NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Afrunding af ST 1 sagen

Go down 
ForfatterBesked
Hartraft

Hartraft


Antal indlæg : 231
Tilmeldt : 20/04/08

Afrunding af ST 1 sagen Empty
IndlægEmne: Afrunding af ST 1 sagen   Afrunding af ST 1 sagen Icon_minitime11/5/2008, 21:15

Hej alle NB'ere

Jeg vil lige runde lidt af på alt det der er sket i vores ally hen over weekenden. ST 1 (Dante, Fsyn, Krymmel og Zodiac) har valgt at forlade os. Som man siger: Det er vinderne der skriver historien, og da jeg mener VI er på vinderholdet kommer her historien:

Der har lige siden vores fussion i sin tid været en højlydt fløj anført af Fsyn, Dante og til dels Zodiaz og krymmel, der var utilfredse med stort set alt hvad vi i DCO foretog os. Tonen var negativ og bebrejdelserne var at tage at føle på. Tomson sad den gang i DCO og gjorde en masse godt arbejde. (Jeg er stadig i taknemligheds gæld overfor han proffesionalisme). Det viste sig at IRL havde ST 1 og Tomson nogle uoverenstemmelser kørende, og det var derfor ST 1 kørte den negative tone overfor DCO. Tomson og Lurpb meldte sig senere ud, grundet tidsmangel, og ST 1 havde nu en chance for at være med til at forme denne ally som de synes den skulle være. De greb chancen og Dante kom ind i DCO, sammen med Harly.
Nu skulle man tro at dette ville lukke munden på ST 1, man ak. Uroen fortsatte anført af Fsyn med udråb som "denne ally falder fra hinanden!" Jeg prøvede at få dem til at pege ud hvad det var de synes at der var galt med denne alliance, og fik kun højrøstede bemærkninger om at ansøgere havde en for lav pop, og en masse andet ukonkret som inaktivitet og elendige spillere. Her fik man virkelig bekræfte det gamle ordsprog: Hvis dit argument er dårligt, så råb højt!
Herefter gik der da heller ikke meget mere end en uge før vi fik Dantes farvel. Herefter fulgte Fsyn, Krymmel og Zodiac.

Jeg må sige at jeg blev meget skuffet over Dantes farvel. Ja, jeg forstod INGENTING. Jeg syntes tingene fungerede fuldstændigt som de skulle.
Alt fungerede: Opbakningen, Forummet, Holdånden, Samarbejdet mellem wingsene, DCO, TT, afstemningerne og alt. Jeg kunne ikke finde noget der ikke fungerede - udover et svagt DCO medlem som ikke var opgave voksen.
Korrekt at mange ansøgere var under vores Ø. Dette så jeg dog ikke som noget problem så længe vi ikke havde nogen Bootcamp. Som alliance blev vi også nød til at skue fremad og tage nogle erfarne og dygtige spillere med som ikke havde den fornødne POP.

Jeg mistænker lidt ST 1 for at bruge disse argumenter som en dårlig undskyldning for at søge ind i en af de allerstørste alliance. De var, Dante specielt, feje hunde der ikke turde tage kampen op men valgte at stikke halen mellem benene.

Jeg vil gerne have at hvis der stadig sidde nogen derude og småskumler og egentligt synes at Fsyn og co. er jeres forbillede, så træd frem nu og forlad denne alliance! Jeg tror jeg taler for hele alliancens vedkommende at vi ikke gider mere af den slags. Såfremt ingen træder frem og melder sig ud nu, regner jeg med at resten er enige med denne version, og regner derfor ikke med at høre mere brok og negative toner på forum! Debat og konstruktiv kritik er som altid stadig meget velkommen.

Jeg har tænkt lidt over hvad dette kommer til at betyde for NB i fremtiden, og hvad vi kan lære af dette. Jeg er kommet frem til at:
Dette er prisen for demokratiet og ytringsfriheden! Vi har givet alle folk en del medbestemmelse og derigennem er der blevet luftet en masse forskellige strategier og tanker fra en hel masse forskellige hjerner, og selvfølgelig vil det give debat og stridigheder. Når der er så mange mennesker der skal blive enige om noget, kan man jo ikke forvente at det bliver nemt! Men det er sådan vi synes det skal være i et broderskab, og jeg håber at I alle stadig er med mig på den front! Vi vil det her projekt sammen, ikke individuelt og diktatorisk, vi vil samarbejdet og den gode holdånd, vi vil demokrati og broderskab og sammen med alt dette følger debat, stridigheder og skuffelser på vejen mod toppen. Det er prisen vi betaler, og jeg er klar til det! Hvad med jer? Er I med mig?! - Hvis ikke, så tal nu eller ti forevigt
Tilbage til toppen Go down
 
Afrunding af ST 1 sagen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dejligt nyt i kraptyl sagen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Den Centrale Overkommando :: Bekendtgørelser fra Den Centrale Overkommando-
Gå til: