NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ny bootcamp og profil

Go down 
4 deltagere

Hvad siger i til BC + ny profil
Ja til BC
Ny bootcamp og profil Vote_lcap48%Ny bootcamp og profil Vote_rcap
 48% [ 21 ]
Nej til BC
Ny bootcamp og profil Vote_lcap5%Ny bootcamp og profil Vote_rcap
 5% [ 2 ]
Ja til ny profil
Ny bootcamp og profil Vote_lcap43%Ny bootcamp og profil Vote_rcap
 43% [ 19 ]
Nej til ny profil
Ny bootcamp og profil Vote_lcap4%Ny bootcamp og profil Vote_rcap
 4% [ 2 ]
Totale stemmer : 44
 
Poll closed

ForfatterBesked
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Ny bootcamp og profil Empty
IndlægEmne: Ny bootcamp og profil   Ny bootcamp og profil Icon_minitime11/5/2008, 16:53

Hej Alle.

Eftersom Harly er afk et par dage er jeg nu (igen) alene i ledelsen og føler ikke at jeg vil tage denne beslutning på egen hånd. Jeg synes vi skal oprette en bootcamp til medlemmer som vi ikke er sikre på passer ind i NB. Jeg tænker både på Ø, Tropper, Spillestil osv... Hvad siger I til det?

Lunte vil gerne huse vores nye Bootcamp (han har en ambasade på en 9-10 stykker) Stefanovich har sagt ja til at være BC-leader. Han har erfaring i lignende stilling fra tidligere spil, og jeg er tryg ved at overlade BC'en til ham.

Desuden synes jeg vores alliance profil er lidt... hmm, hvad kalder man det. Spild, måske. Jeg synes det er unødvendigt og dumt at vi skriver en masse krav som folk skal opfylde, og ber folk om at skrive en ansøgning ud fra det, for derefter at be dem udfylde et ansøgninds skema. Synes godt vi kunne forenkle vores profil lidt. Få den til at se mere professionel ud, i modsætning til de alliancer der har alen lange profil beskrivelser om at bla bla bla... Nå, men her er ihvertfald mit forslag:

"NB

Vi er Northwestern Brotherhood, med en reference til det latinske ”nota bene” som indikerer at vi er nogen der skal holdes øje med

Broderskab, samarbejde og høje ambitioner.
Vi gør hermed krav på Nordvest!

Kontakt et NB medlem for et ansøgningsskema.
Kun folk fra NV bliver taget til overvejelse. Vi forbeholder os retten til at sætte ansøgere i bootcamp først, f.eks. hvis vedkommende ikke opfylder vores Ø eller trop-krav.

Vi er åbne for seriøse henvendelser angående Forbund og IAP"


Der er multiple choice, og jeg vil be jer stemme på både BC og den nye profil, enten ja eller nej
Tilbage til toppen Go down
Dr. Citrus




Antal indlæg : 29
Tilmeldt : 21/04/08
Geografisk sted : Hvalsø

Ny bootcamp og profil Empty
IndlægEmne: Sv: Ny bootcamp og profil   Ny bootcamp og profil Icon_minitime11/5/2008, 20:29

kontakt et medlem ???

det er lidt upresist..
måske skal det ændres..
eller vil du have alle til at sende ansøgningskemaer ud ?? Question
Tilbage til toppen Go down
FUP




Antal indlæg : 36
Tilmeldt : 01/05/08

Ny bootcamp og profil Empty
IndlægEmne: Sv: Ny bootcamp og profil   Ny bootcamp og profil Icon_minitime11/5/2008, 20:39

Jeg synes kun 1-2 spillere skal modtage ansøgninger og have ret til at sende til dem der henvender sig for at få et. Den ene af disse spillere ser jeg helst er et af DCO medlemmerne.

Jeg stemmer derfor nej til profil i første omgang men ja til BC som jeg synes vil kunne fjerne nogle af de problemer som folk har klaget over og som jeg selv har været lidt utilfreds med.
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Ny bootcamp og profil Empty
IndlægEmne: Sv: Ny bootcamp og profil   Ny bootcamp og profil Icon_minitime11/5/2008, 20:47

Jeg synes det kunne være fedt hvis alle ville være med til at rekruttere folk vha. ansøgningsskemaet. Det kunne være en dejlig måde at få folk engagere på, men det er måske lidt urealistisk Shocked
Tilbage til toppen Go down
FUP




Antal indlæg : 36
Tilmeldt : 01/05/08

Ny bootcamp og profil Empty
IndlægEmne: Sv: Ny bootcamp og profil   Ny bootcamp og profil Icon_minitime11/5/2008, 21:11

Jeg ser ikke det store problem i at henvise til nogen som samtidigt også vælger om folk kommer til afstemning til enten NB eller vores kommende BC.

Jeg synes at der som minimun skal stå 1 eller 2 i vores profil som folk udefra kan henvende sig til da det ellers ser lidt useriøst ud i mine øjne.

Alle har efter min mening en forpligtigelse til at rekruttere folk de har et godt forhold til ingame som f.eks. ikke er i alliance.
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Ny bootcamp og profil Empty
IndlægEmne: Sv: Ny bootcamp og profil   Ny bootcamp og profil Icon_minitime11/5/2008, 21:15

Korrekt FUP. Tak for den gode respons.
Tilbage til toppen Go down
Svend




Antal indlæg : 2
Tilmeldt : 22/04/08

Ny bootcamp og profil Empty
IndlægEmne: Sv: Ny bootcamp og profil   Ny bootcamp og profil Icon_minitime12/5/2008, 12:56

Får spillere i bootcampen egentligt adgang til alle emner på forumet?
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Ny bootcamp og profil Empty
IndlægEmne: Sv: Ny bootcamp og profil   Ny bootcamp og profil Icon_minitime12/5/2008, 13:18

Ja - alle de forummer for almindelige medlemmer. Selvfølgelig ikke de skjulte og dem til ST
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny bootcamp og profil Empty
IndlægEmne: Sv: Ny bootcamp og profil   Ny bootcamp og profil Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny bootcamp og profil
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Den Centrale Overkommando :: Udvikling-
Gå til: