NB - Northwestern Brotherhood
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

NB - Northwestern Brotherhood

Forum for alliancen 'Northwestern Brotherhood' på Travian dk5
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alternativ til opbygning af ambassade

Go down 
5 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 16:25

Istedet fo at vi stormer en ambassade op i trin 20, så synes jeg hellere at man skulle dele alliancen op i flere wings, baseret på de nuværende og kommende striketeams.

På den måde vil vi kunne få plads til en masse uden at man behøvede at bygge de sidste dyre trin på ambassaden...
Og vi ville holde vores alliance nede på en begrænset rang, og fjerne unødvendig negativ opmærksomhed, hvilket også passer fint med vores motto...
Sidst men bestemt ikke mindst vil det besvære muligheden for spionage da man hurtigt kan finde det pågældende striketeam hvorfra spionen er, samt at man ikke kan spionere på en hel alliancens kamprapporter

Hvad siger i, skal vi dele os op i mindre wings, baseret på striketeams?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 16:29

Jeg synes helt klart det er en god ide!!

Der er ikke noget der taler imod så lad os i stedet lave små wings allerede i dag
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 16:44

Zodiac skrev:
Jeg synes helt klart det er en god ide!!

Der er ikke noget der taler imod så lad os i stedet lave små wings allerede i dag

Ro på.

Vi har netop lavet disse to wings for at gøre det hele overskueligt og sikre at der ikke skulle opstå små fraktioner som der ikke er kontrol med. Vi ønsker nu også at blande os i top 20 da vi nu er stærke nok til det da vi fokusere på Nord Vest.

Jeg vil sige at linien er lagt. Dog kigger vi altid på forslag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 16:49

Hvilken fordel er der ved at "blande sig med top 20"? Ikke anden end at det ser godt ud...
Jeg er her for at vinde serveren ikke for at ligge i top 20.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 17:02

Dante skrev:
Hvilken fordel er der ved at "blande sig med top 20"? Ikke anden end at det ser godt ud...
Jeg er her for at vinde serveren ikke for at ligge i top 20.

Det er Hartrafts overbevisning at vi ved at lægge os i top 20 vil tiltrække større og flere medlemmer. Jeg hører gerne fra ham i denne diskussion. Men som sagt er linien lagt, og den fører vi ud i første omgang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 17:06

tomson skrev:
Dante skrev:
Hvilken fordel er der ved at "blande sig med top 20"? Ikke anden end at det ser godt ud...
Jeg er her for at vinde serveren ikke for at ligge i top 20.

Det er Hartrafts overbevisning at vi ved at lægge os i top 20 vil tiltrække større og flere medlemmer. Jeg hører gerne fra ham i denne diskussion. Men som sagt er linien lagt, og den fører vi ud i første omgang.

I første omgang? Det her handler om ikke at "spille" råstoffer på at opgradere ambasade nu. Det her handler om at sætte st1 i gang (hvilket nu er udsat???).

En stor spiller der også er klog kan nok godt ligge NB#1 + NB#2 + NB# 3 osv. sammen
Tilbage til toppen Go down
flumse

flumse


Antal indlæg : 75
Tilmeldt : 21/04/08
Alder : 34
Geografisk sted : Silkeborg

Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 17:15

jeg er nu enig i at vi ikke behøver at storme op af listen uden at have styr på alt...

det kan hurtigt gå ned igen...

men det er vel også meningen at vi skal lave en 3. wing ud fra ET´s amba?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 17:20

Zodiac skrev:
tomson skrev:
Dante skrev:
Hvilken fordel er der ved at "blande sig med top 20"? Ikke anden end at det ser godt ud...
Jeg er her for at vinde serveren ikke for at ligge i top 20.

Det er Hartrafts overbevisning at vi ved at lægge os i top 20 vil tiltrække større og flere medlemmer. Jeg hører gerne fra ham i denne diskussion. Men som sagt er linien lagt, og den fører vi ud i første omgang.

I første omgang? Det her handler om ikke at "spille" råstoffer på at opgradere ambasade nu. Det her handler om at sætte st1 i gang (hvilket nu er udsat???).

En stor spiller der også er klog kan nok godt ligge NB#1 + NB#2 + NB# 3 osv. sammen

Omkring at booste striketeam 1, så er dette droppet igen. Jeg forstår godt holdet er skuffede over de nu ikke kan se frem til 20 timers produktion mere dagligt. Men alle vil være en del af et striketeam inden længe. Og skal vi sende dem afsted med boost, vil det tage alt for langt tid og det vil derfor ikke være gavnligt.

Til striketeam 1 kan jeg kun sige at jeg beklager at vi først vedtager et og så ikke udfører det alligevel. Men sæt jer i de andres sted, de skal også igang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 17:22

tomson skrev:
Det er Hartrafts overbevisning at vi ved at lægge os i top 20 vil tiltrække større og flere medlemmer. Jeg hører gerne fra ham i denne diskussion. Men som sagt er linien lagt, og den fører vi ud i første omgang.

Fornuftige spillere ville nok gå lidt dybere til værks inden de valgte alliance, end bare at vælge den første og bedste på top 20 listen.... Dem som ikke tænker før de vælger synes jeg slet ikke skal med Evil or Very Mad

Desuden så synes jeg det er lidt tidligt at sige at linien er lagt, da dette aldrig har været til diskussion

scratch

EDIT: Dette er ikke baseret på hvad der er godt for striketeam 1 (som man også kan læse ud fra start posten og overskriften)

Dette er oppe og vende fordi der STADIG ikke er kommet et godt argument for at vi bare skal have alle pladserne fyldt op med det bedste vi lige kan skrabe sammen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 19:03

Dante skrev:
tomson skrev:
Det er Hartrafts overbevisning at vi ved at lægge os i top 20 vil tiltrække større og flere medlemmer. Jeg hører gerne fra ham i denne diskussion. Men som sagt er linien lagt, og den fører vi ud i første omgang.

Fornuftige spillere ville nok gå lidt dybere til værks inden de valgte alliance, end bare at vælge den første og bedste på top 20 listen.... Dem som ikke tænker før de vælger synes jeg slet ikke skal med Evil or Very Mad

Desuden så synes jeg det er lidt tidligt at sige at linien er lagt, da dette aldrig har været til diskussion

scratch

EDIT: Dette er ikke baseret på hvad der er godt for striketeam 1 (som man også kan læse ud fra start posten og overskriften)

Dette er oppe og vende fordi der STADIG ikke er kommet et godt argument for at vi bare skal have alle pladserne fyldt op med det bedste vi lige kan skrabe sammen...

Jeg må melde pas her. Hartraft, du må komme med din begrundelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 20:23

Så latterligt, alle ting bliver truffet. Jamen det sker og det sker, op i røven. Undskyld udtrykket. Tamt og latterligt, pludselig skal vi udvide ambasaden.

Make no sense. Der var 2-3 afstemninger igang om at booste team 1.

Fordi man selv tager lidt hånd om det, blir det droppet. Vi har fundet en løsning i team 1 på dette, og vi gør som det passer os mellem os 3 personer I striketeam 1!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 20:25

Fsyndrom skrev:
Så latterligt, alle ting bliver truffet. Jamen det sker og det sker, op i røven. Undskyld udtrykket. Tamt og latterligt, pludselig skal vi udvide ambasaden.

Make no sense. Der var 2-3 afstemninger igang om at booste team 1.

Fordi man selv tager lidt hånd om det, blir det droppet. Vi har fundet en løsning i team 1 på dette, og vi gør som det passer os mellem os 3 personer I striketeam 1!

nemlig, og laver vi ikke om på Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 20:28

Korrektly Very Happy

KAF! drunken

Vi har lavet nogle små intern aftaler i Team 1 om hvordan vi får det til at fungere bedst. Derfor laver vi ikke om på dem!
Tilbage til toppen Go down
Højland

Højland


Antal indlæg : 153
Tilmeldt : 22/04/08
Geografisk sted : Silkeborg

Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 21:13

Spændende der allerede er gang i en debat herinde. Og jeg kan da ikke lade være med at blande mig.

Som en af medstifterne af SP, går jeg meget ind for at alle folk bliver hørt, og selv om linien er lagt, skal der være plads til en debat som denne. Jeg er sikker på Hartraft har en god begrundelse for ledelsens beslutning, og beslutningen er jo taget. Vi kan ikke ikke have at beslutninger der er blevet truffet pludselig bliver lavet om, dette ville vise svagt lederskab.

Lad os bakke ledelsen op, men gerne være kritiske.

Min mening: På de servere jeg har spillet på indtil videre, der har det haft en enorm stor signalværdi, at mindst en af wings´ene ligger i top tyve, og gerne i top tyve. De tiltrækker altså alt andet de store spillere... Og jeg mener ikke seriøse spillere kigger langt ned i top 40 for at finde deres alliance hvis de vil med i en, eller ønsker at skifte. Så selv om det er dyrt, syntes jeg ikke vi kan undvære signalværdien.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 21:18

Jeg kan godt se din pointe i at nogen ville gøre sådan...

Men hvad så med dem der kigger på spiller listen Wink skal vi ikke snart have nogen flere byer? skal der ikke også være plads til gode spillere senere? For mig er alliancens Ø det vigtigste IKKE dens samlede indbyggertal...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 21:18

Tilslutter mig Højland, men tror ikke det gør noget at man har to wings i slut 20erne.. Det viser også styrke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 21:19

Tower of Power skrev:
Tilslutter mig Højland, men tror ikke det gør noget at man har to wings i slut 20erne.. Det viser også styrke.

Ikke hvis alliancen består 60 spillere med 80 i Ø
Tilbage til toppen Go down
Højland

Højland


Antal indlæg : 153
Tilmeldt : 22/04/08
Geografisk sted : Silkeborg

Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 21:20

Tower of Power skrev:
Tilslutter mig Højland, men tror ikke det gør noget at man har to wings i slut 20erne.. Det viser også styrke.

Helt sikkert... altså to alliancer( ja eller 3-4 stykker) i bunden af top tyve, det viser jo også signalværdi Smile Det er het sikkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 21:24

Alle ved da at der ikke er nogen slagkraft i små spillere.... Prøv bare at kigge på situationen nu, HJ har mange medlemmer med højt Ø, de ligger nr 1, men BH har få medllemmer med MEGET højt Ø, det er dem der dominere serveren og ikke HJ...
Tilbage til toppen Go down
Højland

Højland


Antal indlæg : 153
Tilmeldt : 22/04/08
Geografisk sted : Silkeborg

Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 21:27

Jeg vil give dig fuldstændig ret. Vi skal sætte strenge krav til nye medlemmer. Målet er vel heller ikke, så vidt jeg forstår, at lave en alliance med 60 medlemmer, som er alverdens bundskravl fra serveren. Vi skal have stærke spillere på banen. Helt sikkert.

Jeg går IKKE ind for en alliance med 60 svage spillere i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 21:31

Højland skrev:
Jeg vil give dig fuldstændig ret. Vi skal sætte strenge krav til nye medlemmer. Målet er vel heller ikke, så vidt jeg forstår, at lave en alliance med 60 medlemmer, som er alverdens bundskravl fra serveren. Vi skal have stærke spillere på banen. Helt sikkert.

Jeg går IKKE ind for en alliance med 60 svage spillere i

Nu er vi enige, det er rigtigt at det ikke skader (særlig meget) at ligger i top 20... men derfor skal vi ikke optage hvem som helst...

Og efter som vi ikke har nogen på en venteliste jeg kender til, kan jeg ikke grunden til at vi skal sende råstoffer til opbygning af ambassade når de kunne gå til nye byer, på strategiske gode steder...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 21:35

Tror vi vil samme sted hen..
Tilbage til toppen Go down
Højland

Højland


Antal indlæg : 153
Tilmeldt : 22/04/08
Geografisk sted : Silkeborg

Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 21:36

Ja det lyder som enighed Very Happy

Men syntes er gdt at booste ambasaden lidt, ssådan at vi har plads til flere medlemmer. Men super vigtigt at vi som medlemmer(når vi stemmer om medlemsskab, som er noget hartraft har taget med ind fra vores aliance) er kritiske. Har f.eks. lige stem nej til et nyt medlem som kun har 98 indbyggere.

Det synes jeg jo ikke er en stor nok spiller, men det ser ud til at flertallet synes det anderledes. Hvem ved Dante, vi er nok i undertal! Cool
Tilbage til toppen Go down
Højland

Højland


Antal indlæg : 153
Tilmeldt : 22/04/08
Geografisk sted : Silkeborg

Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 21:37

Vi vil samme sted hen... Vi vil vinde lortet!!!!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime22/4/2008, 21:38

Tja måske Sad

Men så må vi jo bare gennemtrumfe en børnehave-wing Laughing
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alternativ til opbygning af ambassade Empty
IndlægEmne: Sv: Alternativ til opbygning af ambassade   Alternativ til opbygning af ambassade Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alternativ til opbygning af ambassade
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
NB - Northwestern Brotherhood :: Den Centrale Overkommando :: Udvikling-
Gå til: