NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Dejligt nyt i kraptyl sagen

Go down 
ForfatterBesked
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Dejligt nyt i kraptyl sagen Empty
IndlægEmne: Dejligt nyt i kraptyl sagen   Dejligt nyt i kraptyl sagen Icon_minitime13/5/2008, 11:06

Følgende er et uddrag af en brevveksling med Kraptylet:
___________
Hartraft skrev:

Ahh. Så forstår jeg bedre. Jeg har hele tiden mistænkt Frost for at så splid hos os. Ja giv endelig ham en tur!!

Mange tak for din info - også for at oplyse os om at vi kan farme.

Nu du alligevel har dømt mig som naiv, skader det vel ikke mit ry at spørge dig om ikke en fra NB må overtage din konto? Vedkommende sletter selvfølgelig sin egen, så ingen dobbeltkonto snyd herfra.

Mvh
Hartraft
____________
kraptylet skrev:

tja et eler andet sted kan jeg godt lige din naivitet..
Jeg kan trøste dig med at denne konto bliver inaktiv fra i aften eller onsdag morgen. Jeg gider ikke spillet længere. så lige nu hygger jeg mig bare med at smadre hvad der kan smadres, pt går det mest udover TZ.
Hvis I får bugt med min hær, kan jeg love jer for at jeg bliver en god farm fra onsdag!
Så send du endelig dine striketeams.
Kan i øvrigt afsløre at ham der har kørt hetz mod jer var Frost (tidligere muds leder nu TZ) Jeg har dog ændret kodeord og hævner mig lidt på tz inden jeg lader kontoen dø en stille død.



Det vil altså sige at alle der bor tæt på ham bare skal farme løs på kraptylet!

Hvis vi er MEGET heldige får vi hans konto. I så fald opretter jeg en ny tråd til folk der er interesserede.

En anden ting vi kan drage ud af dette er at Frost er en lort, der bevidst skabte splid hos os, og var med til at få JJ smidt ud i sin tid. Dette skal huskes til senere!
Tilbage til toppen Go down
 
Dejligt nyt i kraptyl sagen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Alliancen :: Diverse-
Gå til: