NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alliancen

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Højland

Højland


Antal indlæg : 153
Tilmeldt : 22/04/08
Geografisk sted : Silkeborg

Alliancen Empty
IndlægEmne: Alliancen   Alliancen Icon_minitime13/5/2008, 15:03

Hej Venner

Der er mange der har offentligjort deres afgang her på forum, og kommet med argumenter som jeg overhovedet ikke kan følge. Derfor syntes jeg at jeg havde lyst til at give min mening til kende, og skabe en post hvor der kunne være plads til noget debat.

Jeg syntes, modsat alle dem der er skredet her på det seneste, at vores fælles forsvar og kommunikation har fungeret rigtig godt. Det er klart der har været indkørsels vanskeligheder når at det halve af NB#2 kun har været her i et stykke tid, som et led i en plan hvor de ville søge ind i andre alliancer bagefter.

men mening er vi skal have styr på nogle ting:

Vi skal samle NB#1 og NB#2 da der lige nu er ingen grund til at køre begge videre, som jeg ser det.

Vi skal have min. to forsvars og to angrebskoordinatorer til at koordinere vores forsvar og angreb.

Vi skal have et nyt aktivt medlem ind i DCO, en som har en mening og tingene, og som har erfaring. Jeg ville f.eks. foreslå Noneck eller FUP? nogle af dem som vi har hvervet til vores alliance og som er loyale.. Måske sådan en som JanJakobsen som i den grad har vist loyalitet.

I øvrigt sytne jeg hele farcen med Dante,zodiax og alle de andre er noget vi skal lægge bag os, de var en flok vendebukke som jeg ikke mener vi skal tænke på mere. Vi skal bare videre.

Jeg kunne ikke lade være med at give min mening til kende! Wink
Tilbage til toppen Go down
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Alliancen Empty
IndlægEmne: Sv: Alliancen   Alliancen Icon_minitime13/5/2008, 15:11

Rigtig mange tak for den gode opbakning.

Vi har også i DCO snakket om at slå de to wings sammen, og jeg tror at dette bliver en realitet nu.
Tilbage til toppen Go down
Christo




Antal indlæg : 70
Tilmeldt : 29/04/08

Alliancen Empty
IndlægEmne: Sv: Alliancen   Alliancen Icon_minitime13/5/2008, 16:01

Har ikke noget mod i slår os sammen... med vi kan da ikke være i en alliance kan vi?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alliancen Empty
IndlægEmne: Sv: Alliancen   Alliancen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alliancen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Alliancen :: Diverse-
Gå til: