NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Velkommen til alle!

Go down 
+7
sammath_naur
winnie
the_clint
pisund
lurpb
flumse
Hartraft
11 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime21/4/2008, 23:04

Hej alllesammen

Velkommen til skal I ønskes af undertegnede. Jeg er glad for at vi alle kan mødes her.
Jeg synes at denne fusion er god anledning til at vi præsenterer os selv.

Jeg kan selv starte

Jeg spillede med på server 1 for nogle år tilbage, men droppede det igen pga at det tog for lang tid. Har dog nu fundet lidt ekstra tid og ville gerne give det en ny chance. Jeg startede så for nyligt på server 5 og startede SP sammen med Flumse og Højland. Vi har store amibitoner om at herske over nordvest og blande os i slutspillet!

Jeg spiller romer for første gang så give me a break!

Mvh
Hartraft
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime21/4/2008, 23:12

jamen hil eller hvad man nu sagde i gamle dage Laughing kan nu bedre lide at lave håndtegn og råbe hva' så Very Happy

hedder theax alias morten, går i skole, bor i århus vest (hvis du ikke havde regnet det ud da jeg snakkede om håndtegn Smile )

er 16 år, jaja ung ung. men har nu rimlig god travian erfaring. hvad mangler jeg? kan være jeg Edit'er senere hvis jeg kommer i tanke om noget jeg synes er så kedeligt at det kan betale sig at dele med jer Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime21/4/2008, 23:12

Michael, 18, skriv?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime21/4/2008, 23:15

Hej alle sammen

Jeg hedder Thomas og er 17 år ung. Jeg bor i det vestlige århus i et lille rækkehus.

Jeg vil ligesom Hartraft byde velkommen til alle jer nye her på forum. Jeg ser frem til at vi alle skal arbejde sammen ligeså godt som jeg og Hartraft gør det. Ikke for at udelukke tidligere ET, dem ser jeg også frem til.

Jeg har spillet en kort periode på server 2 da den var halvvejs. Jeg stoppede for at starte på server 4 hvor jeg sammen med andre her fra serveren opbyggede en top 20 alliance. Så lidt erfaring med ledelse har jeg da trods min unge alder.

Jeg spiller galler og er klar til at kæmpe for NB!
Tilbage til toppen Go down
flumse

flumse


Antal indlæg : 75
Tilmeldt : 21/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Silkeborg

Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime21/4/2008, 23:24

flumse her, hva så der!

18år, dejlig fyr, bor i silkeborg hvor man går på HHX...

glæder mig til at spille Travian med jer alle, jeg har spillet på S1 i lidt over et år, hvor jeg kom op på top 300, og i allyancen "oRa".

startede sammen med Hartraft og højland, med at spille for et par uger siden...
og indtil videre er det bare gået fremad:D

det blir godt, det her Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime21/4/2008, 23:27

Hey Dante her, jeg spiller også på server 1, men er ellers relativt ny i spillet Rolling Eyes synes dog jeg er kommet meget godt efter det Cool
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime21/4/2008, 23:31

Dante skrev:
Hey Dante her, jeg spiller også på server 1, men er ellers relativt ny i spillet Rolling Eyes synes dog jeg er kommet meget godt efter det Cool

MEN IKKE NOOK ENDNUUUUUUUUUUUUU! Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime21/4/2008, 23:32

Hey endnu en der hedder Thomas skriver på forum... og det er mig... Smile

Jeg er lige blevet 18 år og sidder i skrivende stund og spiller poker, som er min nye hobby (forhåbenlig erhverv, men nu mår vi se) Cool

YEEEES.. Jeg er lige kommet i plus igen i forhold til mit buy-in Very Happy Very Happy Very Happy HURRA

Jeg spiller også på server 1 og er med i DVV (Hvis nogen af jer er AONO folk i server 1 så skal i dø for det1) Razz

Så det her er altså min anden server i mit liv, begyndte første med travian i år nemlig... Det er et hyggeligt spil:)

Jeg vil vinde både server 1 og 5 og vil gøre alt, selv ofre alle byer og hære på det (bare jeg har en by med 2 indbyggere tilbage så jeg også kan stå på skamlen) Very Happy

Det skal nok blive godt det her Smile

hov og jeg går på gymnasiet på bornholm og trænger meget til sommerferie, men ellers går det fint nok
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: m0ffe   Velkommen til alle! Icon_minitime21/4/2008, 23:38

jeg hedder allan , jeg er 31 , bor i næstved , arbejder med IT infrastrutur i CPH.

Mvh Allan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime21/4/2008, 23:41

Søren 20 år, tiderliger spiller fra server 4, og ja er vold syg!Very Happy

skriv hvis i vil vide mere:P
Tilbage til toppen Go down
lurpb




Antal indlæg : 18
Tilmeldt : 21/04/08

Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime21/4/2008, 23:49

Hey alle Smile

Rasmus her. 25 år og fra valby. Jeg gstuderer i øjeblikket på DTU sammen med en del af de andre fra ET.

Har ikk andet end 2-3 måneders erfaring med travian
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime21/4/2008, 23:55

Mikkel her. 31 år og bor på Frederiksberg

Har været i alliance med en del fra server 2.

Har derudover erfaring fra s.1, 2 og 4.

/Tjaran
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime21/4/2008, 23:58

Fsyndrom skrev:
Dante skrev:
Hey Dante her, jeg spiller også på server 1, men er ellers relativt ny i spillet Rolling Eyes synes dog jeg er kommet meget godt efter det Cool

MEN IKKE NOOK ENDNUUUUUUUUUUUUU! Razz

SLAP AF!!!! Very Happy ... oh dear
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime22/4/2008, 00:03

Zodiac skrev:
Fsyndrom skrev:
Dante skrev:
Hey Dante her, jeg spiller også på server 1, men er ellers relativt ny i spillet Rolling Eyes synes dog jeg er kommet meget godt efter det Cool

MEN IKKE NOOK ENDNUUUUUUUUUUUUU! Razz

SLAP AF!!!! Very Happy ... oh dear

"no comment" scratch
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime22/4/2008, 00:08

Daniel 27 og pædagog. Har spillet på server 2 i Ulvene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime22/4/2008, 00:44

Endnu en af de frygtede VB-ulve fra s2. 29 år fra 9220. Arkæolog.
Tilbage til toppen Go down
pisund




Antal indlæg : 33
Tilmeldt : 21/04/08

Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime22/4/2008, 14:22

Vær hilset...

Hvem er jeg.. Pia, 38 år og jyde. Har en datter på 13 år, som overhovedet ikke gider travian.

erfaring fra s 3-4 spillet siden nov. 07

glæder mig rigtig meget til at vinde denne server med Jer Very Happy
Tilbage til toppen Go down
the_clint




Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 21/04/08

Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime23/4/2008, 00:35

Søren 34 Bor i Rødovre og arbejder med IT

Har spillet lidt på s3 men ko lidt sent i gang så jeg blev slagtet - Nu skal det hævnes Smile
Tilbage til toppen Go down
winnie

winnie


Antal indlæg : 32
Tilmeldt : 21/04/08
Alder : 51
Geografisk sted : frederikssund

Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime23/4/2008, 01:14

winnie, 35år, uddannet Social og sundhedsAssistent men på forældre overlov efter at have fået tvillinger sidste år. har kun spillet lidt på min mands spil på speed 3

Min datter på 15 syntes heller ikke det er hendes tid værd Shocked
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: opdragelse...   Velkommen til alle! Icon_minitime23/4/2008, 01:57

bør børn som standard ikke opdrages med Star Wars og Traivan ?

mvh m0ffe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime23/4/2008, 08:50

Tja hvad skal jeg sige håber på et rigtigt godt spil med jer
lige til enden hvor vi forhåbetlig har været med til at gøre
'forskellen' selvfølgelig skal vi vinde det har vi jo lige fundet
ud af ved at arbejde sammen. Enighed gør stærk mvh Arcirion Laughing
Tilbage til toppen Go down
sammath_naur




Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 21/04/08
Alder : 43
Geografisk sted : København Ø

Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime23/4/2008, 16:17

hygge..

27 og fra kbh.. har på forunderlig vis fået plads i alliancen, på trods af at være nybegynder, nå men jeg håber da at kunne yde en positiv indsats undervejs.

/Sammath_naur
Tilbage til toppen Go down
The real Connor




Antal indlæg : 26
Tilmeldt : 23/04/08
Alder : 48
Geografisk sted : Holstebro

Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime23/4/2008, 16:20

Hedder Dan, 32 år fra Holstebronx. Kender Tower of Power IRL samt nogle af de gamle ulvedrenge fra server 2. Glæder mig til at kæmpe med jer :-)
Tilbage til toppen Go down
CrazyMonkey
Admin
CrazyMonkey


Antal indlæg : 59
Tilmeldt : 30/03/08
Alder : 34
Geografisk sted : Århus

Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime23/4/2008, 16:44

Jeg hedder så Lasse, er 18 år og går på gymnasiet i 2.g

Jeg er admin på det her forum, så hvis der er problemer med forummet, er det mig der vil prøve at tage sig af det Cool

Jeg har før spillet på dk2 (hvor jeg var med i slutspillet) og dk4.
Tilbage til toppen Go down
Modesty Blaise

Modesty Blaise


Antal indlæg : 16
Tilmeldt : 26/04/08

Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime26/4/2008, 10:57

Modesty Blaise = Tanja

Rimelig erfarenspiller fra både S3 og Speedserver hvor jeg er med i den førende alliance. Glæder mig til at lære jer at kende.

Bosat i Katrup med kæreste, datter, kat og marsvin.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Velkommen til alle! Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til alle!   Velkommen til alle! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Velkommen til alle!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Alliancen :: Nye medlemmer-
Gå til: