NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2? Empty
IndlægEmne: Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2?   Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2? Icon_minitime20/4/2008, 23:33

Vi skal jo have fundet et område hvor vi kan bosætte os. Jeg har ikke nogen forslag til et bestemt område, men jeg foretrækker at det ikke bliver alt for langt væk (jeg spillede jo nærmest miniUdgaard på s2.dk, og det gider jeg ikke igen).
Jeg har ikke fundet nogen fede 15-croppere nogen steder - jeg har heller ikke kigget så meget.
Men jeg kan grundlægge min by nr. 2 om godt en uge. Hvordan ser det ud med jer andre?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2?   Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2? Icon_minitime21/4/2008, 11:05

Jeg har fundet et par cropper, men ved ikke hvor vi skal hen af..

Jeg kan bygge min næste by: 01.05.08 klokken 05:53 . som det ser ud nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2?   Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2? Icon_minitime22/4/2008, 00:07

Hej alle

Jeg har kulturpoint nok d.2. Så jeg er også rigtig frisk.

Finde området
Vi skal finde et område hvor vi ligger os massivt. Som jeg ser det er der to hovedspørgsmål vi skal have afklaret.

1. Hvor langt skal vi ud ?
Umiddelbart ser jeg to muligheder. Enten tager vi omkring 100 felter ud fra centrum eller så tager vi omkring 60.

Der er fordele ved begge. Ved 100 er der rigelige croppere indtil folk begynder at ekspandere derud.
Ved 60 er der mindre croppere men mere aktion.

Umiddelbart er jeg frisk på 60 felter ud.

2. Hvordan fordeler vi de første croppere
Jeg vil mere at alle skal have en fed 15 cropper som hovedstad. Så de første byer bliver der intet problem ved. De næste må vi lave plan over.

Men..

Er der nogen der finder et område ?

Det skal helst ikke være et område hvor andre allerede har nævnt de vil ud i.

/Tjaran
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2?   Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2? Icon_minitime22/4/2008, 00:27

Jeg tilslutter mig til de 60 felter ude ved ikke om det skal være -60 60 eller en anden løsning?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2?   Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2? Icon_minitime22/4/2008, 00:50

Jeg tilslutter mig også et sted på kvartcirklen mellem -60,0 og 0,60
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2?   Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2? Icon_minitime22/4/2008, 01:12

Jeg har lige snakket med Tower of Power.

Vi er set på flere meget spændende steder. Men der er nogle ting der er vigtige som vi skal være klar over.

1. Vores hovedbyer skal helst ligge meget tæt på hinanden. Feks. inden for 20 felter.
- Dette er helt afgørende for at vi kan støtte hinanden, både på kort og længere sigt.

2. Vi skal helst afsted inden for samme tidspunkt.
- Det vil være super trælst hvis andre snupper de croppere der var tiltænkt de andre. Især da personen så vil være en meget aktuel konkurent.

3. Vi vælger først stedet når den første har 3 bosættere.
- Vi skal helst være alene i vores område. Og selv om der ser tomt ud nu, kan det være BHs fremtide hovedbase ;-)

/Tjaran
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2?   Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2? Icon_minitime22/4/2008, 21:42

Lyder fint str. leader 2
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2?   Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvornår er I klar til at grundlægge by nr. 2?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Striketeams :: Striketeam 2 - Red Squadron-
Gå til: