NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Nyt emne til boot

Go down 
+3
mmdgh
sunking
Hartraft
7 deltagere

Skal Waterwalker med i NB boot
Ja
Nyt emne til boot Vote_lcap100%Nyt emne til boot Vote_rcap
 100% [ 22 ]
Nej
Nyt emne til boot Vote_lcap0%Nyt emne til boot Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totale stemmer : 22
 
Poll closed

ForfatterBesked
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Nyt emne til boot Empty
IndlægEmne: Nyt emne til boot   Nyt emne til boot Icon_minitime12/5/2008, 12:28

Waterwalker skrev:

Alt i orden. Svar nedenfor (pyh, det var et langt skema):

Mht. de andre regler lyder det supergodt. Jeg er en meget loyal spiller - derfor forlod jeg også S5, da jeg havde arbejdet meget hårdt for alliancen, og så faldt den fra hinanden. Håber at være med i en alliance, hvor man arrangerer fælles angreb og forsvar og hjælper hinanden med råstoffer og tips. Blander mig meget gerne i debatterne - men vil helst ikke have en ledelsespost, da det tager for meget tid.

Jeg har rigtigt godt styr på reglerne og strategien og er aktiv på forum.

Lad høre fra jer.

Ansøgningsskema:

1) Lidt om dig selv :
* Hvor gammel er du? Spiller du alene, eller har du en Co-player eller en forælder/ven der hjælper dig? *
Svar :
Jeg er 34 år, kvinde og spiller alene men vil gerne have en sitter til ferier etc. Hjælper en af mine tidligere alliancefæller fra S5.com på den nye server S2.com, når han sover. Han er amerikaner, så tidsforskellen gør ordningen perfekt. Er online næsten hele tiden - også i arbejdstiden ;-)


2) Hvad hedder du i spillet, og hvor ligger dine byer, og hvor mange indbyggere har byerne/totalt?
Svar :
Mit nick er Waterwalker, og jeg har indtil videre kun en enkelt by, som ligger i -21|84 og har en pop på 246 - jeg udvider dog hurtigt og er rykket lidt over 600 pladser op sidste uge. Regner med at grundlægge by nummer 2 inden for en uge.


3) Hvad er din erfaring med travian? beskriv hvor erfaren du syntes du er, og hvordan du spiller!
* Ting som er særligt interessant og vigtigt for os at vide er:
- nuværende hær?
- hvad er din spille stil? er du en offensiv satan eller har du fyldt din by med gemmesteder?
- igangværende konflikter eller personlige venskaber med dine naboer?
- online døgnet rundt eller måske aldrig på i weekenderne fordi du spiller fra skole/arbejde?
- Bruger du guld/spiller du med PLUS!-konto?
- har du prøvet slutspil før?
- har du spillet på andre servere, og i så fald hvilke alliancer har du været i? *
Svar :
Har p.t. kun ca. 50 legionærer og 5 EL'er (spejedere) - opbygger først min hær rigtigt, når jeg har taget 15-cropperen. Indtil da vælger jeg at gemme mine tropper, hvis jeg skulle blive angrebet.
- Aggressiv spillestil - over halvdelen af mine råstoffer doneres af venlige naboer ;-) Har dog alligevel udbyggede gemmesteder men bruger mine råstoffer meget hurtigt, så der er ikke noget at komme efter for farmere.
- Ingen konflikter - har ikke været under angreb siden lige da jeg kom ud af begynderbeskyttelse - bortset fra et spejderbesøg af Christo fra jeres alliance ;-) Vi har snakket sammen siden og aftalt en deling af de oaser, der ligger i vores begges områder. Er dog nok ikke synderligt populær blandt mine mindre naboer ;-) Personlig IAP med notme.
- Online altid - også på arbejde. Er kun offline, når jeg sover (det gør jeg altså ikke på arbejde, he he).
- Bruger guld og spiller med pluskonto, selv om det jo egentligt er lidt snyd. Overvejer at stoppe med det senere, men bruger det i hvert fald indtil jeg har nået en rimelig størrelse.
- Har ikke været i slutspil før.
- Har prøvet at spille på en af de danske servere før (S3) som Delirium og var med i TVIND. Stoppede dog, da spil på s5.com tog for meget af min tid. Der var jeg med i en UVD wing. Havde 5 byer der, inden jeg overdrog kontoen til en anden - der var for meget ævl og kævl i alliancen.

4) Kender du nogen i NB som kan tale din sag? Fortæl dem, at du søger ind og bed dem om at stemme på dig og samtidig lægge et godt ord ind for dig, på din afstemning.
- Fortæl os, hvorfor du synes vi lyder som en alliance for dig, hvorfor du mener du er noget for os, samt hvad kan du bidrage alliancen med! *
Svar :
Christo er i nærheden af mig - han er også online hele tiden, så vi har snakket en del sammen. Har bedt
ham anbefale mig.
- Vil gerne med i denne alliance, da den ligger strategisk godt, og jeg kan se på spillerprofilerne, at der er erfarne spillere med. Har ikke lyst til at være med i en alliance af Sims spillere eller børn. Og så er det allerede en af de stærke alliancer. Faktisk synes jeg også, det er positivt, at jeg først blev afvist pga. min lave pop :-) Og så er spørgeskemaet også en indikator på, at I tager det alvorligt.
- Er en dygtig spiller og har check på strategien og er næsten altid online. Kan bidrage både til strategi og i eventuel krigsførsel, da jeg er meget online.


5) Ansøger accepterer følgende ;
- Gule prikker er grimme og forbudte!
- Ved at søge ind lover du at være online flere gange i døgnet som minimum,
- man skal have minimum én sitter fra NB
-Det forventes at du har læst og forstået følgende links:
* http://www.travian.dk/spielregeln.php
* http://forum.travian.dk/viewtopic.php?t=941&sid=bada2535080182e32c4c2fe7982df536
* http://www.travian.dk/anleitung.php?s=3
- Man adlyder ledelsen, hvis der skulle være brug for opbakning osv.
- Vi forventer man udviser loyalitet og fællesskabsfølelse.
- Man er aktiv på forum, ved som minimum at læse og holde sig orienteret hver dag.
- Man registrerer sin hær på truppentool og opdaterer jævnligt

Underskrift for accept :
Waterwalker

____________
Hartraft skrev:

Hej. Det lyder rigtig godt!

Hvis du gider udfylde dette spørgsskema så stemmer vi om dig på forum. Jeg ligger selvfølgelig også den skrivelse du har rettet til mig nu her, med ind.
Du har et svar inden 24 timer

Mvh
Hartraft
____________
Waterwalker skrev:

Hej.

Er p.t. med i M.U.D.S2, der er ved at blive en TZ wing. Jeg vil dog hellere med i NB end TZ og har snakket lidt med Christo fra jeres main alliance, der dog siger, min pop skal være 300 for at kunne komme med.

Kan jeg komme med i bootcamp i stedet? Min pop er lige nu 246 - men jeg vokser ret hurtigt - jeg regner med at kunne grundlægge by nummer 2 inden for en uge - har kig på en 15-cropper. Jeg rykkede 640 pladser op i sidste uge.

Jeg er en erfaren og meget aktiv spiller. Christo kan evt. anbefale mig. Spiller ret aggressivt men checker altid profil og allianceforhold hos dem, jeg angriber - INDEN jeg angriber ;-)

/Waterwalker
Tilbage til toppen Go down
sunking

sunking


Antal indlæg : 110
Tilmeldt : 30/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Vestsjælland

Nyt emne til boot Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt emne til boot   Nyt emne til boot Icon_minitime12/5/2008, 12:37

rigtig godt emne til boot den er den vi skal have ind i ssystemet Razz
Tilbage til toppen Go down
http://www.suburban-casuals.dk/
mmdgh




Antal indlæg : 40
Tilmeldt : 22/04/08

Nyt emne til boot Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt emne til boot   Nyt emne til boot Icon_minitime12/5/2008, 12:58

Jeg er meget positiv - helt sikkert ja herfra
Tilbage til toppen Go down
Christo




Antal indlæg : 70
Tilmeldt : 29/04/08

Nyt emne til boot Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt emne til boot   Nyt emne til boot Icon_minitime12/5/2008, 13:02

Jeg stemmer ja.

Hun er konstant online, har endnu ikke skrevet en mail til hende uden at få svar inden for 5 min.
Tilbage til toppen Go down
the_clint




Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 21/04/08

Nyt emne til boot Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt emne til boot   Nyt emne til boot Icon_minitime12/5/2008, 13:27

Yes sir - Og det kan ikke gå hurtigt nok Smile
Tilbage til toppen Go down
Noneck




Antal indlæg : 28
Tilmeldt : 30/04/08

Nyt emne til boot Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt emne til boot   Nyt emne til boot Icon_minitime12/5/2008, 14:03

Også et JA herfra...

Rigtig god besvarelse... Og når hun har by2 og hendes POP på plads, så er der jo nok også en plads til hende i NB...

Hun er nabo til Christo´s crop, så hun kan jo komme på prøve i Striketeam12... Heheh...
Tilbage til toppen Go down
Mokka




Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 21/04/08

Nyt emne til boot Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt emne til boot   Nyt emne til boot Icon_minitime13/5/2008, 18:13

Hun skal helt sikkert ind hos os Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nyt emne til boot Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt emne til boot   Nyt emne til boot Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nyt emne til boot
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» M.U.D.S2 --> NB-BOOT
» NB#Boot

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Alliancen :: Nye medlemmer-
Gå til: