for at han skulle føle sig godt tilpas i DCO. Vi har altid lyttet til hvad han har sagt og ladt ham bestemme en masse, så han kunne føle at han gjorde noget for alliancen. De sidste par dage er han blevet mere og mere inaktiv og så er det klart vi bliver nød til at tage nogle beslutninger og handle uden ham. Hele alliancen kan jo ikke lammes de par dage han valgte ikke at deltage i debatten i DCO. Jeg vil fuldstændig afvise den påstand at vi har gjort det svært for ham i DCO - det har ingen bund i virkeligheden.

Jeg tror at det der i virkeligheden sker er at I i jeres lille striketeam har hidset jer selv op til at denne alliance ikke er god nok til jer. I har rigtig hygget jer med at køre jer selv op til at dette er en møg ally fordi vi ikke bare sådan uden videre ryger helt til tops. Jeg synes det er meget barnligt, arrogant og snobbet gjort af jer og det kan jeg ikke mønstre nogen sympati eller respekt for. Det må være dejligt at være så god og selvtilfreds at man bare kan stå på sidelinjen og pege fingre af det man nu lige synes er skidt.
Hvor blev engagementet og viljen til prøve at forbedre tingene af?


Sidst rettet af Hartraft 11/5/2008, 02:57, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Dantes farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Dantes farvel   Dantes farvel Icon_minitime11/5/2008, 02:55

Mange tak til Noneck!
Tilbage til toppen Go down
sunking

sunking


Antal indlæg : 110
Tilmeldt : 30/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Vestsjælland

Dantes farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Dantes farvel   Dantes farvel Icon_minitime11/5/2008, 03:06

"Jeg tror at det der i virkeligheden sker er at I i jeres lille striketeam har hidset jer selv op til at denne alliance ikke er god nok til jer. I har rigtig hygget jer med at køre jer selv op til at dette er en møg ally fordi vi ikke bare sådan uden videre ryger helt til tops. Jeg synes det er meget barnligt, arrogant og snobbet gjort af jer og det kan jeg ikke mønstre nogen sympati eller respekt for. Det må være dejligt at være så god og selvtilfreds at man bare kan stå på sidelinjen og pege fingre af det man nu lige synes er skidt."


Det var bestemt ikke pænt skrevet og på ingen måde korrekt efter min mening
Tilbage til toppen Go down
http://www.suburban-casuals.dk/
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Dantes farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Dantes farvel   Dantes farvel Icon_minitime11/5/2008, 03:12

Nej - det var ikke pænt skrevet, og det var heller ikke hensigten.

Konkret = Jo far dælen da. Hvis man tænker over det, er det ikke underligt at det er Dante, Zodiac og Fsyn der brokker sig og hævder at dette fortagende er en dødssejler. De er jo I samme ST, og venner IRL og man kan levende forestille sig at de har gejlet hinanden op til at de er for gode til at være NB'ere mere.

Ikke pænt, men meget konkret og meget rigtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dantes farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Dantes farvel   Dantes farvel Icon_minitime11/5/2008, 11:47

ja det strømmer ind fra nær og fjern, desværre tror jeg bare ikke at det giver nogle chancer for endgame victory, det er en god alliance hvis man er på alliancen's nevaue, men tror man bliver nødt til at spille på et plan der er højere end ens eget for at kunne blive meget bedre,

jeg tror det er sådan Dante har tænkt
Tilbage til toppen Go down
Christo




Antal indlæg : 70
Tilmeldt : 29/04/08

Dantes farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Dantes farvel   Dantes farvel Icon_minitime11/5/2008, 11:51

Det havde nok været relevant at fortælle os at de var i det samme striketeam og venner irl.

Jeg giver Noneck og Hartraft ret.

I am in it for the long run!
Tilbage til toppen Go down
sunking

sunking


Antal indlæg : 110
Tilmeldt : 30/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Vestsjælland

Dantes farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Dantes farvel   Dantes farvel Icon_minitime11/5/2008, 16:00

TROEDE DET VAR STRIKERTEAM12 DU SVINEDE -
ALTSÅ MIT STRIKERTEAM -
FOR DET VILLE JEG IKKE HAVE ACCEPTEREDE Evil or Very Mad
Tilbage til toppen Go down
http://www.suburban-casuals.dk/
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Dantes farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Dantes farvel   Dantes farvel Icon_minitime11/5/2008, 16:07

Hehe. Nej ST 12 er jo vores mønster ST! Jer er vi meget stolte af at have med på holdet!

Tak
Tilbage til toppen Go down
Christo




Antal indlæg : 70
Tilmeldt : 29/04/08

Dantes farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Dantes farvel   Dantes farvel Icon_minitime11/5/2008, 16:31

Takker da for denne overhovedet ikke ironiske bemærkning
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Dantes farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Dantes farvel   Dantes farvel Icon_minitime11/5/2008, 16:39

Hey, den var på ingen måde ironisk.

ST 12 er da uden tvivl det hold med de fleste tropper. I har god holdånd, er loyale, har gode forumanere og en masse gode ideer til forbedringer. Det var ikke meningen at mit tidligere indlæg skulle indeholde ironi!

Jeg ER virkelig glad for at I er hos os.
Tilbage til toppen Go down
sunking

sunking


Antal indlæg : 110
Tilmeldt : 30/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Vestsjælland

Dantes farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Dantes farvel   Dantes farvel Icon_minitime11/5/2008, 17:44

Takker Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.suburban-casuals.dk/
Christo




Antal indlæg : 70
Tilmeldt : 29/04/08

Dantes farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Dantes farvel   Dantes farvel Icon_minitime11/5/2008, 18:49

Jammen så se bort fra det jeg skrev.

Takker mange gange:D
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dantes farvel Empty
IndlægEmne: Sv: Dantes farvel   Dantes farvel Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dantes farvel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Alliancen :: Diverse-
Gå til: