NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lord Dennis

Go down 
+3
JanJacobsen
Sigmaril
mmdgh
7 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lord Dennis - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis - Page 2 Icon_minitime30/4/2008, 18:06

Hmm er du sikker? i så fald vil det være en ændring i reglerne, men dem kommer der også mange af så jeg vil ikke gøre mig klog på det... er der en eller anden der gider at læse reglerne ? Laughing
Tilbage til toppen Go down
Sigmaril

Sigmaril


Antal indlæg : 69
Tilmeldt : 22/04/08

Lord Dennis - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis - Page 2 Icon_minitime30/4/2008, 18:56

Den er god nok. Jeg lavede en fejl tidligere. Man må IKKE angribe forbund.

Det er derfor de "smarte" alliancer kun officielt har IAP med deres wings og allierede. På den måde kan man nemlig hjælpe hinanden med at fjerne bygninger, når de skal fjernes til fordel for noget andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lord Dennis - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis - Page 2 Icon_minitime30/4/2008, 19:18

Lige præcis hvad angår rydning af bygninger, så er der faktisk en tilføjelse i reglerne der siger - at hjælp med nedrivning af bygninger undtages
Tilbage til toppen Go down
Sigmaril

Sigmaril


Antal indlæg : 69
Tilmeldt : 22/04/08

Lord Dennis - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis - Page 2 Icon_minitime30/4/2008, 19:22

Ja, men kun indenfor rimelighedens grænser, og det er op til Multihunter at bedømme om reglen bliver misbrugt.
Man må kun angribe, såfremt det er i forsvarens bedste interesse (som eksempelvis hurtigt at få fjernet en bygning). Jeg er ret sikker på at Multihunter ikke ville synes at det er i Lord Dennis' bedste interesse at blive farmet af NB #1.

Ergo KAN man blive straffet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lord Dennis - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis - Page 2 Icon_minitime30/4/2008, 19:23

Det kan du jo have ret i Wink
Tilbage til toppen Go down
mmdgh




Antal indlæg : 40
Tilmeldt : 22/04/08

Lord Dennis - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis - Page 2 Icon_minitime30/4/2008, 22:55

Jeg vil lige foreslå alle at slå koldt vand i blodet. Jeg har nu været i kontakt med Lord Dennis, og lovet ham at komme med lidt hjælp til hvad han kan gøre – skal dog lige have tid til at sammenfatte noget… det bliver i morgen, jeg er nemlig på vej i seng nu – sidder i en lidt anden tidszone in dk Sleep Sleep Sleep
Tilbage til toppen Go down
The real Connor




Antal indlæg : 26
Tilmeldt : 23/04/08
Alder : 48
Geografisk sted : Holstebro

Lord Dennis - Page 2 Empty
IndlægEmne: Kom nu ind i kampen..   Lord Dennis - Page 2 Icon_minitime5/5/2008, 12:20

Hey Lord Dennis.

Sig nu at få bygget de gemmesteder, da du mister alt for mange råstoffer.

Eller må vi organisere et forsvar, men frygter, at angriberne vil blive ved med at komme, da det er en del der farmer dig, så mit råd udfra hvad jeg kan se, du mister - mindst 2 nye gemmesteder. Og ja ved godt det er træls, at bruge byggepladser på det. Har selv samme problem, men lortet kan altid rives ned igen, og de vil tjene sig selv ind hurtigt med alt de råstoffer du mister.

Dan
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lord Dennis - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lord Dennis   Lord Dennis - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lord Dennis
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Lord Dennis

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Alliancen :: Diverse-
Gå til: