NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Nyt initiativ angående TT

Go down 
5 deltagere

Skal vi omstrukturere TT
Ja
Nyt initiativ angående TT Vote_lcap86%Nyt initiativ angående TT Vote_rcap
 86% [ 12 ]
Nej
Nyt initiativ angående TT Vote_lcap14%Nyt initiativ angående TT Vote_rcap
 14% [ 2 ]
Totale stemmer : 14
 
Poll closed

ForfatterBesked
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Nyt initiativ angående TT Empty
IndlægEmne: Nyt initiativ angående TT   Nyt initiativ angående TT Icon_minitime11/5/2008, 02:31

Noneck er kommet med et godt forslag (synes jeg). Det går ud på følgende:

Alle der er i et ST framelder sig TT.
De respektive SL (strikeleadere) tilmelder sig under deres ST's navn og indtaster hvor mange tropper ST'et har tilsammen.

Fordele:
- Hvis vi bliver hacket eller der er en spion iblandt os der opnår høj nok rang til at kunne se alle tropper, er der INGEN der få oversigt over det præcise antal tropper og skaderne en spion ville kunne forvolde ville blive mindsket drastisk.
- Dette støtter ideen om at vi er en alliance der er sammensat af små celler/militser som samarbejder, men uden at der er en topledelse der holder styr med hver enkelt medlem.
- Der er færre folk der skal huske på at opdatere TT, og vi kan derigennem få en mere opdateret udgave at TT. SL'erne er jo også for det meste de mest aktive, og der er defor mindre chance for at de glemmer det

Ulemper:
- Det bliver sværre at få det FULDE overblik for angrebs- og forsvarskoordinatorerne


Hvad siger folket til dette forslag?
Tilbage til toppen Go down
sunking

sunking


Antal indlæg : 110
Tilmeldt : 30/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Vestsjælland

Nyt initiativ angående TT Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt initiativ angående TT   Nyt initiativ angående TT Icon_minitime11/5/2008, 03:00

kan kun bakke fuldt op omkring dette forslag
Tilbage til toppen Go down
http://www.suburban-casuals.dk/
lord dennis




Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 06/04/08

Nyt initiativ angående TT Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt initiativ angående TT   Nyt initiativ angående TT Icon_minitime13/5/2008, 05:11

Twisted Evil det er en god ide
Tilbage til toppen Go down
mmdgh




Antal indlæg : 40
Tilmeldt : 22/04/08

Nyt initiativ angående TT Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt initiativ angående TT   Nyt initiativ angående TT Icon_minitime13/5/2008, 09:58

Jeg undrer mig faktisk lidt over det her... betyder det, at vi undlader at udfylde origin og position med de korekte informationer?? såfremt disse felter bliver udfyldt, vil vi jo stadig have den samme risiko for sionage, som vi har haft hele tiden.
Det vil dog blive nemmere for SL at danne sig et overblik over Striketeamets samlede tropper så administrativt får vi en fordel

er der noget jeg har misforstået?

//Manden Med Den Gule Hat


Sidst rettet af mmdgh 13/5/2008, 13:35, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Nyt initiativ angående TT Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt initiativ angående TT   Nyt initiativ angående TT Icon_minitime13/5/2008, 10:44

Det er godt du lige nævner det. Jeg har faltisk tænkt det samme hvad angår Origin og Position. Jeg tror det ville være smartest hvis vi ikke tastede Origin og Posistion ind. Angrebs- og forsvarskoorinatorerne kan jo se på forum hvem der er med i hvilke ST og kan jo derfor rimeligt nemt "sjuse" sig frem til hvor tropperne står.

Det giver en del mere arbejde, det er jeg med på, men tror det er et godt våben mod spionage
Tilbage til toppen Go down
flumse

flumse


Antal indlæg : 75
Tilmeldt : 21/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Silkeborg

Nyt initiativ angående TT Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt initiativ angående TT   Nyt initiativ angående TT Icon_minitime13/5/2008, 10:48

det vil også være ret besværligt for SL, hvis de skulle udfylde det hele....

så holde med på din ide hartraft...
Tilbage til toppen Go down
mmdgh




Antal indlæg : 40
Tilmeldt : 22/04/08

Nyt initiativ angående TT Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt initiativ angående TT   Nyt initiativ angående TT Icon_minitime13/5/2008, 10:57

ok, en sidste ting. TT kan kun håndterer én stamme under et login, så skal vi registrere alle troppe som om de tilhører den samme stamme selvom det f.eks. godt kan være en skøn blanding af Gallere, Germanere og Romere? Eller skal vi oprette flere profiler, så stammerne bliver korrekte?

//Manden Med Den Gule Hat
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Nyt initiativ angående TT Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt initiativ angående TT   Nyt initiativ angående TT Icon_minitime13/5/2008, 11:02

Flere profil: ST 10 Ger, ST 10 Rom, ST 10 Gal
Tilbage til toppen Go down
mmdgh




Antal indlæg : 40
Tilmeldt : 22/04/08

Nyt initiativ angående TT Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt initiativ angående TT   Nyt initiativ angående TT Icon_minitime13/5/2008, 11:16

Ok, men er vi så ikke næsten tilbage, hvor vi startede? Det jeg mener er, at de fleste striketeams har pt ca 4 medlemmer, så et tænkt eksempel kunne være

Stireteam X:
1 Galler
1 Germaner
2 Romere

Det er jo så ikke så svært at regne ud at ST x GAL er lig galleren, ST x GER er lig germaneren og ST x ROM er lig den samlede mængde tropper hos de 2 romere
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nyt initiativ angående TT Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt initiativ angående TT   Nyt initiativ angående TT Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nyt initiativ angående TT
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Den Centrale Overkommando :: Udvikling-
Gå til: